FB FB Twitter Twitter
Szukaj:
            1612 zarejestrowanych użytkowników z branży motoryzacyjnej, w tym 1095 przedstawicieli mediów.                                                                                    
Promowana firma
Wydarzenia

Statystyki odwiedzin serwisu
Ponad stuprocentowy wzrost sprzedaży Mitsubishi
Autor: ŁM  Dodano: 2019-10-09
Wyświetlono: 788 razy
Ponad stuprocentowy wzrost sprzedaży Mitsubishi
Firma Mitsubishi Motors od blisko 2 lat notuje w Polsce znaczący wzrost zainteresowania samochodami marki spod znaku Trzech Diamentów – w ubiegłym roku liczba rejestracji wzrosła o blisko 50%. W tym roku rekordowym miesiącem okazał się wrzesień, kiedy to zarejestrowano aż o 107% więcej nowych samochodów Mitsubishi w Polsce. W sumie w ciągu 9 miesięcy bieżącego roku liczba rejestracji wzrosła aż o 18%.
foto © Mitsubishi

We wrześniu 2019 roku klienci zarejestrowali w Polsce aż o 107% więcej samochodów Mitsubishi w relacji do września 2018 roku a pierwsze dziewięć miesięcy 2019 roku przyniosło blisko 18% wzrost rejestracji, których zanotowano aż 4829.

 

Bestsellerem tego roku pozostaje SUV Mitsubishi ASX, który trafił do 1935 nabywców, notując wynik lepszy o 22%. O 15% większym zainteresowaniem cieszył się do października lubiany za przestronność, wygodę i niezawodność rodzinny SUV Mitsubishi Outlander, który zdobył 1301 klientów. Kuszący sportową sylwetką SUV coupe Mitsubishi Eclipse Cross trafił przez pierwszych 9 miesięcy 2019 roku do 942 nabywców i zajmuje 3. miejsce w rankingu sprzedaży. Miejski model Mitsubishi Space Star skłonił do zakupu aż o 63% więcej klientów, a o 31% wzrosło zainteresowanie pickupem Mitsubishi L200.

 

Popularność słynącej z produkcji SUV-ów i aut z napędem na 4 koła marki Mitsubishi wynika z dobrej opinii klientów na temat modeli ASX, Outlander, L200 i SUV-a coupe o nazwie Eclipse Cross.

 

 

„Jesteśmy przekonani, że nasze najnowsze, wrześniowe premiery nowych modeli Mitsubishi ASX i L200 skłonią jeszcze większą liczbę klientów do odwiedzenia naszych salonów. Gorąco zachęcam do sprawdzenia tych pojazdów - ich nowych silników oraz skrzyń biegów - podczas jazdy testowej.” – przekonuje Yasuyuki Oyama - prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.



Źródło: Mitsubishi, Mototarget.pl

 Pisaliśmy również
» MMC CAR POLAND ZMIENIA NAZWĘ NA ASTARA POLAND I ROZWIJA DZIAŁALNOŚĆ
» MITSUBISHI MOTORS W JAPAN EMPOWERING WOMEN INDEX
 Inne artykuły
» Jak wybrać odpowiednie Autocasco? Wystarczy odwiedzić salon Forda 2023-07-20
  Forda puma serwis Ubezpieczenie Autocasco to nieodłączna część pakietu dealerskiego w programie Ford Ubezpieczenia, która jest coraz częściej wybierana przez polskich kierowców. Odpowiednio dobrana polisa to bezpieczeństwo i pewność, że w razie niefortunnego zdarze... więcej »

Database error: connect(localhost, mototarget, $Password) failed.
MySQL Error: ()
Session halted.