-
CB650R uzupełnia rodzinę motocykli „Neo Sports Café”, wprowadzając ich wyjątkowy wygląd do segmentu bezowiewkowych motocykli średniej pojemności
-
Całkowicie obudowany CBR650R nawiązuje do stylu Fireblade CBR1000RR, oferując wysokoobrotowy czterocylindrowy silnik o mocy 95,2 KM (70 kW), lekkie podwozie i adekwatne do tego osiągi
-
Trzy motocykle z silnikami 500 cm3 otrzymują szereg dodatków w specyfikacjach, a także silniejszą tożsamość dostarczyciela radości, sportowych wrażeń i przygody
-
Modele CBR1000RR Fireblade i CBR1000RR Fireblade SP otrzymały nowe malowania i doskonalszą realizację filozofii konstruowania, nazywanej "Nowy poziom całkowitej kontroli"
-
Nowe kolory GL1800 Gold Wing i X-ADV
-
Nowe funkcje w modelu SH300i
CB650R
Po wprowadzeniu tria bezowiewkowych modeli CB1000R, CB300R i CB125R do gamy modelowej 2018, w roku 2019 Honda uzupełnia ofertę unikalnych motocykli o wyglądzie „Neo Sports Café” o jednoślad średniej pojemności. Język stylistyczny tych motocykli jest nowoczesny i minimalistyczny. Łączy inspiracje café racer z bardzo zwartą, trapezoidalną formą, co czyni ich wygląd wyjątkowo atrakcyjnym. Czterocylindrowy rzędowy silnik jest w pełni wyeksponowany, a wyróżnikiem motocykla jest okrągły reflektor i charakterystycznie wyrzeźbiony zbiornik paliwa, łączący swoim kształtem całą rodzinę ”Neo Sports Café”.
Wyglądowi klasy premium towarzyszą również specyfikacje klasy premium: 41-milimetrowy widelec Showa SFF, radialnie montowane czterotłoczkowe zaciski przedniego hamulca, system kontroli momentu obrotowego (HSTC), sprzęgło antyhoppingowe i ultranowoczesny zestaw wskaźników.
Rezultatem jest budzący pożądanie bezowiewkowy motocykl średniej pojemności z unikalnym połączeniem wyglądu, osiągów i bogatej specyfikacji.
CBR650R
Kolejny model w ofercie Hondy z nową nazwą, to sportowy motocykl średniej pojemności CBR650R.
Motocykl może pochwalić się nową stylistyką wyraźnie inspirowaną CBR1000RR Fireblade, z ostrymi, agresywnymi liniami i wydłużonymi bocznymi owiewkami oraz wyjątkowo krótką tylną sekcją i wąskim podwójnym reflektorem LED. CBR650R jest o 6 kg lżejszy od CBR650F (który zastępuje w gamie) i oferuje sportową pozycję kierowcy, uzyskaną dzięki przesunięciu kierownicy o 30 mm do przodu oraz podniesieniu i cofnięciu podnóżków.
Typowy dla Hondy czterocylindrowy silnik zyskał 1000 dodatkowych maksymalnych obrotów i zapewnia o 5% wyższą moc maksymalną wynoszącą teraz 95,2 KM (70 kW) przy 12 000 obr/min. Zmiany w silniku wraz z wyraźnie ostrzejszym wyglądem i dopracowanym podwoziem w pełni uzasadniają oznaczenie „R” w nazwie nowego modelu.
Prosta procedura zmiany mocy z ograniczeniem do 35 kW - będzie dostępna zarówno dla CB650R, jak i CBR650R.
CB500F, CBR500R i CB500X
Rzędowy dwucylindrowy silnik Hondy o pojemności 500 cm3 znalazł się w ponad 75 000 motocykli sprzedanych w Europie od czasu jego premiery w 2013 roku. Silnik ten po raz pierwszy pojawił się w przyjaznych dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 motocyklach CB500F, CBR500R i CB500X, a w modelach roku 2019 jednostka napędowa ma większą moc i moment obrotowy w zakresie od trzech do siedmiu tysięcy obrotów na minutę, napędzając to samo trio motocykli średniej klasy, które właśnie otrzymało nowy pakiet modernizacji poprawiających ich parametry techniczne oraz szereg dodatków w specyfikacjach, a także silniejszą tożsamość, wyrażającą aspiracje do radosnej jazdy, sportowych wrażeń i zachęcającą do motocyklowej przygody.
Wszystkie trzy modele mają teraz nowe zawieszenie tylne, sprzęgło antyhoppingowe, pełne oświetlenie LED, zmodernizowane zestawy wskaźników LCD z wyświetlaniem załączonego biegu i sugestią zmiany biegu na wyższy oraz nowe tłumiki wydechu z podwójnymi końcówkami, co zapewnia bogatsze brzmienie silnika.
CB500F zyskał ostrzejszą nową stylizację z bardziej pochyloną owiewką przednią i bocznymi osłonami, które idealnie łączą się ze zbiornikiem paliwa. CBR500R również został przemodelowany. Jest węższy i ostrzejszy, z silną inspiracją stylem Fireblade i z bardziej sportową pozycją do jazdy.
Kompaktowy poszukiwacz przygód CB500X ma o wiele mocniejszy "współczynnik X" dzięki użyciu nowego 19-calowego przedniego koła, większym skokom zawieszenia z przodu i z tyłu, szczuplejszemu siedzeniu, większemu kątowi skrętu i solidniejszej, bardziej wytrzymałej owiewce, która dodatkowo poprawia ochronę przed wiatrem.
Platformy silnikowe 500 cm3 i 650 cm3 stanowią 35% sprzedaży dużych motocykli Hondy w Europie. Pięć nowych i zmodernizowanych motocykli średniej pojemności w programie na rok 2019 oferuje ekscytujące osiągi, dobrane z myślą o motocyklistach znajdujących się na różnych poziomach wtajemniczenia, a jednocześnie motocykle te stanowią zachętę do potencjalnej przesiadki na flagowe modele Hondy, gwarantujące jeszcze więcej radości, ducha przygody i sportowych wrażeń.
Na targach EICMA Honda prezentuje również szereg innych aktualizacji swoich motocykli.
CBR1000RR Fireblade i CBR1000RR Fireblade SP
Po pełnej zmianie modelowej z 2017 roku, „Next Stage Total Control” Fireblade został ulepszony na rok 2019, otrzymując zmiany w pakiecie elektroniki, mające na celu optymalizację osiągów w warunkach toru wyścigowego. Motocykl wyposażono w zmodyfikowane systemy HSTC i ABS, a szybkość przyrostu mocy w trybie kontroli mocy na poziomie 1 zwiększono w oparciu o doświadczenia z programu HRC MotoGP. Systemy kontroli momentu obrotowego (HSTC) i kontroli unoszenia przedniego koła są teraz rozdzielone, z nowym wskaźnikiem "W" w zespole wskaźników.
W malowaniu Grand Prix Red wprowadzono grubszy biały pasek, by uzyskać nieco bardziej "trójbarwny" efekt, natomiast wersja Matt Ballistic Black Metallic jest teraz całkowicie czarna, z wyjątkiem czerwonego logo CBR.
X-ADV
Od momentu pojawienia się w 2017 roku i udoskonalenia w 2018 roku poprzez dodanie wielopoziomowej kontroli momentu obrotowego HSTC i przełącznika "G", pozwalającego wybrać sposób zmiany biegów przekładni dwusprzęgłowej przydatniejszy do jazdy w terenie, w 2019 roku „motocyklowy SUV" Hondy otrzyma nowe kolory, w tym efektowny zielony „kamuflaż".
GL1800 Gold Wing
Niekwestionowany synonim jednośladowego komfortu, luksusu i jakości od ponad 40 lat, Gold Wing został gruntownie przekonstruowany na rok 2018, dzięki czemu stał się ostrzejszy, lżejszy i bardziej zwarty, jednocześnie zachowując reputację flagowego reprezentanta zaawansowanej techniki, wspieraną wieloma nowymi funkcjami, takimi jak pierwsze motocyklowe zastosowanie Apple CarPlay.
W roku 2019, zarówno GL1800 Gold Wing, jak i wersja z manualną przekładnią Gold Wing „Tour” będą dostępne w nowym, nastrojowym kolorze Dark Black Metallic. Najbardziej zaawansowany Gold Wing „Tour” z dwusprzęgłową przekładnią będzie dostępny w nowej kolorystyce Pearl Hawkseye Blue.
SH300i
Na rok 2019 zawsze popularny skuter średniej wielkości o wysokich osiągach jest wyposażony w system HSTC i opcjonalny górny kufer zamykany zdalnie inteligentnym kluczykiem.
Zmiany kolorystyczne
CB1000R – flagowy model „Neo Sports Café”, zarówno w wersji podstawowej, jak i CB1000R+, otrzyma nowy wyrazisty kolor Sword Silver Metallic.
Rebel – unikalna Honda z silnikiem o pojemności 500 cm3 będzie dostępna w nowych malowaniach Pearl Cadet Grey oraz Matt Axis Grey Metallic.
Integra – pojazd łączący użyteczność skutera z dynamicznymi osiągami mototcykla będzie dostępny w kolorze Pearl Glare White.
NC750X – otrzyma ciemniejsze srebrne boczne owiewki.
SH125 – otrzyma nową kolorystykę przednich i bocznych paneli (czarne lub srebrne w przypadku białego malowania)