PiÄ™kne samochody i piÄ™kne dziewczyny to poÅ‚Ä…czenie jak najbardziej naturalne, a elegancja, styl i moda to pojÄ™cia, które funkcjonujÄ… w Å›wiecie motoryzacji od samych jej poczÄ…tków. Trendy, modne kroje, opÅ‚ywowe linie i wysokiej jakoÅ›ci materiaÅ‚y opisujÄ… zarówno nowe modele samochodów, jak i prezentujÄ…ce kreacje znanych projektantów modelki na wybiegach.
Samochody marki Peugeot z charakterystycznym lwem na masce rozpoznawalne sÄ… na caÅ‚ym Å›wiecie, a sÅ‚ynÄ… z wyróżniajÄ…cego siÄ™ stylu, klasy i elegancji. Dowodem tego sÄ… liczne nagrody i wyróżnienia dla modeli, które zostaÅ‚y uznane za szczególnie wyróżniajÄ…ce siÄ™ piÄ™knem, jak na przykÅ‚ad zaprojektowany przez PininfarinÄ™ Peugeot 406 Coupé czy też jeden z ostatnich modeli marki – emocjonujÄ…ce coupé RCZ.
„SzukajÄ…c dla konkursu partnera, który wpisywaÅ‚by siÄ™ w nasze przesÅ‚ania - profesjonalizmu i piÄ™kna - nie sposób byÅ‚o nie pomyÅ›leć o marce Peugeot. Cieszymy siÄ™ zatem, że doszÅ‚o do wspóÅ‚pracy wÅ‚aÅ›nie z tÄ… markÄ…” – mówi Agnieszka StaÅ„czyk, dyrektor konkursu Elite Model Look Polska.
„WspóÅ‚praca z Elite Model Look to dla nas bardzo ciekawe doÅ›wiadczenie. Jako marka nie po raz pierwszy wspieramy przedsiÄ™wziÄ™cie, w którym liczÄ… siÄ™ piÄ™kno i styl, we Francji bowiem Peugeot jest partnerem konkursu Miss Francji. Nowoczesne technologie dbajÄ…ce o Å›rodowisko naturalne, styl, komfort oraz wysoki stopieÅ„ bezpieczeÅ„stwa naszych samochodów doskonale korespondujÄ… ze Å›wiatem mody, piÄ™kna i wygody” – mówi Dorota PajÄ…czkowska, PR Manager Peugeot Polska.
W ramach partnerstwa z Elite Model Look, firma Peugeot przekazaÅ‚a dwa samochody Peugeot, 308 i 207, które sÅ‚użyÅ‚y przyszÅ‚ym modelkom w przygotowaniach do finaÅ‚u konkursu. Jedna z sesji zdjÄ™ciowych uczestniczek konkursu, pod hasÅ‚em „Peugeot. Motion & Emotion”, miaÅ‚a miejsce 16 października w salonie Peugeot przy ul. RadzymiÅ„skiej w Warszawie.
Peugeot byÅ‚ również jednym ze sponsorów gali zorganizowanej na zakoÅ„czenie konkursu, która odbyÅ‚a siÄ™ 20 października w Teatrze Polskim. ZwyciężczyniÄ… konkursu zostaÅ‚a 15-letnia Michalina Czynszak z Radziejowa. W ramach nagrody wyjedzie wkrótce do Chin, by wziąć udziaÅ‚ w Å›wiatowym finale konkursu i walczyć o gÅ‚ównÄ… nagrodÄ™, którÄ… jest kontrakt o wartoÅ›ci 1 miliona dolarów oraz 3–letnia wspóÅ‚praca z AgencjÄ… Elite.
Dziesięć samochodów Peugeot byÅ‚o do dyspozycji zaproszonych goÅ›ci ze Å›wiata mody, celebrytów, gwiazd telewizyjnych i oczywiÅ›cie modelek.
Peugeot jako partner konkursu byÅ‚ inspiracjÄ… dla jednego z finaÅ‚owych wejść, podczas którego osiem Å›cisÅ‚ych finalistek zaprezentowaÅ‚o ukÅ‚ad choreograficzny uÅ‚ożony specjalnie do reklamy modelu 308.