|
|
BMW Group na konferencji klimatycznej ONZ w Paryżu 2015
|
Dodano: 2015-12-16
Wyświetlono: 1283 razy
|
Na paryskiej konferencji klimatycznej 2015 – w skrócie COP 21 – trwajÄ…cej od 30 listopada do 11 grudnia 2015 r. BMW Group odgrywaÅ‚a aktywnÄ… rolÄ™, uczestniczÄ…c w dyskusjach na różnych szczeblach. Już w roku 1992 BMW Group wspieraÅ‚a konferencje klimatyczne swoim doÅ›wiadczeniem.
|
foto © BMW |
|
|
Forum Studentów BMW Group
Na pierwszym miÄ™dzynarodowym Forum Studentów BMW Group 30 listopada 2015 r. studenci z dwunastu krajów dyskutowali wspólnie z ekspertami BMW o wyzwaniach i rozwiÄ…zaniach mobilnoÅ›ci w miastach. UdziaÅ‚ wziÄ™li studenci z Brazylii, Chin, Chile, Francji, Indii, Kanady, Korei PoÅ‚udniowej, Niemiec, Rosji, Serbii, USA i Wielkiej Brytanii. GÅ‚ównymi tematami dyskusji byÅ‚a mobilność elektryczna, car sharing, wysoko zautomatyzowana jazda oraz usÅ‚ugi IT.
Spotkanie interesariuszy w Paryżu byÅ‚o już piÄ…tÄ… imprezÄ… dialogowÄ… BMW Group w tym roku. WczeÅ›niej odbyÅ‚y siÄ™ dyskusje z udziaÅ‚em ekspertów z zakresu zrównoważonego rozwoju i studentów uniwersytetów w Berlinie, Londynie, Szanghaju i Seattle. W imprezie w stolicy Francji oprócz studentów z Paryża udziaÅ‚ wziÄ™li również studenci z Londynu, Szanghaju i Seattle.
Dr Thomas Becker, dyrektor Governmental Affairs w BMW Group powiedziaÅ‚: „Wszystkie Å›cieżki zaangażowania naszych interesariuszy zbiegajÄ… siÄ™ pod koniec roku 2015 w Paryżu. Przez caÅ‚y rok dyskutowaliÅ›my ze studentami uniwersyteckimi o mobilnoÅ›ci w miastach. Mamy już wiele bardzo ciekawych gÅ‚osów z poszczególnych dyskusji. Tu w Paryżu udaÅ‚o nam siÄ™ zebrać studentów z różnych miast, co stanowi dodatkowy impuls.”
Ursula Mathar, Dyrektorka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Ochrony Åšrodowiska w BMW Group: „Z naszej perspektywy istotne jest to, aby wnioski z naszych dialogów z interesariuszami wÅ‚Ä…czyć w procesy strategiczne w Monachium. Każda strategia musi być stale konfrontowana z oczekiwaniami interesariuszy. Ważna jest dla nas nie tylko opinia doÅ›wiadczonych ekspertów od zrównoważonego rozwoju, ale też krytyka i wkÅ‚ad mÅ‚odego pokolenia.”
Celem BMW Group jest kontynuacja formatu Forum Studentów BMW Group również w kolejnych latach.
American Business Act on Climate Pledge
Przy okazji konferencji klimatycznej ONZ w Paryżu BMW Group ogÅ‚osiÅ‚o przyÅ‚Ä…czenie siÄ™ do zobowiÄ…zania American Business Act on Climate Pledge. Do inicjatywy przyÅ‚Ä…czyÅ‚y siÄ™ w sumie 154 firmy z USA. Wspólnym celem jest podjÄ™cie konkretnych dziaÅ‚aÅ„ przeciwdziaÅ‚ajÄ…cych zmianom klimatycznym. W zwiÄ…zku z tym BMW Group wyznaczyÅ‚a sobie ambitne cele na poziomie globalnym oraz konkretnie w odniesieniu do swoich zakÅ‚adów w USA.
Inicjatywa RE100
BMW Group od zaraz wÅ‚Ä…cza siÄ™ też do inicjatywy RE100 Grupy Klimatycznej. Celem tej inicjatywy jest stopniowe przechodzenie na energiÄ™ ze źródeÅ‚ odnawialnych. To już od dÅ‚uższego czasu również cel BMW Group. Dr Markus Schramm, gÅ‚ówny strateg BMW Group: „BMW Group stale redukuje zużycie energii i coraz bardziej stawia na energiÄ™ wytwarzanÄ… we wÅ‚asnym zakresie oraz na wykorzystanie energii z lokalnych źródeÅ‚ odnawialnych. Oprócz tego aktywnie wspiera rozwój zrównoważonej gospodarki energetycznej. W ten sposób zwiÄ™kszamy naszÄ… niezależność oraz wydajność.”
Sustainable Innovation Forum 2015 i inne imprezy
BMW Group byÅ‚a obecna na wielu imprezach konferencji klimatycznej ONZ w Paryżu. GÅ‚ównym elementem zaangażowania BMW Group jest przy tym rzeczowy udziaÅ‚ w dyskusjach na miejscu. Dlatego wysokiej rangi przedstawiciele firmy biorÄ… udziaÅ‚ w różnych konferencjach i spotkaniach. Jednym z nich jest Peter Schwarzenbauer, CzÅ‚onek ZarzÄ…du BMW AG, który bÄ™dzie mówiÅ‚ na Sustainable Innovation Forum 2015 o wyzwaniach i rozwiÄ…zaniach mobilnoÅ›ci w miastach.
|
|
Źródło: BMW, informacja Mototarget.pl
|
|
Pisaliśmy również |
» Galeria zdjęć: nowe BMW M2 na torze Silesia Ring.
|
» Robert Kubica opowiada o planach na nadchodzÄ…cy sezon
|
|
Inne artykuły
|
|
» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? |
2023-05-31 |
|
RozpoczynajÄ…cy siÄ™ sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miÅ‚oÅ›nikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcÄ™ za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spÄ™dzać noce ?na dziko?, na Å‚oni... wiÄ™cej »
|
|
[1]234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465666768697071727374757677787980818283848586878889909192939495969798991001011021031041051061071081091101111121131141151161171181191201211221231241251261271281291301311321331341351361371381391401411421431441451461471481491501511521531541551561571581591601611621631641651661671681691701711721731741751761771781791801811821831841851861871881891901911921931941951961971981992002012022032042052062072082092102112122132142152162172182192202212222232242252262272282292302312322332342352362372382392402412422432442452462472482492502512522532542552562572582592602612622632642652662672682692702712722732742752762772782792802812822832842852862872882892902912922932942952962972982993003013023033043053063073083093103113123133143153163173183193203213223233243253263273283293303313323333343353363373383393403413423433443453463473483493503513523533543553563573583593603613623633643653663673683693703713723733743753763773783793803813823833843853863873883893903913923933943953963973983994004014024034044054064074084094104114124134144154164174184194204214224234244254264274284294304314324334344354364374384394404414424434444454464474484494504514524534544554564574584594604614624634644654664674684694704714724734744754764774784794804814824834844854864874884894904914924934944954964974984995005015025035045055065075085095105115125135145155165175185195205215225235245255265275285295305315325335345355365375385395405415425435445455465475485495505515525535545555565575585595605615625635645655665675685695705715725735745755765775785795805815825835845855865875885895905915925935945955965975985996006016026036046056066076086096106116126136146156166176186196206216226236246256266276286296306316326336346356366376386396406416426436446456466476486496506516526536546556566576586596606616626636646656666676686696706716726736746756766776786796806816826836846856866876886896906916926936946956966976986997007017027037047057067077087097107117127137147157167177187197207217227237247257267277287297307317327337347357367377387397407417427437447457467477487497507517527537547557567577587597607617627637647657667677687697707717727737747757767777787797807817827837847857867877887897907917927937947957967977987998008018028038048058068078088098108118128138148158168178188198208218228238248258268278288298308318328338348358368378388398408418428438448458468478488498508518528538548558568578588598608618628638648658668678688698708718728738748758768778788798808818828838848858868878888898908918928938948958968978988999009019029039049059069079089099109119129139149159169179189199209219229239249259269279289299309319329339349359369379389399409419429439449459469479489499509519529539549559569579589599609619629639649659669679689699709719729739749759769779789799809819829839849859869879889899909919929939949959969979989991000100110021003100410051006100710081009101010111012101310141015101610171018101910201021102210231024102510261027102810291030103110321033103410351036103710381039104010411042104310441045104610471048104910501051105210531054105510561057105810591060106110621063106410651066106710681069107010711072107310741075107610771078107910801081108210831084108510861087108810891090109110921093109410951096109710981099110011011102110311041105110611071108110911101111111211131114111511161117111811191120112111221123112411251126112711281129113011311132113311341135113611371138113911401141114211431144114511461147114811491150115111521153115411551156115711581159116011611162116311641165116611671168116911701171117211731174117511761177117811791180118111821183118411851186118711881189119011911192119311941195119611971198119912001201120212031204120512061207120812091210121112121213121412151216121712181219122012211222122312241225122612271228122912301231123212331234 Wyświetlane: 0 - 20 z 24669 rekordów |
|
|
|