Nowy dom mediowy Skody
|
Autor: PM Dodano: 2008-04-07
Wyświetlono: 4279 razy
|
Skoda Auto Polska S.A. podjęła finalną decyzję dotyczącą współpracy z domem mediowym, kończąc tym samym przetarg na obsługę mediową firmy. Nowym domem mediowym Škody będzie Mediacom.
|
|
– Głównym celem przetargu byÅ‚o zweryfikowanie i porównanie ofert mediowych dostÄ™pnych na polskim rynku” – powiedziaÅ‚ Maciej Michalik, kierownik ds. marketingu w Å kodzie – w sposób szczególny zwracaliÅ›my uwagÄ™ na umiejÄ™tność efektywnego planowania mediów oraz dobór kreatywnych narzÄ™dzi komunikacyjnych odpowiednich do celów strategicznych.
Podjęcie decyzji o rozpoczęciu współpracy z Mediacomem kończy ponad 10-letni okres współpracy Škody z Agencją Carat.
– Wspólnie z Caratem osiÄ…gnÄ™liÅ›my bardzo wiele, trudno nie zauważyć znaczÄ…cej roli agencji w najwiÄ™kszych sukcesach rynkowych marki w tym czasie, w latach 2005 i 2006 Å koda zdobyÅ‚a pozycjÄ™ lidera polskiego rynku motoryzacyjnego – dodaje Tomasz Piasny, PR Manager w Skoda Auto Polska S.A. – jednak polski rynek mediów jest bardzo dynamiczny, dlatego nasza strategia komunikacji musi ewoluować tak, aby sprostać pojawiajÄ…cym siÄ™ nieustannie nowym wyzwaniom.
Umowa o współpracy pomiędzy Škodą a Mediacomem wejdzie w życie 1 maja 2008. Przetarg był prowadzony przy współudziale audytora MediaStrategy Warsaw.
|
|
|
» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? |
2023-05-31 |
|
RozpoczynajÄ…cy siÄ™ sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miÅ‚oÅ›nikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcÄ™ za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spÄ™dzać noce ?na dziko?, na Å‚oni... wiÄ™cej »
|
|