To niespotykany wynik, którego nie osiÄ…gnęła żadna inna marka.
Lexus, dzielÄ…c w tym roku pierwsze miejsce z Jaguarem, osiÄ…gnÄ…Å‚ ten wynik dziÄ™ki opiniom wÅ‚aÅ›cicieli hybrydowych Lexusów CT i RX. Na wyjÄ…tkowe podkreÅ›lenie zasÅ‚uguje jakość samochodów, ich niskie koszty posiadania i wyjÄ…tkowa obsÅ‚uga serwisowa w autoryzowanych stacjach dealerskich.
W badaniu wzięło udziaÅ‚ ponad 15 000 wÅ‚aÅ›cicieli samochodów, w których posiadaniu jest 109 różnych modeli. Åšredni wynik ksztaÅ‚towaÅ‚ siÄ™ na poziomie 77,2%.
Lexus osiÄ…gnÄ…Å‚ 80.8%!
Jim Holder, wydawca magazynu What Car? powiedziaÅ‚: “To doskonale widzieć Lexusa powracajÄ…cego na szczyt, dzielÄ…cego tÄ™ pozycjÄ™ z Jaguarem. Wynik osiÄ…gniÄ™ty w tym roku sprawia, że Lexus po raz dwunasty jest na czele, a to niesamowity wynik. WejÅ›cie Lexusa CT do pierwszej 10-tki podkreÅ›la dążenie Lexusa do speÅ‚niania oczekiwaÅ„ klientów i rozwijania gamy modeli w nowych klasach.”
To pierwszy rok, w którym Lexus CT 200h – pierwszy hybrydowy kompaktowy model z napÄ™dem w peÅ‚ni hybrydowym - byÅ‚ brany pod uwagÄ™ ( ze wzglÄ™du na ilość wÅ‚aÅ›cicieli ) w badaniu, które obejmuje samochody zarejestrowane miÄ™dzy styczniem 2011 a grudniem 2012. OdniósÅ‚ prawdziwy sukces: zajÄ…Å‚ 7 miejsce w punktacji generalnej i drugie w klasie maÅ‚ych rodzinnych aut.
Magazyn What Car? napisaÅ‚: “Po raz pierwszy Lexus CT bierze udziaÅ‚ w badaniu JD Power i od razu jest to wielki debiut."
WÅ‚aÅ›ciciele chwalÄ… jakość wykonania, design wnÄ™trza, jasność, przejrzystość deski rozdzielczej i Å‚atwość obsÅ‚ugi panelu instrumentów. Docenili także pÅ‚ynnie pracujÄ…cÄ… przekÅ‚adniÄ™ CVT.”
Lexus RX znalazÅ‚ siÄ™ na czele dużych SUV drugi rok z rzÄ™du, a na 16 pozycji w punktacji generalnej. PodsumowujÄ…c pozytywy wskazywane przez wÅ‚aÅ›cicieli magazyn What Car? napisaÅ‚: “Jest komfortowy, wyrafinowany, a w jego kabinie zastosowano materiaÅ‚y najwyższej jakoÅ›ci. Dealerzy Lexusa dokÅ‚adajÄ… także wszelkich staraÅ„, aby wÅ‚aÅ›ciciele czuli siÄ™ usatysfakcjowani.”
Richard Balshaw, dyrektor Lexusa w Wielkiej Brytanii powiedziaÅ‚: “Ten wspaniaÅ‚y wynik mógÅ‚ zostać osiÄ…gniÄ™ty dziÄ™ki pracy i zaangażowaniu wszystkich pracowników Lexusa – poczynajÄ…c od fabryki po nasze salony. Utwierdza to nas w przekonaniu, że zapewniamy klientom produkt i usÅ‚ugi najwyższej jakoÅ›ci na każdym etapie kontaktu z klientem. BÄ™dziemy kontynuowali tÄ™ pracÄ™ najlepiej jak potrafimy, dbajÄ…c o naszych dotychczasowych i nowych klientów, bÄ™dziemy rozwijali linie modelowe, aby utrzymać lojalność klientów, ich entuzjazm i przekonanie do naszej marki”.