Audi na Auto Motor Show 2012 w hali Expo Silesia

Na odbywającej się od 18 do 20 maja w hali Expo Silesia w Sosnowcu imprezie Auto Motor Show 2012, Audi zaprezentuje gamę swoich modeli. Główną atrakcją stoiska będzie jednak polska premiera Audi A6 allroad quattro, które w salonach sprzedaży pojawi się na przełomie czerwca i lipca.

Hala Expo Silesia gości szóstą już edycję Auto Motor Show. Specjalnie na tę okazję, Audi przygotowało polską premierę Audi A6 allroad quattro. Trzecia odsłona tego modelu kontynuuje najlepsze tradycje wersji z lat 2000 i 2006, rozwijając jednocześnie jego możliwości. Nowe A6 allroad quattro, bazując na modelu Audi A6 Avant, pozwala cieszyć się jazdą po bezdrożach, oferując przy tym najwyższy komfort i innowacyjne rozwiązania techniczne.

„Nowe Audi A6 allroad quattro można już zamawiać w salonach dealerskich.” – mówi Leszek Kempiński kierownik Marketingu i PR marki Audi w Polsce. „Liczymy na duże zainteresowanie tym modelem. W porównaniu do swoich poprzedników, nowe A6 allroad quattro oferuje jeszcze nowocześniejsze rozwiązania techniczne, bardziej luksusowe wyposażenie i co ważne, zużywa nawet o 20 procent mniej paliwa.” – wyjaśnia Leszek Kempiński.

Poprzednią edycję targów Auto Moto Show 2011 odwiedziło ponad 17 tysięcy osób. Pojawiło się także ponad 100 dziennikarzy, których relacje z AMS można było obejrzeć w telewizji, posłuchać w stacjach radiowych lub przeczytać w prasie codziennej i branżowej.

2012-05-17

Audi na Auto Motor Show 2012 w hali Expo Silesia

Hala Expo Silesia gości szóstą już edycję Auto Motor Show. Specjalnie na tę okazję, Audi przygotowało polską premierę Audi A6 allroad quattro. Trzecia odsłona tego modelu kontynuuje najlepsze tradycje wersji z lat 2000 i 2006, rozwijając jednocześnie jego możliwości. Nowe A6 allroad quattro, bazując na modelu Audi A6 Avant, pozwala cieszyć się jazdą po bezdrożach, oferując przy tym najwyższy komfort i innowacyjne rozwiązania techniczne.

„Nowe Audi A6 allroad quattro można już zamawiać w salonach dealerskich.” – mówi Leszek Kempiński kierownik Marketingu i PR marki Audi w Polsce. „Liczymy na duże zainteresowanie tym modelem. W porównaniu do swoich poprzedników, nowe A6 allroad quattro oferuje jeszcze nowocześniejsze rozwiązania techniczne, bardziej luksusowe wyposażenie i co ważne, zużywa nawet o 20 procent mniej paliwa.” – wyjaśnia Leszek Kempiński.

Poprzednią edycję targów Auto Moto Show 2011 odwiedziło ponad 17 tysięcy osób. Pojawiło się także ponad 100 dziennikarzy, których relacje z AMS można było obejrzeć w telewizji, posłuchać w stacjach radiowych lub przeczytać w prasie codziennej i branżowej.

Leave a Reply