|
|
General Motors osiąga coraz lepsze wyniki sprzedaży
|
Autor: Marcin Skrzyński Dodano: 2006-10-09
Wyświetlono: 3841 razy
|
Koncern General Motors sprzedał w Europie w pierwszych trzech kwartałach 2006 roku 1,527,275 sztuk pojazdów, osiągając tym samym nieznaczny przyrost w stosunku do analogicznego okresu w minionym roku.
|
|
Dzięki sprzedaży 1,203,918 sztuk
modeli Opel/Vauxhall, koncern GM uzyskał w 2006 roku 7.3 procentowy
udział w rynku. Liczba zarejestrowanych aut marki Opel wzrosła w Południowo-Wschodniej Europie o 8 procent - do 52,581 sztuk, w
Polsce o 9 procent - do 19,551 sztuk, w Rosji o 73 procent - do
12,183 sztuk, a na Ukrainie o 138 procent - do 6,605 sztuk.
W
pierwszych dziewięciu miesiącach 2006 roku sprzedano 102,498 modeli
marki Saab, co oznacza, że Saab jest na dobrej drodze do osiągnięcia
najlepszego rezultatu w historii marki. Do europejskich klientów
trafiło 70,565 sztuk aut, zapewniając koncernowi 18.2 procentowy
udział w rynku.
|
|
Źródło: General Motors, informacja Moto Target
|
|
|
Inne artykuły
|
| Database error: connect(localhost, mototarget, $Password) failed.
MySQL Error: ()
Session halted. | | |