-
Volkswagen, przy wspóÅ‚pracy z InsightOut Lab przedstawia nowy projekt – podcast, poÅ›wiÄ™cony szeroko pojÄ™tej tematyce elektromobilnoÅ›ci
-
sÅ‚uchacze podcastu bÄ™dÄ… mogli zaznajomić siÄ™ z opiniÄ… wiodÄ…cych ekspertów z branży motoryzacyjnej i energetycznej
-
wiele z przedstawianych w ramach podcastu treÅ›ci pojawi siÄ™ także w postaci artykuÅ‚ów na blogu „Elektromobilność”, w serwisie InsightOutLab.com
Volkswagen, przy wspóÅ‚pracy z InsightOut Lab przedstawia nowy projekt – podcast, poÅ›wiÄ™cony szeroko pojÄ™tej tematyce elektromobilnoÅ›ci: samochodom elektrycznym jak i zelektryfikowanym oraz wszystkiemu, co jest zwiÄ…zane z ich użytkowaniem.
„Podcast ma być angażujÄ…cym sÅ‚uchaczy rozwiÄ…zaniem, pozwalajÄ…cym na prezentacjÄ™ wartoÅ›ciowych danych i opinii na temat elektromobilnoÅ›ci. JesteÅ›my przekonani, że bÄ™dzie stanowić cenne źródÅ‚o informacji i inspiracji zarówno dla tych, którzy elektrycznymi zmianami w motoryzacji dotÄ…d siÄ™ nie interesowali, jak i dla tych, którzy fascynujÄ… siÄ™ tÄ… tematykÄ…. BÄ™dziemy odnosić siÄ™ m.in. do kwestii dotyczÄ…cych Å‚adowania, zasiÄ™gu czy cen aut elektrycznych oraz nowych technologii, bezpieczeÅ„stwa, ekologii i wielu innych aspektów. Podcast to jednak tylko część naszego przedsiÄ™wziÄ™cia – znaczÄ…cÄ… rolÄ™ odgrywać bÄ™dÄ… wyniki badaÅ„, pozwalajÄ…ce na przedstawianie tematyki elektromobilnoÅ›ci przez lokalny pryzmat, w odniesieniu do opinii polskich respondentów” – mówi Hubert Niedzielski, kierownik ds. PR marki Volkswagen.
Podcast pozwoli na merytoryczne ustosunkowanie siÄ™ do obiegowo panujÄ…cych, nierzadko sceptycznych opinii na temat elektromobilnoÅ›ci za pomocÄ… twardych danych, pozyskanych z dostÄ™pnych publicznie źródeÅ‚ oraz z wyników badaÅ„ InsightOut Lab, prowadzonych we wspóÅ‚pracy z markÄ… Volkswagen. SÅ‚uchacze podcastu bÄ™dÄ… mogli także zaznajomić siÄ™ z opiniÄ… wiodÄ…cych ekspertów z branży motoryzacyjnej i energetycznej. Podcast „Elektrycznie Tematyczni” bÄ™dzie przedstawiaÅ‚ sposób myÅ›lenia zarówno licznej grupy osób, które nie miaÅ‚y jeszcze okazji osobiÅ›cie prowadzić auta elektrycznego, jak i opinie kierowców, którzy majÄ… już wÅ‚asne doÅ›wiadczenie w prowadzeniu „elektryków” czy aut hybrydowych, m.in. posiadaczy lub użytkowników takich aut.
Prowadzącymi podcast są Katarzyna Frendl, dziennikarka i założycielka kobiecego portalu motoryzacyjnego Motocaina.pl, oraz Paweł Pilarczyk, dziennikarz technologiczny, właściciel i redaktor naczelny ITbiznes.pl.
Pierwszy odcinek podcastu jest już dostÄ™pny na stronie InsightOutLab.com/ElektrycznieTematyczni, znajdzie siÄ™ także na najwiÄ™kszych platformach podcastowych: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts i Lecton (Audioteka). Wiele treÅ›ci przedstawianych w ramach odcinków podcastu, pojawi siÄ™ także w postaci artykuÅ‚ów na blogu „Elektromobilność”, w serwisie InsightOutLab.com.
„InsightOut Lab to projekt autorski wÅ‚aÅ›cicieli agencji OneMulti, który ma na celu budowanie wartoÅ›ci dla mediów, influencerów i szeroko pojÄ™tej opinii publicznej. BÄ™dzie pomagać w szybszym i lepszym rozumieniu nowych procesów, które zachodzÄ… w naszym życiu. W ramach InsightOut Lab badamy insighty, okreÅ›lamy ich wagÄ™, przeprowadzamy analizy i opracowujemy raporty, na bazie których proponujemy naszym klientom projekty wspierajÄ…ce realizacjÄ™ dziaÅ‚aÅ„ przyspieszajÄ…cych zmianÄ™” – mówi Mariusz Pleban, CEO OneMulti.