PorównujÄ…c auto na zdjÄ™ciach z seryjnym Lexusem RC F można zauważyć, że oklejony maskujÄ…cÄ… foliÄ… prototyp ma powiÄ™kszone przednie wloty powietrza i bardziej agresywny ksztaÅ‚t zarówno przedniego, jak i tylnego zderzaka, a także wiÄ™kszy tylny staÅ‚y spojler i zmodyfikowany dyfuzor. Trudno jednak powiedzieć, co kryje kamuflaż na bokach nadwozia.
Pojawia siÄ™ również pytanie, czy powyższe zmiany to wystarczajÄ…cy powód, by trzeba byÅ‚o prowadzić próby samochodu na Nürburgring, czy w istocie przedmiotem testów jest coÅ› innego, na przykÅ‚ad zespóÅ‚ napÄ™dowy lub zawieszenie. Czyżby zdecydowano siÄ™ wyposażyć RC F w silnik lub 10-biegowÄ… automatycznÄ… przekÅ‚adniÄ™ z nowego Lexusa LC 500?
Seryjny RC F, którego można zamówić w salonie, napÄ™dzany jest piÄ™ciolitrowym silnikiem V8 o mocy 477 KM. Do wersji wyÅ›cigowej trafiÅ‚a widlasta ósemka o pojemnoÅ›ci skokowej 5,4 litra, osiÄ…gajÄ…ca moc ponad 500 KM, sprzężona ze sportowÄ…, szeÅ›ciostopniowÄ… przekÅ‚adniÄ… sekwencyjnÄ….
Oprócz seryjnego wyczynowego RC F, który przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,5 sekundy i może osiÄ…gnąć prÄ™dkość 270 km/h, Lexus RC dostÄ™pny jest w wersji RC 200t z dwulitrowym, turbodoÅ‚adowanym silnikiem czterocylindrowym o mocy 245 KM, a także RC 300h z hybrydowÄ… jednostkÄ… napÄ™dowÄ… o Å‚Ä…cznej mocy 223 KM.