EUROPA
Honda oficjalnym sponsorem i dostawcą aut w dziewięćdziesiątym dziewiątym wyścigu kolarskim Giro d’Italia
Firma Honda Motor Europe Italy została oficjalnym sponsorem i dostawcą samochodów wsparcia w dziewięćdziesiątym dziewiątym wyścigu kolarskim Giro d’Italia. Honda dostarczy organizatorom 126 aut, w tym modele HR-V, CR-V i Civic Tourer. Samochody wybrane z uwagi na wydajne silniki o wysokich osiągach oraz przestronne wnętrza posłużą jako pojazdy wsparcia, przewożąc VIP-ów i zawodników wzdłuż trasy liczącej 3 383 kilometry. Rywalizacja zakończy się 29 maja w Turynie.Więcej informacji tutaj.
Pełna gama modeli Hondy na wystawie Madrid Motor Show
Podczas salonu International Motor Show w Madrycie, który odbywa się w dniach od 10 do 16 maja, Honda prezentuje pełną gamę swoich modeli.
Zainteresowani klienci mogą odbyć jazdy testowe wybranymi modelami, odwiedzając w tym celu pawilon nr 4.
Więcej informacji tutaj.
AZJA
Podczas salonu Beijing International Automotive Exhibition, Honda zaprezentowała nowego SUV-a o nazwie Avancier
Avancier jest flagowym modelem Hondy w Chinach, oferującym przestronną kabinę pasażerską oraz doskonałe właściwości jezdne. Najnowszy SUV, jako pierwszy model Hondy w Chinach, został wyposażony w 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy, zbliżony specyfikacją do jednostki pracującej pod maską Civica Type R. Avancier został również wyposażony w pakiet zaawansowanych systemów bezpieczeństwa i układów wsparcia kierowcy Honda SENSING™.
Avancier wejdzie do sprzedaży w Chinach przed końcem tego roku.
Więcej informacji tutaj.
Opracowana przez Hondę linia produkcyjna ARC wprowadzona w nowej fabryce samochodów w Tajlandii
Honda przedstawiła nowe, innowacyjne podejście do produkcji samochodów, nazwane linią ARC. Pierwsza konfiguracja tego typu została wprowadzona w należącej do Hondy fabryce Prachinburi Plant w Tajlandii, którą otwarto w marcu tego roku.
Linia ARC różni się od tradycyjnej linii produkcyjnej tym, że pracownicy zajmują miejsce w tzw. boksie, w którym znajduje się samochód i wykonują różne czynności w miarę posuwania się boksu wzdłuż linii produkcyjnej. Po zakończeniu prac na końcu linii, pracownicy opuszczają dany boks i przechodzą do nowego na początku linii. W takiej konfiguracji pracownicy wykonują do pięciu razy więcej czynności, niż na standardowej linii, co poprawia wydajność pracy. Architektura nowej linii nie wymaga również stosowania drogich i nieelastycznych jednostek stacjonarnych, co oznacza, że wydajność produkcyjna może zostać szybko zwiększona lub zmniejszona w zależności od bieżących potrzeb.
Więcej informacji tutaj.
AMERYKA PÓŁNOCNA
Kampania społecznościowa Hondy #PhoneDownEyesUp podejmująca problem rozproszenia uwagi za kierownicą
W kwietniu, który był miesiącem świadomości na temat rozproszenia uwagi za kierownicą, Honda zachęcała do bezpiecznego prowadzenia samochodu za pośrednictwem kampanii pod nazwą #PhoneDownEyesUp, prowadzonej w mediach społecznościowych. Nierozważne prowadzenie samochodu jest często efektem wykonywania kilku czynności naraz, dlatego Honda opublikowała serię filmów przeznaczonych dla serwisów społecznościowych, demonstrujących niebezpieczeństwa z tego wynikające. Kampania obejmuje sześć 20-sekundowych filmów i pokazuje problem związany z pisaniem SMS-a podczas uczestniczenia w sytuacjach z życia codziennego, takich jak na przykład pielęgnowanie ogródka czy ćwiczenie na siłowni.
„Honda chce poprawić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników drogi, dlatego chcemy zachęcić kierowców do zachowania szczególnej uwagi podczas prowadzenia auta, uświadamiając im niebezpieczeństwa, jakie wynikają na przykład z wysyłania SMS-a” , powiedziała Susie Rossick, asystent wiceprezesa ds. marketingu w Hondzie.
Filmy dostępne są na stronie firmy Honda US w serwisie Youtube tutaj. Więcej na ten temat tutaj.