-
Trio Hondy o pojemności 500 cm3, CB500F, CBR500R i CB500X, będzie dostępne w Europie jesienią w nowych opcjach kolorystycznych
-
Wszystkie trzy motocykle spełniają normę emisji spalin EURO5
-
Dane demograficzne dot. klientów wskazujÄ… na wysokÄ… popularność trzech klas motocykli Hondy: maszyn wyÅ›cigowych, roadsterów i maszyn typu adventure
-
Od momentu wprowadzenia na rynek tria CB/CBR w 2013 roku, Honda sprzedała ponad 92 000 sztuk tych motocykli
Naked – CB500F – otrzymuje dwa nowe, jaskrawe lakiery: Candy Caribbean Blue Sea i Candy Moon Glow Yellow, a sportowy CBR500R zyska na atrakcyjnoÅ›ci dziÄ™ki nowej, rzucajÄ…cej siÄ™ w oczy grafice i oznakowaniom, które podkreÅ›lÄ… jego wyÅ›cigowe dziedzictwo. Honda CB500X, reprezentujÄ…ca klasÄ™ adventure, otrzyma czerwonÄ… ramÄ™ pomocniczÄ… w hoÅ‚dzie dla modelu CRF1100L Africa Twin.
Badania Hondy, przeprowadzone na reprezentatywnej próbie, wskazujÄ… na atrakcyjność tych trzech maszyn w różnych grupach klientów. Aż 46% wÅ‚aÅ›cicieli CB500F i 29% wÅ‚aÅ›cicieli CBR500R to poczÄ…tkujÄ…cy kierowcy, z czego odpowiednio 30% i 35% nie przekroczyÅ‚o 24 roku życia, co Å›wiadczy o ważnej roli obu modeli we wprowadzaniu nowych motocyklistów do Å›wiata jednoÅ›ladów. Z drugiej strony, 90% wÅ‚aÅ›cicieli CB500X to doÅ›wiadczeni kierowcy, co dowodzi wszechstronnoÅ›ci i atrakcyjnoÅ›ci kompaktowego przedstawiciela klasy adventure, o stylistyce kojarzonej z wytrzymaÅ‚oÅ›ciÄ… w różnych warunkach, z zawieszeniem o dÅ‚ugim skoku, 19-calowym przednim koÅ‚em i wyprostowanÄ… pozycjÄ… kierowcy.
Wszystkie trzy dajÄ…ce radość z jazdy, oszczÄ™dne maszyny, napÄ™dzane dynamicznym silnikiem 500 cm3 nadal dostÄ™pne sÄ… w wersji o maksymalnej mocy 35 kW, która pozwala korzystać z nich posiadaczom prawa jazdy kategorii A2. Motocykle speÅ‚niajÄ… też normÄ™ emisji EURO5, która od 1 stycznia 2020 roku wprowadziÅ‚a znacznie surowsze wymogi w porównaniu z EURO4. DotyczÄ… one znacznej redukcji dozwolonego poziomu emisji tlenku wÄ™gla, zmniejszenia caÅ‚kowitej emisji wÄ™glowodorów o ponad 40%, skuteczniejszego wykrywania przerw zapÅ‚onu oraz wprowadzenia limitu emisji czÄ…stek staÅ‚ych.
Od momentu wprowadzenia na rynek tria CB/CBR w 2013 roku, Honda sprzedaÅ‚a w Europie ponad 92 000 egzemplarzy tych motocykli. OkoÅ‚o 48% wielkoÅ›ci tej sprzedaży przypadÅ‚o na roadster CB500F, ok. 33% – na maszynÄ™ klasy adventure CB500X, a 18% - na przedstawiciela Å›wiata wyÅ›cigów CBR500R. Każdy z tych modeli zajmuje swoje miejsce w odrÄ™bnej grupie należącej do bogatej linii produktów Hondy.
Kompaktowe wymiary i przyjazne maniery tria „pięćsetek” sprawiajÄ…, że sÄ… on Å‚atwe do opanowania, a zatem nadajÄ… siÄ™ zarówno do codziennego użytkowania, jaki i doskonalenia umiejÄ™tnoÅ›ci jazdy. JednoczeÅ›nie jest to prawdziwa fabryka przyjemnoÅ›ci dla wszystkich, którzy szukajÄ… weekendowej rozrywki, niezależnie czy przesiadajÄ… siÄ™ z motocykla klasy 125, czy też ze znacznie wiÄ™kszego jednoÅ›ladu.
Poniżej można więcej przeczytać o nowych motocyklach Hondy.
Honda CBR500R
Honda CB500X
Honda CB500F