- Salon Nissana Van Mossel w Amsterdamie jest pierwszym punktem sprzedaży w Europie, w którym pojawiÅ‚o siÄ™ nowe logo
- Nowy projekt wystroju salonu sprzedaży został stworzony z myślą o cyfrowym pokoleniu, ale jednocześnie wiernie odzwierciedla DNA marki Nissan
- Nowe logo Nissana docelowo pojawi siÄ™ we wszystkich salonach marki w Europie
Pierwszym modelem, na którym pojawiÅ‚o siÄ™ nowe logo, jest niedawno zaprezentowany Nissan Ariya. Nowe logo doskonale prezentuje siÄ™ na innowacyjnym SUV-ie, który jest zapowiedziÄ… nowej, elektrycznej gamy i rozpoczyna nowy rozdziaÅ‚ w historii marki. Doskonale odzwierciedla jej zobowiÄ…zania wobec klientów, pracowników i spoÅ‚ecznoÅ›ci.
Salony sprzedaży sÄ… kluczowym elementem modelu biznesowego marki Nissan. Podczas trwajÄ…cej pandemii Nissan nieustannie wspóÅ‚pracuje ze swojÄ… sieciÄ…, aby w dalszym ciÄ…gu zapewniać klientom wyjÄ…tkowe doÅ›wiadczenia w kontakcie z markÄ….
„Salony sprzedaży w Europie odczuwajÄ… skutki pandemii koronawirusa, ale wierzymy, że nic nie zastÄ…pi kontaktu i interakcji z pracownikami dziaÅ‚u sprzedaży, które możemy nawiÄ…zywać w punktach dealerskich” – podkreÅ›la Bas Bijl, dyrektor sprzedaży w salonie Nissana Van Mossel. „Nowe logo przypomina klientom, że we wspóÅ‚pracy z markÄ… Nissan nieustannie wprowadzamy zmiany na lepsze, aby zapewnić wysokiej jakoÅ›ci obsÅ‚ugÄ™ na wszystkich etapach procesu zakupowego”.
Dopracowane w szczegóÅ‚ach nowe logo, obecne we wnÄ™trzu oraz na zewnÄ…trz firmowych salonów, jest ważnym elementem doÅ›wiadczeÅ„ zakupowych klienta. Nissan, we wspóÅ‚pracy ze swojÄ… sieciÄ… sprzedaży, dokÅ‚ada wszelkich staraÅ„, aby upewnić siÄ™, że wystrój punktów sprzedaży odzwierciedla jego nieustanne zaangażowanie w rozwój innowacji oraz przyjÄ™te podejÅ›cie, które stawia klienta na pierwszym miejscu.
„COVID-19 sprawiÅ‚, że interakcje z klientami coraz częściej przenoszÄ… siÄ™ na nasze wirtualne platformy, ale tradycyjne salony dealerów sÄ… wciąż niezwykle ważne dla wielu naszych odbiorców” – podkreÅ›la Jordi Vila, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Nissan Europe. „Rozwój cyfryzacji umożliwiÅ‚ klientom rozpoczynanie podróży zakupowej z markÄ… Nissan w nowy i oryginalny sposób, ale salony nadal sÄ… miejscem, gdzie prowadzimy bezpoÅ›rednie interakcje i możemy samemu zapoznać siÄ™ z dostÄ™pnymi produktami, technologiami i usÅ‚ugami. Zgodnie z naszÄ… strategiÄ… sprzedażowÄ… dealerzy sÄ… w dalszym ciÄ…gu kluczowym punktem kontaktu. Sprawne przejÅ›cie miÄ™dzy interakcjami w internecie i salonie jest kluczowym elementem nowych doÅ›wiadczeÅ„ zakupowych w marce Nissan. Chcemy kontaktować siÄ™ z klientami za poÅ›rednictwem wybranych przez nich kanaÅ‚ów komunikacji”.
Nowy sposób sprzedaży pozwoli sieci Nissana na optymalizacjÄ™ inwestycji, również dziÄ™ki elastycznej koncepcji, która jest dopasowana do lokalizacji salonu i jego potencjaÅ‚u biznesowego.