|
|
Kolejne udogodnienie dla klientów Hella Polska Sp. z o.o.
|
Autor: Marcin Skrzyński Dodano: 2010-09-10
Wyświetlono: 1981 razy
|
Hella rozbudowuje zakres oferowanych rozwiązań dla klientów, wprowadzając sprawdzanie dostępności produktów on-line.
|
foto © Hella |
|
|
W ślad za utworzeniem Działu Obsługi Klientów, poszerza się również paleta narzędzi, które mogą ułatwić klientom przeglądanie stanów magazynowych i zakupy.
W oparciu o już działającą platformę internetową Hella Aftermarket Club, możliwe jest od teraz sprawdzanie dostępności produktów oferowanych przez Hella Polska on-line.
Klienci otrzymują swoje hasło i link do witryny AMC, gdzie w łatwy i natychmiastowy sposób mogą uzyskać informację o tym, czy produkty są dostępne w ilościach, na jakie jest zapotrzebowanie.
Do tej pory dostęp do AMC miały tylko centrale hurtowni motoryzacyjnych, obecnie możliwość sprawdzania dostępności będzie również możliwa dla ich filii.
Uzyskaną informację można wydrukować albo zapisać w formacie PDF. Podczas sprawdzania dostępności istnieje również możliwość przekierowania do katalogu Helli on-line, gdzie można otrzymać więcej informacji o wybranym produkcie (w tym m.in. zdjęcie).
Niekwestionowaną zaletą tego rozwiązania jest również fakt, że działa ono 24 godz./dobę przez 7 dni w tygodniu (część klientów Helli pracuje również w soboty).
--
Hella Aftermarket Club to internetowa platforma informacyjna dla klientów Helli. Zawiera między innymi dostęp do wybranych informacji technicznych oraz broszur marketingowych (w formacie PDF). Planowana jest dalsza rozbudowa tego narzędzia.
|
|
|
Pisaliśmy również |
» HELLA oÅ›wietla drogÄ™ RMF Caroline Team w rajdzie Dakar
|
» HELLA partnerem technicznym teamu rajdowego RMF Caroline Team
|
|
Inne artykuły
|
| Database error: connect(localhost, mototarget, $Password) failed.
MySQL Error: ()
Session halted. | | |