Rok 2017 byÅ‚ piÄ…tym z rzÄ™du rokiem wzrostu dla SEAT-a – globalna sprzedaż marki zwiÄ™kszyÅ‚a siÄ™ o 45,9% od 2012 roku. Szczególne sukcesy w 2017 roku SEAT odnosiÅ‚ na polskim rynku.
2017 – historyczny rok dla SEAT-a w Polsce
W minionym roku SEAT uzyskaÅ‚ najlepszy wynik sprzedażowy od 2000 roku, a Klienci hiszpaÅ„skiej marki zarejestrowali 10 447 aut, co stanowi wzrost o niemal 20% wzglÄ™dem roku 2016. Co istotne, znacznie wzrosÅ‚a sprzedaż do Klienta Prywatnego – o zawrotne 41,45%. DaÅ‚o to SEAT-owi w Polsce wysokie #2 miejsce w dynamice wzrostu sprzedaży do Klienta Prywatnego w 2017 roku.
DziÄ™ki powyższym wynikom SEAT Polska znalazÅ‚ siÄ™ również w TOP 10 krajów, w których sprzedawane sÄ… hiszpaÅ„skie auta (SEAT obecnie dostarcza auta na 75 rynków na caÅ‚ym Å›wiecie).
2018 – rok Arony i nowego SUV-a
2018 rok także bÄ™dzie dla SEAT-a wyjÄ…tkowy. Dane rejestracji po pierwszych 20 dniach stycznia sÄ… dla marki wyjÄ…tkowo pozytywne – to wzrost o 61%, co daje SEAT-owi pierwsze miejsce w dynamice wzrostu na polskiej scenie motoryzacyjnej. Co wiÄ™cej, SEAT roÅ›nie także o ponad 50% w sprzedaży do Klienta Prywatnego.
Planowana na 2018 rok kolejna faza najwiÄ™kszej w historii SEAT-a ofensywy produktowej daje wszelkie podstawy, aby optymistycznie patrzeć w przyszÅ‚ość. W Nowym Roku SEAT rozszerzy swoje portfolio o nowego SUV-a. Samochód przeznaczony dla siedmiu pasażerów doÅ‚Ä…czy do modeli Ateca i Arona, uzupeÅ‚niajÄ…c triadÄ™ SUV-ów producenta. Także w 2018 roku SEAT planuje wyjÄ…tkowÄ… ofensywÄ™ dla swoich najbardziej dynamicznych samochodów spod znaku CUPRA.