Zmiany w Nissanie GT-R

Nissan wprowadził szereg zmian w sportowym modelu GT-R.
Zmieniono nastawienia sprężyny i amortyzatorów, dzięki czemu jazda modelem GT-R jest teraz bardziej komfortowa przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej dynamiki, typowej dla samochodów sportowych. Przeprogramowano także system elektronicznego rozdziału siły hamowania, który aplikuje większą siłę hamowania na tylnej osi, co poprawia stabilność przy wytracaniu prędkości na suchej nawierzchni.

Silnik Nissana GT-R jest teraz bardziej wydajny ekologicznie. Co prawda emisję CO2 zredukowano zaledwie o 3 g/km (do 295 g/km), jednak pozwoliło to spełnić wymagania normy Euro 5.

Wewnątrz nowego Nissana GT-R znalazł się rozbudowany system audio wraz z nawigacją satelitarną. Na wbudowanym dysku twardym umieszczono mapy Turcji, Europy Wschodniej i Rosji, podczas gdy wszelkie informacje wyświetlane są na 7-calowym ekranie dotykowym. W systemie zapisać można także dane z maksymalnie 300 płyt CD.
2009-11-13

Zmiany w Nissanie GT-R

Zmieniono nastawienia sprężyny i amortyzatorów, dzięki czemu jazda modelem GT-R jest teraz bardziej komfortowa przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej dynamiki, typowej dla samochodów sportowych. Przeprogramowano także system elektronicznego rozdziału siły hamowania, który aplikuje większą siłę hamowania na tylnej osi, co poprawia stabilność przy wytracaniu prędkości na suchej nawierzchni.

Silnik Nissana GT-R jest teraz bardziej wydajny ekologicznie. Co prawda emisję CO2 zredukowano zaledwie o 3 g/km (do 295 g/km), jednak pozwoliło to spełnić wymagania normy Euro 5.

Wewnątrz nowego Nissana GT-R znalazł się rozbudowany system audio wraz z nawigacją satelitarną. Na wbudowanym dysku twardym umieszczono mapy Turcji, Europy Wschodniej i Rosji, podczas gdy wszelkie informacje wyświetlane są na 7-calowym ekranie dotykowym. W systemie zapisać można także dane z maksymalnie 300 płyt CD.

Leave a Reply

Zmiany w Nissanie GT-R

Nowa wersja otrzyma 3,8-litrowy silnik benzynowy V6 wzmocniony z 480 do 485 KM, co nie powinno w dużym stopniu wpłynąć na osiągi samochodu, tym bardziej, że model obecnej generacji nie ma sobie równych na torze wyścigowym.

Moc przenoszona będzie poprzez unowocześniony układ Transmission Control Module, który pozwoli na bardziej płynne zmiany przełożeń, a o odpowiednie trzymanie w zakrętach zadba przekonstruowane zawieszenie z nowymi amortyzatorami. Z kolei wzmocnione hamulce cechują się teraz większą odpornością na trudy eksploatacji.

Z zewnątrz wersja MY2010 wyróżnia się przyciemnionymi 20-calowymi obręczami aluminiowymi RAYS, które w modelu Premium wykończone są czarnym lakierem metalicznym. Zgodnie z panującą obecnie modą nadwozie samochodu może zostać pokryte specjalnym białym lakierem Pearl White.

Nissan GT-R 2010 dostępny będzie w sprzedaży w wybranych salonach dealerskich w USA.

Leave a Reply