Ten Volkswagen to prawdziwy wielozadaniowiec: przez oÅ›nieżone przeÅ‚Ä™cze dowiezie pasażerów do alpejskich tras narciarskich, wjedzie na piaszczystÄ… plażę ciÄ…gnÄ…c za sobÄ… przyczepÄ™ z Å‚odziÄ…, a swojego wÅ‚aÅ›ciciela architekta zabierze na robocze spotkanie na plac budowy. To samochód na dalekie podróże, sÅ‚użbowa limuzyna, wszechstronny pojazd rodzinny i przestronny SUV w jednym - auto, które sprosta każdemu wyzwaniu.
Zderzaki i osÅ‚ony podwozia dostosowane do jazdy z daleka od utwardzonych dróg, duże kÄ…ty natarcia, zejÅ›cia i rampowy, poszerzone progi z zabezpieczeniami od spodu oraz solidne osÅ‚ony kóÅ‚ sprawiajÄ…, że nadwozie Alltracka jest wytrzymaÅ‚e, a jednoczeÅ›nie ma wyraźny swoisty styl. BudzÄ…cemu respekt wyglÄ…dowi odpowiadajÄ… niezawodne nowoczesne rozwiÄ…zania techniczne – dziÄ™ki zwiÄ™kszonemu o 27,5 mm przeÅ›witowi, specjalnemu trybowi jazdy „Offroad” z systemami asystujÄ…cymi dostosowanymi do potrzeb jazdy terenowej, a także dziÄ™ki zmodyfikowanemu zawieszeniu i napÄ™dowi na cztery koÅ‚a 4MOTION Passat Alltrack okazuje siÄ™ niezawodny także w pozornie nieprzejezdnym terenie.
W Passacie Alltrack drugiej generacji można wybierać spoÅ›ród piÄ™ciu nowych silników z bezpoÅ›rednim wtryskiem paliwa: dwóch benzynowych z turbodoÅ‚adowaniem (TSI) oraz trzech turbodiesli (TDI). Wszystkie speÅ‚niajÄ… normÄ™ emisji spalin Euro 6. Silniki TSI osiÄ…gajÄ… moc 110 kW/150 KM oraz 162 kW/220 KM. W wypadku jednostek TDI, odznaczajÄ…cych siÄ™ wysokim momentem obrotowym, dolna granica mocy także wynosi 110 kW/150 KM, a pozostaÅ‚e dwa silniki osiÄ…gajÄ… moc 140 kW/190 KM i 176 kW/240 KM. System Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania należą do wyposażenia standardowego. 150-konne silniki TSI i TDI Volkswagen oferuje z 6-biegowÄ… mechanicznÄ… skrzyniÄ… biegów. Wszystkie mocniejsze jednostki napÄ™dowe sÄ… seryjnie Å‚Ä…czone z dwusprzÄ™gÅ‚owÄ… przekÅ‚adniÄ… 6-biegowÄ… DSG.
Nowy Alltrack jest standardowo wyposażany w napÄ™d na cztery koÅ‚a 4MOTION. Jego gÅ‚ówny element to sprzÄ™gÅ‚o typu Haldex piÄ…tej generacji. System jest aktywny jeszcze zanim wystÄ…pi poÅ›lizg któregokolwiek koÅ‚a, dziÄ™ki temu utrata trakcji jest prawie niemożliwa. W zwykÅ‚ych warunkach napÄ™d jest przekazywany jedynie na przedniÄ… oÅ›, co pozwala oszczÄ™dzić paliwo. JeÅ›li jednak pojawi siÄ™ niebezpieczeÅ„stwo utraty przyczepnoÅ›ci w uÅ‚amku sekundy pÅ‚ynnie doÅ‚Ä…cza siÄ™ napÄ™d tylnej osi.
Całość w zakładce MEDIA (dla zalogowanych)