Volkswagen Group Polska to najsilniejsza grupa motoryzacyjna w Polsce. Jej misjÄ… jest nie tylko dostarczanie najwyższej jakoÅ›ci samochodów polskim klientom, ale również zwiÄ™kszanie Å›wiadomoÅ›ci kierowców w zakresie bezpieczeÅ„stwa w ruchu drogowym. W te dziaÅ‚ania wpisuje siÄ™ również najnowsza kampania edukacyjna dotyczÄ…ca kwestii ubezpieczeÅ„ komunikacyjnych.
„Koncern Volkswagen, wszystkie marki wchodzÄ…ce w jego skÅ‚ad, również Volkswagen Group Polska aktywnie angażujÄ… siÄ™ w dziaÅ‚ania majÄ…ce podnieść Å›wiadomość uczestników ruchu drogowego. Nie tylko w zakresie bezpieczeÅ„stwa na drodze, ale również w zakresie takich usÅ‚ug jak ubezpieczenie komunikacyjne. UsÅ‚ug o tyle ważnych, że w przypadku problemów pozwalajÄ… wÅ‚aÅ›cicielowi pojazdu bezstresowo je rozwiÄ…zać – tÅ‚umaczy Patryk Tryzubiak, Koordynator PR i Komunikacji Korporacyjnej Volkswagen Group Polska.”
Z cyklu filmów motoryzacyjnych dostÄ™pnych na dedykowanej kampanii stronie www.kazdywypadek.pl, kierowcy dowiadujÄ… siÄ™ m.in. jakie prawa przysÅ‚ugujÄ… im w przypadku kradzieży samochodu. Czy ubezpieczenie pokrywa koszty napraw uszkodzeÅ„ samochodu powstaÅ‚ych w wyniku gwaÅ‚townych zdarzeÅ„ atmosferycznych, a także jaki wariant ubezpieczenia wybrać, aby zapewnić sobie wsparcie ubezpieczyciela w przypadku kolizji drogowej.
„Wybór odpowiedniego ubezpieczenia jest czÄ™sto dużym wyzwaniem dla kierowców. Jest to jednoczeÅ›nie niezwykle ważna decyzja, ponieważ to od niej zależy jakość i zakres Å›wiadczeÅ„, którymi bÄ™dziemy objÄ™ci w razie tak stresujÄ…cej sytuacji, jakÄ… jest kolizja czy wypadek. Kierowcy i pasażerowie nie zawsze znajÄ… swoje prawa i nie wiedzÄ…, czego mogÄ… oczekiwać w kontakcie z ubezpieczycielem. InnÄ… istotnÄ… kwestiÄ…, którÄ… porusza kampania, jest naprawa samochodu po zdarzeniu, która wykonana niezgodnie z zaleceniami producentów, powodować może kolejne zagrożenia - tÅ‚umaczy Anna Dunajewska z Departamentu UbezpieczeÅ„ Volkswagen Financial Services”.
Równie istotnym tematem poruszonym w kampanii „Ubezpieczenie bez wpadek na każdy wypadek” jest kwestia napraw z użyciem oryginalnych części producenta. W zwiÄ…zku z coraz wiÄ™kszy zaawansowaniem technologicznym nowych samochodów Volkswagen Group Polska stawia na wykorzystanie oryginalnych części. Pozwala to zachować najwyższy poziom jakoÅ›ci usÅ‚ug, ale co najważniejsze ma kluczowe znaczenie dla dalszej, bezpiecznej eksploatacji samochodu.
„Celem ubezpieczenia jest pokrycie kosztów zwiÄ…zanych z wystÄ…pieniem szkody, w tym naprawy prowadzÄ…cej do przywrócenia samochodu do stanu sprzed zdarzenia. Zaawansowane rozwiÄ…zania technologiczne stosowane w samochodach stanowiÄ… nie lada wyzwanie dla serwisów realizujÄ…cych naprawy. Poprzez kampaniÄ™ chcemy zwrócić uwagÄ™ na to, iż wybór odpowiedniego ubezpieczenia daje możliwość pokrycia kosztów naprawy wykonanej przy użyciu oryginalnych części oraz przez odpowiednio przygotowane do tego Autoryzowane Serwisy” – podkreÅ›la Wojciech MerÅ‚o z Volkswagen Group Polska.
Na potrzeby akcji utworzona zostaÅ‚a dedykowana strona internetowa kampanii (nakazdywypadek.pl), na której umieszczone zostaÅ‚y porady, informacje na temat ubezpieczeÅ„ oraz quiz, dziÄ™ki którym klienci zgÅ‚Ä™bić mogÄ… wiedzÄ™ na temat ubezpieczeÅ„, swoich praw, a także napraw powypadkowych.
Akcja jest wspierana przez marki: Volkswagen Samochody Osobowe, ŠKODA, Audi, Volkswagen Samochody Użytkowe i SEAT. Partnerem akcji jest Volkswagen Financial Services.