|
|
Optimalna kampania w prime time
|
Dodano: 2011-02-04
Wyświetlono: 1968 razy
|
Kia Motors America zaprezentowała w internecie nowy 60-sekundowy spot reklamowy, który telewizyjną premierę będzie miał przed niedzielnym wielkim finałem Super Bowl.
|
foto © Kia |
|
|
Kia Motors America zaprezentowaÅ‚a w internecie nowy 60-sekundowy spot reklamowy, który telewizyjnÄ… premierÄ™ bÄ™dzie miaÅ‚ przed niedzielnym wielkim finaÅ‚em Super Bowl. FinaÅ‚y mistrzostw amerykaÅ„skiego futbolu to najdroższy prime time na Å›wiecie, ceny emisji spotu w przerwie siÄ™gajÄ… kilku milionów dolarów. BohaterkÄ… krótkiego filmiku zatytuÅ‚owanego "One Epic Ride” jest model Optima w roku 2011. Interaktywna kampania marketingowa w TV, mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i prasie daje również szansÄ™ udziaÅ‚u klientom, na których czeka pięć egzemplarzy Optimy.
Film dostępny pod adresem: http://www.youtube.com/kia
|
|
Źródło: Mototarget, Kia
|
|
Pisaliśmy również |
» Zmiana na szczycie – EV6 GT zastÄ™puje Stingera GT
|
» Kia triumfuje w konkursie „ZÅ‚ota Kierownica”
|
Zdjęcia do bezpłatnego wykorzystania w celach prasowych:
Kampania reklamowa Kia Optima:
Kampania reklamowa modelu Optima © Kia
|
|
Inne artykuły
|
| Database error: connect(localhost, mototarget, $Password) failed.
MySQL Error: ()
Session halted. | | |