Założenia i filary Zobowiązania Serwisowego Mitsubishi
Zobowiązanie Serwisowe Mitsubishi obejmuje wszystkie pojazdy i wybrane, oryginalne akcesoria Mitsubishi, nabyte od 1 stycznia 2020 roku w polskiej autoryzowanej sieci Mitsubishi Motors i ma na celu połączenie i rozszerzenie obecnej oferty posprzedażnej marki bez dodatkowych kosztów. Opiera się ono na 4 filarach:
- 5-letniej gwarancji producenta do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej) - warto tu przypomnieć, że MMC była pierwszą japońską marką, która w 2015 roku zaoferowała w Europie 5-letnią gwarancję producenta a obecnie jest ona jedną z najlepszych na europejskim rynku ze względu na aż 5-letni okres jej obowiązywania i szeroki zakres. Mitsubishi jest jedną z 2 marek z Japonii, które oferują 5-letnią gwarancję - marki europejskie oferują na ogół gwarancje jedynie 2-letnie. Dłuższa gwarancja to dla klientów niższe koszty eksploatacji, wyższa wartość samochodu przy jego odsprzedaży i nieocenione poczucie bezpieczeństwa w przypadku awarii pojazdu. 5-letnia gwarancja podwyższa także wartość pojazdu pogwarancyjnego – klienci cenią 5-letnią historię serwisowania auta w Autoryzowanych Serwisach Mitsubishi i fakt likwidowania usterek na koszt producenta przy użyciu oryginalnych części.
- Nowej, 5-letniej gwarancji na wybrane oryginalne akcesoria do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej) - jest ona wciąż rzadkością i pierwszym takim programem w branży.
- 5-letniej gwarancji Mitsubishi Assistance Program bez limitu przebiegu - ta cenna usługa assistance oznacza bezpłatną pomoc w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej, wypadku drogowego, problemu z paliwem (na przykład, gdy zapomnimy zatankować i zabraknie go w baku lub zatankujemy zanieczyszczone lub niewłaściwe paliwo), zagubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, przebicia lub uszkodzenia opony, kradzieży lub jej prób i wandalizmu. MAP zapewnia pomoc przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w całej Europie przez 5 lat od zakupu nowego samochodu Mitsubishi, niezależnie od przebiegu auta.
- Nieodpłatnej usłudze kontroli stanu pojazdu* - to niespotykana w branży propozycja, w ramach której posiadacze aut Mitsubishi – w tym także pojazdów po gwarancji, mogą skorzystać z bezpłatnej kontroli 25 punktów samochodu.
Więcej informacji na temat Zobowiązania Serwisowego Mitsubishi można znaleźć na stronie https://www.mitsubishi.pl/uslugi/zobowiazanie-serwisowe-mitsubishi.
Komentując tę nową inicjatywę, Adam Męciński, dyrektor generalny polskiego oddziału Mitsubishi Motors, powiedział: „Zaawansowana inżynieria MMC pociągnęła za sobą doskonałą reputację idącą za niezawodnością wszystkich naszych samochodów podczas eksploatacji. Dzięki temu i naszemu nowemu Zobowiązaniu Serwisowemu Mitsubishi zamierzamy wznieść doświadczenia klientów Mitsubishi na jeszcze wyższy poziom, oferując nowe, unikalne usługi, co wzmocni tak ważną więź pomiędzy klientami i marką” .
Już niebawem - 7 lat gwarancji i 200 000 km bezpieczeństwa i spokoju
Dealerzy Mitsubishi Motors w Polsce już niebawem zaoferują dodatkowo możliwość wykupienia w atrakcyjnej cenie Przedłużonej Gwarancji, która umożliwia beztroskie korzystanie z pojazdu przez rok lub 2 lata po wygaśnięciu gwarancji producenta. W przypadku awarii daje to możliwość bezpłatnych i bezgotówkowych napraw samochodów 2 lat lub do przebiegu 200 000 kilometrów (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) w Autoryzowanych Serwisach Mitsubishi na terenie Europy bez zbędnych formalności. Warto podkreślić, że ewentualne naprawy będą dokonywane z wykorzystaniem oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych. Będzie to jedna z najlepszych ofert na rynku, która zapewnia bezpieczne użytkowanie samochodów Mitsubishi nawet przez 7 lat od momentu zakupu. To także czynnik, który zdecydowanie podnosi atrakcyjność pojazdów marki Mitsubishi na rynku aut używanych, co jest istotne przy sprzedaży pojazdu. Więcej informacji na temat Przedłużonej Gwarancji Mitsubishi przekażemy już niebawem.
* Nieodpłatna usługa kontroli stanu pojazdu jest usługą czasową, dostępną u wybranych dealerów Mitsubishi i nie obejmuje napraw ani wymiany części. Nie może być łączona z usługą przeglądu pojazdu i nie może się odbywać częściej, niż raz na 3 miesiące w stosunku do konkretnego pojazdu.
** Grupa spółek Mitsubishi została założona w 1870 roku.