Łącznie w tym roku do klientów trafiło 23 030 samochodów marki Opel, czyli o ponad 42% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, kiedy to osiągnięto wynik na poziomie 16 199[2] sztuk. Liderem sprzedaży marki w okresie od stycznia do października jest model Opel Astra – 7 147 sztuk, tuż za nią uplasowała się Corsa z wynikiem 5 920 egzemplarzy, trzecie miejsce zajęła Insignia, 3 552 sztuki.
„Październikowy wynik potwierdza, że rewelacyjnie radzą sobie zarówno nasze tradycyjne bestsellery jak i modele z nowych segmentów. Miejski SUV Mokka osiągnął w październiku rekordową sprzedaż ponad 430 sztuk i prawie trzykrotny wzrost w stosunku do ubiegłego roku.” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland – „To auto, idealnie łączące efektowną stylistykę z niemiecką techniką, staje się nowym hitem Opla, zwiększając sprzedaż nie tylko z roku na rok, ale również z miesiąca na miesiąc.” – dodał Mieczkowski.
W tym roku swoje 50-lecie obchodzi studio projektowe Opla, zostało ono otwarte w 1964 roku w Rüsselsheim. Ta pierwsza nowoczesna jednostka, odpowiedzialna za stylistykę pojazdów w Europie, była jednym z pionierów wzornictwa w motoryzacji. Tu powstał pierwszy europejski samochód koncepcyjny Experimental GT. W ramach obchodów tego jubileuszu Opel w Polsce rozpoczyna właśnie Dni Designu, które potrwają do 9 listopada. Każdy, kto odwiedzi w tym czasie salony Opla otrzyma unikalny rocznicowy album o historii kultowych modeli Opla. Z okazji Dni Designu Opel proponuje klientom dwa najbardziej popularne modele w specjalnych cenach. Samochody Corsa i Astra są dostępne w kredycie 4 x 25% z 4-letnią gwarancją Opel w cenach odpowiednio już od 8 990 zł i 13 100 zł. Każdy, kto w tym czasie zdecyduje się na zakup auta otrzyma również stylowy upominek w postaci modnego breloku Swarovskiego.
[1] Wyniki sprzedaży za październik 2014 r. – wstępne; na podstawie danych własnych importera
[2] Dane wg PZPM na podstawie CEP