„Nürburgring to bardzo wymagajÄ…cy tor, dlatego doskonale speÅ‚nia nasze wymagania w zakresie dostrojenia ukÅ‚adu jezdnego europejskiej wersji modelu Corvette Stingray”, powiedziaÅ‚ Jim Mero, inżynier ds. dynamiki pojazdów z General Motors. „PrzykÅ‚adamy szczególnÄ… uwagÄ™ do ustawieÅ„ zawieszania i ukÅ‚adu kierowniczego, ponieważ europejskie drogi różniÄ… siÄ™ od tych w Stanach Zjednoczonych. To samo dotyczy nawyków kierowców na obu kontynentach”.
Eksperci ds. technicznych Chevroleta prowadzÄ… obecnie gruntowne testy dwóch egzemplarzy tego modelu na europejskich drogach w zróżnicowanych warunkach eksploatacji. Procedury testowe sÄ… częściÄ… opracowanego przez GM programu kontroli jakoÅ›ci, który przechodzÄ… wszystkie nowe modele Chevroleta przed wejÅ›ciem do sprzedaży w Europie.
Testy zostaną udokumentowane przez Patricka Herrmanna, managera ds. technicznych Chevrolet Europe. Patrick będzie zamieszczał swoje obserwacje wraz ze zdjęciami i filmami w serwisach Facebook, Twitter, Youtube, Tumblr oraz Instagram.