Moto Target jest obecnie jedną z największych hurtowni informacji o samochodach i motocyklach w polskiej sieci.
Na podstawie publikacji internetowych zebranych w 2013 roku, których źródÅ‚em sÄ… treÅ›ci opublikowane w portalu Moto Target, firma Press-Service opracowaÅ‚a raport podsumowujÄ…cy pozyskane informacje.
Zestawienie liczby publikacji bazujących na materiałach opublikowanych na łamach portalu MotoT@rget (lewa oś)
i wskaźnika potencjalnego dotarcia informacji do czytelnika (prawa oś)
1,1 mln zł |
Ekwiwalent reklamowy, jaki wypracowały cytowane przez portale newsy z Mototarget.pl |
ok. 206 mln
|
Całkowity wskaźnik potencjalnego dotarcia do UU poprzez portale cytujące informacje za Mototarget.pl |
ok. 17 mln
|
Miesięczny średni wskaźnik potencjalnego dotarcia informacji publikowanych poprzez portale cytujące za Mototarget.pl |
ok. 35 mln |
Maksymalny miesięczny wskaźnik potencjalnego dotarcia publikowanych informacji poprzez portale cytujące za Mototarget.pl |
2105 informacji |
liczba informacji ogóÅ‚em cytowanych za Mototarget.pl w polskich mediach w roku 2013 |
590
|
Maksymalna liczba informacji cytowanych za Moto Target, dotyczÄ…cych marki naszego klienta w roku 2013 |
575 |
Maksymalna liczba cytatów informacji z Moto Target w jednym portalu w roku 2013 |
93 tytuły
|
Liczba mediów systematycznie cytujÄ…cych Moto Target z podaniem źródÅ‚a
|
Moto Target w analizie Press-Service 2013
Obraz Internetu jest niezwykle dynamiczny. Moto Target stanowi ogniwo łączące redakcje portali starych i powstających z biurami komunikacji firm branży motoryzacyjnej. Nasi dziennikarze i tłumacze starają się także, aby utrzymywany od dekady codzienny serwis, zachował atrakcyjność i przyjazny charakter dla wszystkich korzystających z niego w celach zawodowych.
Nasi partnerzy przekonali się o słuszności zdania "najtańsza reklama, to skuteczny PR".
* Kolorem czerwonym zostali oznaczeni na wykresach partnerzy Agencji Moto Target. Raport dotyczy wyÅ‚Ä…cznie monitoringu informacji, które podpisano "źródÅ‚o: Moto Target".
* Ekwiwalent reklamowy (AVE) to jedna z metod oceny wagi informacji medialnych, polegajÄ…ca na porównaniu powierzchni lub czasu emisji danej informacji do tożsamej emisji reklamowej. DziÄ™ki takiemu zestawieniu okreÅ›la siÄ™ wartość publikacji w pieniÄ…dzu. Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów zaproponowaÅ‚a jako pierwsza na rynku polskim tÄ™ przeÅ‚omowÄ… usÅ‚ugÄ™.