René Rast na dziewiÄ™tnastym z dwudziestu szeÅ›ciu okrążeÅ„, podczas walki o siódmÄ… pozycjÄ™, uderzyÅ‚ w barierÄ™ i z powodu uszkodzenia tylnego zawieszenia musiaÅ‚ siÄ™ wycofać z wyÅ›cigu. W tym momencie Rast miaÅ‚ o dwa procent wiÄ™cej energii do wykorzystania niż wiÄ™kszość kierowców przed nim i wyszedÅ‚ na dobrÄ… pozycjÄ™ do walki o decydujÄ…ce miejsca. WczeÅ›niej niemiecki zawodnik odnotowaÅ‚ najszybsze okrążenie toru.
Lucas di Grassi z kolei, w trudnej sesji kwalifikacyjnej, w której różnice czasowe miÄ™dzy czterema najszybszymi kierowcami oscylowaÅ‚y wokóÅ‚ 0,059 sekundy, wywalczyÅ‚ punktowane miejsce. StartujÄ…c do wyÅ›cigu z pozycji ósmej, Brazylijczyk zostaÅ‚ niestety na ostatnim okrążeniu zepchniÄ™ty przez André Lotterera w Porsche, spadÅ‚ o trzy pozycje i liniÄ™ mety minÄ…Å‚ jako jedenasty.
E-Prix w Monako okazaÅ‚o siÄ™ być sukcesem dla zespoÅ‚u klienckiego Audi, Envision Virgin Racing. Robin Frijns na mecie zjawiÅ‚ siÄ™ jako drugi, obejmujÄ…c w ten sposób prowadzenie w klasyfikacji mistrzostw Å›wiata kierowców. WczeÅ›niej stoczyÅ‚ prawdziwÄ… bitwÄ™ o prowadzenie na torze z obroÅ„cÄ… tytuÅ‚u António Félixem da CostÄ…, w której obaj kierowcy kilka razy na zmianÄ™ wychodzili na prowadzenie. Nowicjusz w Formule E Nick Cassidy, byÅ‚ ósmy.
Dwa kolejne wyÅ›cigi FormuÅ‚y E zostanÄ… rozegrane 19 i 20 czerwca w Puebla w Meksyku. Miejscowość ta poÅ‚ożona jest zaledwie 60 kilometrów od nowoczesnej fabryki Audi w San José Chiapa.