Mgr inż. Zdzisław Arlet rozpoczął pracę w 1972 roku w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Bielsku-Białej, a od 1992 roku w Fiat Auto Poland. W ciągu minionych 40 lat zajmował kierownicze stanowiska na różnych wydziałach produkcyjnych w bielskiej i tyskiej fabryce Fiata. W 1994 r. został dyrektorem Zakładu Karoserii Fiat Auto Poland S.A. w Bielsku-Białej, a od 1999 r. dyrektorem Zakładu w Tychach. W 2002 r. otrzymał nominację na członka zarządu Fiat Auto Poland S.A.
Pan Zdzisław Arlet jest laureatem wielu odznaczeń państwowych oraz nagród i wyróżnień przyznanych przez organizacje naukowe, środowiskowe i opiniotwórcze, w dowód uznania za osiągnięte rezultaty w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa oraz wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi w procesie produkcyjnym. Dzięki stosowanym metodom tyski zakład Fiata dołączył do prestiżowego grona przedsiębiorstw World Class Manufacturing, tj. posiadających i stosujących najlepsze i najskuteczniejsze metody i narzędzia zarządzania systemem produkcyjnym w skali światowej. Pod przywództwem dyrektora Zdzisława Arleta Fiat Auto Poland zyskał miano największego w Polsce producenta samochodów i czołowego ich eksportera. W dwudziestoletniej działalności firmy Fiat Auto Poland wyprodukowano w zakładzie 6,5 miliona samochodów, z czego 5 milionów na eksport. W ciągu ostatnich kilku lat w tyskim zakładzie uruchomiono produkcję kilku nowych modeli samochodów, jak Fiat 500, Abarth 500, Lancia Ypsilon, czy Forda Ka. Zarządzany przez dyrektora Arleta zakład jest jedynym na świecie, gdzie produkuje się jednocześnie dwa modele samochodów, posiadające prestiżowe tytuły Car of The Year ( Fiat Panda - Car of the Year 2004 i Fiat 500 - Car of the Year 2008).
Inż. Antoni Greń ukończył studia wyższe na Politechnice Łódzkiej - filia w Bielsku-Białej - na wydziale mechanicznym, specjalność samochody i ciągniki. Rozpoczął pracę w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w 1974 w Zakładzie Mechaniki, obejmując stopniowo kierownicze stanowiska, najpierw na wydziale obróbki kół zębatych i montażu, a następnie w służbie jakości, gdzie koordynował obszar jakości w siedmiu zakładach produkcyjnych Fiat Auto Poland (Bielsko-Biała, Częstochowa, Twardogóra, Czechowice-Dziedzice, Wapienica, Ustroń, Skoczów).
W 1997 roku wyjechał do Włoch i w Fiat Auto w Zakładzie Mirafiori Meccanica zarządzał koordynacją prac w Służbie Jakości. W 1999 roku powrócił do Fiat Auto Poland i objął kierownictwo Służby Jakości Fiat Auto Poland Tychy. Następnie w 2004 ponownie wyjechał do Włoch, gdzie pracował w centralnej służbie jakości w obszarze Manufacturing Fiat Auto w Turynie, potem w zakładzie w Melfi. Od 2007, po powrocie do Polski, kierował obszarem jakości w Zakładzie Tychy, a od 2012 jest kierownikiem produkcji i logistyki. Inż. Antoni Greń jest żonaty i ma dwóch synów.