-
Nowa stylistyka nadwozia i wn臋trza dodaje modelowi CR-V 2015 bardziej wyrafinowanego charakteru i gwarantuje lepsz膮 prezencj臋 na drodze
-
Nowy, mocniejszy silnik wysokopr臋偶ny 1,6 litra i-DTEC generuje 160 KM i 350 Nm
-
Nowa, dziewi臋ciobiegowa przek艂adnia automatyczna oferuje lepsz膮 ekonomik臋 eksploatacji
-
Nowy system informacyjno-rozrywkowy we wszystkich modelach
Europejska wersja Hondy CR-V na rok 2015 otrzyma艂a nowe elementy stylistyczne oraz zosta艂a wyposa偶ona w zmodernizowane silniki i nowe rozwi膮zania techniczne.
Od艣wie偶ona Honda CR-V zadebiutuje na rynku wiosn膮 2015 roku. Eleganckie nadwozie tego modelu, uzupe艂nione o typowe dla Hondy elementy stylistyczne, odznacza si臋 bardziej sportowym charakterem. Najwi臋ksze zmiany zasz艂y w przedniej cz臋艣ci nadwozia. Przeprojektowano tu reflektory, które 艂膮cz膮 si臋 z now膮 os艂on膮 ch艂odnicy, a nowy kszta艂t zderzaka i os艂ony podzderzakowej optycznie poszerza nadwozie modelu i obni偶a jego 艣rodek ci臋偶ko艣ci, podkre艣laj膮c du偶膮 stabilno艣膰 auta. Z kolei w tylnym pasie nadwozia znalaz艂y si臋 nowe lampy zespolone LED, dodaj膮ce mu trójwymiarowego wygl膮du.
Projektanci d膮偶yli do stworzenia bardziej oryginalnego i zarazem funkcjonalnego wn臋trza przedzia艂u pasa偶erskiego w popularnym SUVie Hondy. W tym celu przeprojektowali oni chromowan膮 listw臋, która zdobi ca艂膮 szeroko艣膰 wn臋trza, a na najwa偶niejszych jego powierzchniach zastosowali wysokogatunkowe materia艂y wyko艅czeniowe. Komfort pasa偶erów dodatkowo poprawia przesuwany o 60 mm w przód i w ty艂 pod艂okietnik.
Nowe, bardziej wydajne silniki
Honda CR-V z nap臋dem na cztery ko艂a zostanie wyposa偶ona w silnik wysokopr臋偶ny o podwy偶szonej mocy, a tak偶e now膮, automatyczn膮 skrzyni臋 biegów o dziewi臋ciu prze艂o偶eniach.
Nowoczesna, czterocylindrowa jednostka 1,6 litra i-DTEC z serii Earth Dreams Technology rozwija o wiele wy偶sz膮 moc od swojego poprzednika, generuj膮c 160 KM mocy maksymalnej i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Silnik mo偶e wspó艂pracowa膰 z manualn膮 skrzyni膮 biegów o sze艣ciu prze艂o偶eniach lub z now膮, dziewi臋ciobiegow膮 przek艂adni膮 automatyczn膮, która pomo偶e wydoby膰 potencja艂 tkwi膮cy w oszcz臋dnej jednostce nap臋dowej. W wersji z manualn膮 skrzyni膮 biegów auto emituje poni偶ej 130 gramów CO2 na kilometr, podczas gdy wersja z przek艂adni膮 automatyczn膮 - poni偶ej 135 gramów CO2 na kilometr, czyli o 20 procent mniej w porównaniu z poprzednikiem wyposa偶onym w skrzyni臋 o pi臋ciu prze艂o偶eniach.
Honda CR-V z nap臋dem na dwa ko艂a, dost臋pna z przek艂adni膮 manualn膮, b臋dzie nadal oferowana z silnikiem 1,6 litra i-DTEC o mocy 120 KM, emituj膮cym zaledwie 115* gramów CO2 na kilometr, a tak偶e z silnikiem benzynowym 2,0 litra i-VTEC o mocy 155 KM, który spe艂nia teraz norm臋 Euro 6.
Nowy system rozrywkowo-informacyjny
Nabywcy europejskiej wersji Hondy CR-V z rocznika 2015 - jako pierwsi - b臋d膮 mogli pozna膰 zalety innowacyjnego systemu rozrywkowo-informacyjnego Honda Connect, dzia艂aj膮cego w oparciu o aplikacje.
System nale偶y do standardowego wyposa偶enia modelu CR-V pocz膮wszy od wersji wyposa偶eniowej Elegance. Oferuje on liczne udogodnienia oraz szereg przydatnych rozwi膮za艅 prezentowanych na siedmiocalowym ekranie dotykowym. Honda Connect daje osobom siedz膮cym z przodu szybki dost臋p do takich funkcji, jak informacje o poje藕dzie, kamera cofania, system audio czy Bluetooth pozwalaj膮cy pod艂膮czy膰 telefon komórkowy oraz aktywowa膰 technologi臋 MirrorLink.
Ponadto, system oferuje dost臋p do Internetu, dziewi臋膰 fabrycznie zainstalowanych aplikacji, us艂ug臋 Honda App Center, opcjonaln膮 nawigacj臋 satelitarn膮 Garmin, system audio, radio AM/FM/DAB i internetowe, interface telefonu i 艂膮czno艣膰 Bluetooth, kamer臋 cofania z dynamicznymi wskazówkami, a tak偶e komputer pok艂adowy pokazuj膮cy przebieg, zu偶ycie paliwa i czas podró偶y.
* Dane tymczasowe, wymagana oficjalna homologacja.