|
|
Biznesowy atleta: kampania marketingowa nowego BMW serii 5
|
Dodano: 2017-01-30
Wyświetlono: 1973 razy
|
Na kilka tygodni przed zapowiadaną na 11 lutego 2017 roku oficjalną premierą siódmej generacji limuzyny BMW serii 5, działania w zakresie międzynarodowej kampanii informacyjnej wchodzą w decydującą fazę. Punktem kluczowym kampanii jest nowy spot telewizyjny z udziałem amerykańskiego aktora Scotta Eastwooda.
|
foto © BMW |
|
|
Åšwiatowy lider w segmencie: BMW serii 5
Z okoÅ‚o 7,9 mln sprzedanych egzemplarzy, limuzyna BMW serii 5 to jeden z kluczowych modeli samochodów BMW. Auta szóstej generacji wybraÅ‚o ponad 2,1 mln klientów, gwarantujÄ…c firmie pozycjÄ™ Å›wiatowego lidera w klasie wyższej-Å›redniej premium.
Siódma generacja modeli BMW serii 5 ma zachować tÄ™ pozycjÄ™. DziÄ™ki jeszcze bardziej ulepszonej dynamice jazdy, niespotykanej gamie systemów wspomagajÄ…cych kierowcÄ™, unikalnym opcjom Å‚Ä…cznoÅ›ci oraz intuicyjnemu sterowaniu, premierowe auta bÄ™dÄ… wyznaczać nowe standardy w Å›wiecie motoryzacji. Funkcje oferowane przez ten model to inteligentny asystent gÅ‚osowy, sterowanie gestami i wyÅ›wietlacz BMW Head-Up – teraz o powierzchni wyÅ›wietlania wiÄ™kszej o 70 procent. W poÅ‚Ä…czeniu z usÅ‚ugami BMW Connected i innymi innowacjami, takimi jak asystent parkowania, nowa limuzyna BMW serii 5 z pewnoÅ›ciÄ… stanie siÄ™ ulubionym modelem dla klientów z segmentu biznesowego.
Kompleksowa przedpremierowa komunikacja cyfrowa
Obecna kampania trwa już od 2016 roku, kiedy to kompleksowe dziaÅ‚ania przedsprzedażowe zostaÅ‚y rozpoczÄ™te na ponad 40 rynkach na caÅ‚ym Å›wiecie. Przekazywane gÅ‚ównie za pomocÄ… kanaÅ‚ów cyfrowych, komunikaty skupiajÄ… siÄ™ na pionierskiej roli BMW serii 5 w zakresie opcji Å‚Ä…cznoÅ›ci i digitalizacji. Liczne zapowiedzi systemu BMW Connected oraz częściowo zautomatyzowane jazdy natychmiast przyciÄ…gajÄ… uwagÄ™, podkreÅ›lajÄ…c innowacyjność nowej generacji modeli BMW z serii 5. Już pierwsze informacje w ramach obecnej kampanii wygenerowaÅ‚y ponad 18 milionów kontaktów na Facebooku i ponad 24 milionów na Instagramie.
Dodatkowym elementem jest powrót serii filmowej „The Hire” (Na wynajem), dostÄ™pnej na witrynie BMWFilms.com. Najnowszy odcinek - tego powracajÄ…cego po 15-letniej przerwie tytuÅ‚u - to „The Escape” (Wielka Ucieczka), dzieÅ‚o nominowanego do Oscara reżysera Neilla Blomkampa. Film jest dostÄ™pny online i zawiera ekscytujÄ…ce sceny poÅ›cigów z nowÄ… limuzynÄ… BMW serii 5 w roli gÅ‚ównej. Za jej kóÅ‚kiem zasiadÅ‚ kultowy kierowca Clive Owen. Najnowsze wideo obejrzaÅ‚o ponad 5,5 miliona fanów na YouTube. Film spotkaÅ‚ siÄ™ również z ciepÅ‚ym przyjÄ™ciem ze strony prasy, a liczba widzów siÄ™gnęła ponad 125 milionów ludzi na caÅ‚ym Å›wiecie.
„Serwis BMW Films jest obecny w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Jest on doskonaÅ‚ym przykÅ‚adem na to, że marketing oparty na autentycznej zawartoÅ›ci może fundamentalnie wesprzeć i rozszerzyć kampaniÄ™ produktu" - wyjaÅ›nia Hildegard Wortmann, Dyrektor ds. Marki BMW.
W tym samym czasie, w świecie rzeczywistym, zamknięte pokazy w salonach sprzedaży w ponad 70 miastach przyciągnęły ponad 70 000 gości, pragnących bezpośrednio poznać wygląd i cechy techniczne nowej biznesowej limuzyny BMW.
BIZNESOWY ATLETA
Kampania informacyjna funkcjonujÄ…ca pod sloganem BIZNESOWY ATLETA wkracza obecnie w decydujÄ…cÄ… fazÄ™. Nowa limuzyna BMW serii 5 to emocje wywoÅ‚ane niespotykanymi funkcjami Å‚Ä…cznoÅ›ci i dodatkowo ulepszonÄ… dynamikÄ… jazdy. NajproÅ›ciej rzecz ujmujÄ…c, nowa limuzyna to BIZNESOWY ATLETA. Kampania skupia siÄ™ na innowacyjnoÅ›ci, dynamice, klasie biznes i przyjemnoÅ›ci jazdy, podkreÅ›lajÄ…c je w różnym stopniu, w zależnoÅ›ci od wymagaÅ„ różnych rynków na caÅ‚ym Å›wiecie.
Kluczowym elementem kampanii jest oczywiście Scott Eastwood. Ten młody aktor jest fanem marki, a jego ambicja i dynamika doskonale oddają ducha nowej limuzyny BMW serii 5.
WspóÅ‚praca ze Scottem Eastwoodem nie zakoÅ„czy siÄ™ na klasycznych spotach telewizyjnych, ale bÄ™dzie również dotyczyć szerokiej gamy formatów online.
Spoty telewizyjne o dÅ‚ugoÅ›ci 30 i 45 sekund podkreÅ›lajÄ… silny charakter, niezachwiane dążenie do raz obranego celu w życiu. Samochód i jego kierowca podróżujÄ… w nieznane, nie tracÄ…c przy tym pogody ducha. Przekaz tych reklam telewizyjnych jest wzmacniany przez informacjÄ™ przedstawiajÄ…cÄ… model hybrydowy BMW 530e Plug-in Hybrid iPerformance, wyposażony w zaawansowane technologie i charakteryzujÄ…cy siÄ™ wyjÄ…tkowymi parametrami ekologicznymi.
„GÅ‚ówne przesÅ‚anie naszej reklamy jest proste: na sukces trzeba zapracować. Nie można spoczywać na laurach”, wyjaÅ›nia Hildegard Wortmann, Dyrektor ds. Marki BMW. „Te hasÅ‚a odnoszÄ… siÄ™ zarówno do nowej limuzyny BMW serii 5, jak i do Scotta Eastwooda. To tylko jeden z powodów, dla których to poÅ‚Ä…czenie tak dobrze siÄ™ sprawdza”.
Scott Eastwood: „Od wielu lat jestem fanem marki BMW, co sprawiÅ‚o, że wspóÅ‚praca z zespoÅ‚em kreatywnym nad tÄ… kampaniÄ… reklamowÄ… byÅ‚a dla mnie przyjemnoÅ›ciÄ…".
Sfilmowany w Los Angeles i jego okolicach (USA) spot reklamowy został wyreżyserowany przed wielokrotnie nagradzanego filmowca, Alexa Feila.
WspóÅ‚praca ze Scottem Eastwoodem zostaÅ‚a rozszerzona o seriÄ™ dodatkowych filmów krótkometrażowych, w tym o jedno krótkie wideo, stanowiÄ…ce zabawne wprowadzenie do funkcji zdalnego widoku 3D. PozostaÅ‚e zasoby zostanÄ… opublikowane w różnych kanaÅ‚ach dystrybucji online oraz w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.
Kampania marketingowa nowej limuzyny BMW serii 5 stanowi również premierÄ™ zaktualizowanego wizerunku marki BMW, który ma podkreÅ›lać wysokÄ… estetykÄ™, dynamikÄ™ i innowacyjnÄ… charyzmÄ™ nowego modelu. HasÅ‚a takie jak „Sukcesu nie odziedziczysz. Musisz na niego zapracować” oraz „Naszym celem sÄ… osiÄ…gi” podkreÅ›lajÄ… ambicje i aspiracje nowej limuzyny w klasie biznesowej, podczas gdy innowacje takie jak wyÅ›wietlacz dotykowy zostanÄ… przedstawione w dodatkowych filmach wideo.
Kampania zatytuÅ‚owana „BIZNESOWY ATLETA” zostanie zaadaptowana do użycia w ponad 40 krajach caÅ‚ego Å›wiata.
|
|
Źródło: BMW, informacja Mototarget.pl
|
|
Pisaliśmy również |
» Galeria zdjęć: nowe BMW M2 na torze Silesia Ring.
|
» Robert Kubica opowiada o planach na nadchodzÄ…cy sezon
|
|
Inne artykuły
|
| Database error: connect(localhost, mototarget, $Password) failed.
MySQL Error: ()
Session halted. | | |