Bezpłatna gwarancja - 5 lat bez kłopotów
5-letnia gwarancja fabryczna Mitsubishi Motors obowiązująca do 100 000 km jest jedną z najlepszych na europejskim rynku. Decyduje o tym aż 5-letni okres jej obowiązywania i szeroki zakres. Warto podkreślić fakt, że Mitsubishi jest jedną z 2 marek z Japonii, które oferują 5-letnią gwarancję, a marki europejskie oferują na ogół gwarancje jedynie 2-letnie. Dłuższa gwarancja oznacza niższe koszty eksploatacji, wyższą wartość samochodu przy jego sprzedaży i bezcenne poczucie bezpieczeństwa w przypadku awarii pojazdu. 5-letnia gwarancja podwyższa także wartość pojazdu pogwarancyjnego – dla klientów istotna jest bowiem 5-letnia historia serwisowania auta w Autoryzowanych Serwisach Mitsubishi i likwidowanie wszystkich usterek na koszt producenta przy użyciu oryginalnych części. W Polsce fabryczną, 5-letnią gwarancją są objęte modele Space Star, ASX, Eclipse Cross, Outlander, Outlander PHEV oraz L200.
Mitsubishi Assistance Package – pomoc przez 5 lat, bez limitu kilometrów
W ramach swojej podstawowej i bezpłatnej gwarancji producenta Mitsubishi Motors zapewnia także 5-letni program Mitsubishi Assistance Package - MAP. Ta cenna usługa assistance oznacza bezpłatną pomoc w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej, wypadku drogowego, problemu z paliwem (na przykład, gdy zapomnimy zatankować i zabraknie go w baku lub zatankujemy zanieczyszczone lub niewłaściwe paliwo), zagubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, przebicia lub uszkodzenia opony, kradzieży lub jej prób i wandalizmu. MAP zapewnia pomoc przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w całej Europie przez 5 lat od zakupu nowego samochodu Mitsubishi, niezależnie od przebiegu auta.
7 lat gwarancji i 200 000 km bezpieczeństwa i spokoju
Już od dziś autoryzowani dealerzy Mitsubishi Motors w Polsce oferują dodatkowo możliwość wykupienia w atrakcyjnej cenie Przedłużonej Gwarancji, która umożliwia beztroskie korzystanie z pojazdu do 2 lat lub do przebiegu 200 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej) po wygaśnięciu gwarancji fabrycznej. Warto podkreślić, że ewentualne naprawy będą dokonywane z wykorzystaniem oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych. Jest to jedna z najlepszych ofert na rynku, która zapewnia bezpieczne użytkowanie samochodów Mitsubishi nawet przez 7 lat od momentu zakupu. Jest to również czynnik, który zdecydowanie podnosi atrakcyjność pojazdów marki Mitsubishi na rynku aut używanych, co ma znaczenie w przypadku odsprzedaży pojazdu.
Przedłużoną Gwarancję ze specjalnym certyfikatem, obowiązującą do 2 lat lub do przebiegu 200 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej) po wygaśnięciu gwarancji fabrycznej, mogą wykupić nabywcy modeli Space Star, ASX, Eclipse Cross, Outlander, Outlander PHEV, L200, którzy kupili pojazd tej marki o dopuszczalnej masie całkowitej do 3.5 tony w autoryzowanej placówce Mitsubishi Motors na terenie Polski i w naszym kraju go zarejestrowali oraz użytkują swój samochód nie więcej niż 5 lat od momentu zakupu nowego pojazdu, a jego przebieg nie jest większy, niż 100 000 km. Można zatem wykupić Przedłużoną Gwarancję na samochód objęty gwarancją producenta nawet w ostatnim dniu przed upłynięciem 5 lat, ale najkorzystniejsze warunki zakupu są oferowane w do 14 dni od uruchomienia gwarancji fabrycznej na pojazd.
Szeroki zakres Przedłużonej Gwarancji Mitsubishi jest zbliżony do 5-letniej, fabrycznej gwarancji, co oznacza bezpieczeństwo, spokój i niższe koszty klientów do 2 lat lub do przebiegu 200 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej) po wygaśnięciu gwarancji fabrycznej. Ochroną ubezpieczeniową mogą być objęte mechaniczne, elektryczne i elektroniczne elementy i zespoły fabrycznie montowane w pojeździe. Szczegółowy opis elementów objętych ochroną ubezpieczeniową znajduje się w Warunkach Ubezpieczenia Kosztów Napraw (UKN) dla Samochodów Mitsubishi, a zakres ochrony zależy od wybranego wariantu ubezpieczenia. Ubezpieczenie kosztów napraw obowiązuje na terenie geograficznym Europy. Ze szczegółami można zapoznać się w autoryzowanych placówkach Mitsubishi Motors na terenie Polski – lista tych stacji znajduje się na stronie www.mitsubishi.pl/dealerzy.
„Wielkie udogodnienie, jakim jest Program Przedłużonej Gwarancji to kolejny element szerokiej gamy korzyści, z których cieszą się klienci autoryzowanych placówek naszej marki. Jestem przekonany, że wprowadzenie tego programu bardzo dobrze wpłynie na ocenę zadowolenia klientów z użytkowania pojazdów Mitsubishi.”– powiedział Piotr Szewczyk, dyrektor Pionu Obsługi Posprzedażnej polskiego przedstawicielstwa Mitsubishi Motors.