Od projektu poprzez redakcję i fotoedycję, aż po skład i nadzór nad drukiem
To właśnie u nas powstawały ogólnopolskie tytuły dla czytelników jeżdżących Hondami, Jeepami, Chryslerami, Dodge’ami oraz Subaru. Kluczem do tworzenia pism reklamowych, które naszym partnerom przynoszą konkretne, wymierne efekty jest doświadczenie zespołu, który je projektuje. Edytorzy odpowiedzialni za tytuły swoją wiedzę wynieśli z redakcji kolorowych magazynów motoryzacyjnych - są czynnymi dziennikarzami zorientowanymi w tematyce motoryzacyjnej. Współpracujący z nami fotograficy osiągnęli najwyższą biegłość w plenerowej i studyjnej fotografii... nie tylko pojazdów. Świetnie wyposażone studio graficzne i sprawni projektanci potrafią stworzyć layout na miarę ambicji najbardziej wymagających klientów. Dzięki temu osiągamy najwyższą jakość w ramach ustalonego budżetu. Nasze projekty wyróżniają się dynamiką i atrakcyjną formą. Współpracujemy z dziennikarzami z całej Polski dzięki doskonałym relacjom z przedstawicielami mediów, które wypracowaliśmy przez lata, a obecnie rozwijamy w ramach agencji informacyjnej Moto Target. Potrafimy w krótkim czasie zdobyć teksty i materiały fotograficzne niezbędne do stworzenia ciekawego pisma.
Aby obejrzeć zawartość tytułów kliknij na okładkę
AUTOTRAPER MAGAZYN
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 3-5 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 32-64 str. + 4
OKŁADKA: folia błyszcząca
UKAZUJE SIĘ od marca 2005
Pismo dociera do właścicieli nowych aut marek Chrysler, Jeep, Dodge, od 2009 także Suzuki.
Autotraper Magazyn otrzymał wyróżnienie za tekst roku w Konkursie Biuletynów Firmowych "Agape" 2008.
EMOCJE - MAGAZYN HONDY
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 40 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 64-80 str. + 4
OKŁADKA: folia matowa, wybiórczy lakier
UKAZUJE SIĘ od 2006 roku w obecnej formie
Docieramy do 40 tys. miłośników Hondy w całej Polsce. Prestiżowy magazyn custom publishing spełniający rolę wizytówki firmy Honda Poland.
2010
|
Magazyn otrzymał drugą nagrodę w kategorii Biuletyn Zewnętrzny Roku 2010 w Konkursie Biuletynów Firmowych "Agape".
|
2009
|
Magazyn otrzymał wyróżnienie za zdjęcie roku w Konkursie Biuletynów Firmowych "Agape".
|
2008
|
Magazyn nominowany do nagrody za tekst roku w Konkursie Biuletynów Firmowych "Agape".
|
MAGAZYN KIA
CYKL: pierwsze wydanie, nieregularny
NAKŁAD: 25 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 64-80 str. + 4
OKŁADKA: folia matowa, wybiórczy lakier
UKAZUJE SIĘ od 2009 roku
Najnowszy magazyn skierowany do kilkudziesięciu tysięcy miłośników i właścicieli pojazdów marki Kia w całej Polsce.
Wizytówka firmy Kia Motors Polska.
PLEJADY
CYKL: dwumiesięcznik
NAKŁAD: 3 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 64 str. + 4
OKŁADKA: folia matowa, wybiórczy lakier
Ekskluzywny Magazyn Miłośników Subaru PLEJADY wydawany przez naszą agencję w roku 2008.
FREEDOM
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 10 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 48 str. + 4
Magazyn zawieszony do końca 2009 roku
W redakcji Moto Target powstawała zawartość lokalna międzynarodowego magazynu Freedom wydawanego dla koncernu Chrysler przez Meredith.
DODGE
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 5 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 48 str. + 4
Magazyn zawieszony do końca 2009 roku
W redakcji Moto Target powstawała zawartość lokalna międzynarodowego magazynu Dodge wydawanego dla koncernu Chrysler przez Meredith.
PROMOTOR
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 2,5 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 48 str. + 4
OKŁADKA: folia błyszcząca
UKAZUJE SIĘ od 2008 roku
Jesteśmy wydawcą lokalnego magazynu B2B "ProMOTOR"
redagowanego z myślą o przedsiębiorcach.
AROUND THE WORLD
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 40 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 48 str. + 4
UKAZYWAŁ SIĘ od 2008 roku, projekt zawieszony
Uczestniczymy w projekcie realizowanym przez agencję EGR dla Orbisu.
Wysokonakładowy magazyn "Around The World" powstaje z udziałem naszych dziennikarzy. Jesteśmy też zewnętrzną agencją sprzedającą powierzchnię reklamową na stronach pisma.
BIULETYNY ELEKTRONICZNE
Nasza Agencja tworzy także elektroniczne biuletyny i broszury, wykorzystywane przez partnerów do działań promocyjnych.
Przykładowa broszura elektroniczna "Nowe technologie Hondy", przygotowana z okazji udziału firmy Honda Poland w 13. Pikniku Naukowym Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik. Broszura powstała też w formie drukowanej.
REFERENCJE
Firma Honda Poland jest związana współpracą z Agencją Informacyjną Moto T@rget od roku 2004. W tym czasie redaktorzy Agencji realizowali dla nas zadania dziennikarskie związane z pięcioma edycjami kwartalnika "Magazyn Honda". Od roku 2005 Agencja Moto T@rget zajmuje się pełną redakcją i wydaniem Magazynu Hondy „Emocje”.
Iwona Legęć
PR Section Manager
Druga nagroda w ogólnopolskim konkursie biuletynów firmowych „Agape”
w kategorii „Biuletyn Zewnętrzny Roku 2010”
Wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie biuletynów firmowych „Agape”
w kategorii „Zdjęcie Roku 2009”
Agencja Informacyjna Moto T@rget współpracuje z MMC Car Poland – oficjalnym przedstawicielem Mitsubishi Motors Corporation od roku 2004 w dziedzinie fachowych tłumaczeń technicznych i marketingowych z języka angielskiego oraz media relations. W tym czasie na potrzeby działu marketingu naszej firmy uzyskaliśmy profesjonalne tłumaczenia podręczników sprzedaży, instrukcji technicznych nowych modeli oraz komunikatów PR w liczbie ponad 1500 stron. Dzięki solidności i terminowości partnera współpraca naszych firm układa się bardzo poprawnie.
Kinga Lisowska
PR Division Manager
Agencja Informacyjna Moto T@rget od roku 2005 redaguje dla klientów firmy Autotraper Sport Service ekskluzywny kwartalnik firmowy "Autotraper Magazyn". Kwartalnik jest autorskim projektem Agencji Moto T@rget, przygotowanym i realizowanym od podstaw we współpracy z działem marketingu naszej firmy. Agencja gwarantuje dostarczenie i selekcję materiałów tekstowych i fotograficznych, profesjonalny skład komputerowy i logistyczną opiekę nad przygotowaniem do druku i drukiem całego nakładu. Komfort współpracy z Agencją Moto T@rget wynika z dziennikarskich doświadczeń redaktorów oraz ich ciągłych kontaktów z najnowszymi informacjami technicznymi i rynkowymi branży motoryzacyjnej.
Maciej Majchrzak
Prezes Zarządu
Wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie biuletynów firmowych „Agape”
w kategorii „Tekst Roku 2008”
-
MEREDITH INTEGRATED MARKETING
I have to tell you I think you are doing a great job with your local content of „Freedom” and „Dodge”. I wish some other countries - and they include a few big ones - would follow your example. Although I do not read Polish, I get a real flavour for the passion of the brands through the excellent photography, and there's a good balance between product information and human interest. Congratulations once again on a really professional job.
Tony Cheverall
International Publications Director