Z firm膮 Ford Polska zwi膮zany jest od 1999 roku, od samego pocz膮tku swojej kariery zawodowej. Swoj膮 prac臋 zaczyna艂 w dziale marketingu, jako specjalista ds. komunikacji marketingowej. Przez kolejne lata zdobywa艂 do艣wiadczenie na ró偶nych stanowiskach w dziale sprzeda偶y detalicznej. Swoj膮 karier臋 kontynuowa艂 w dziale sprzeda偶y flotowej, którego dyrektorem zosta艂 w 2009 roku.
1 marca 2014 roku przej膮艂 swoje nowe obowi膮zki, zast臋puj膮c na stanowisku Bogus艂awa G艂oda, który zosta艂 nominowany na stanowisko Dyrektora Zarz膮dzaj膮cego firmy Ford Motor Company AB w Szwecji.
„Kierowanie sprzeda偶膮 marki Ford to dla mnie du偶e wyró偶nienie. My艣l臋, 偶e wykorzystam swoje 15 letnie do艣wiadczenie w motoryzacji tak, by marka Ford mog艂a nadal szybko si臋 rozwija膰.
Wierz臋, 偶e mamy wiele mocnych atutów. Po pierwsze: wzorowa sie膰 dilerska, która ca艂y czas czynnie wspó艂pracuje przy budowaniu pozycji marki Ford oraz profesjonalizm pracowników Ford Polska. Po drugie: produkty, z których ka偶dy wyró偶nia si臋 w swoim segmencie. Po trzecie doskonale zaplanowana wymiana i wprowadzenie kolejnych produktów na przestrzeni dwóch kolejnych lat. I najwa偶niejsze: jasno okre艣lona strategia rozwoju w Polsce.” – powiedzia艂 Sebastian Cyborowski.
Sebastian Cyborowski jest absolwentem Wy偶szej Szko艂y Handlu i Prawa w Warszawie.
W wolnym czasie lubi oddawa膰 si臋 swoim pasjom, takim jak jogging, 偶eglarstwo i kiteboarding.