“Bohater” potrzebny od zaraz

Od czasu wprowadzenia do oferty pod koniec 2010 roku 1,6-litrowej benzynowej jednostki napędowej EcoBoost, brytyjska fabryka silników Forda – Bridgend pracuje pełną parą, aby sprostać zapotrzebowaniu klientów.

• Od momentu debiutu pod koniec 2010 roku, silnik 1,6 litra EcoBoost trafił już do ponad 50 000 klientów

• Wszechstronna jednostka dostępna w sześciu modelach Forda, poczynając od nowego Forda Focus, a kończąc na Fordzie Galaxy

• Technologia EcoBoost zapewnia najlepsze połączenie wysokich osiągów z niskim zużyciem paliwa

Ten elastyczny silnik, napędzający Fordy Focus, C-MAX, Grand C-MAX, Mondeo, S-MAX i Galaxy, okazał się hitem sprzedaży dzięki doskonałym osiągom, wysokiej wydajności paliwowej oraz niskiej emisji CO2. Opracowana i zbudowana przez Forda jednostka w pełni zasługuje na miano firmowego „bohatera”, którego status potwierdza 50 000 wyprodukowanych sztuk.

Pomimo relatywnie niewielkiej pojemności skokowej, 1,6-litrowa konstrukcja EcoBoost doskonale sprawdza się zarówno pod maską kompaktowego Forda Focus, jak i rodzinnego Forda Galaxy. 100 km/h pojawia się na prędkościomierzu Forda Focus już po 7,9 sekundy od startu, a jeśli kierowca nie zdejmie nogi z gazu wskazówka zatrzyma się dopiero na cyfrze 222 km/h. Wszystko to przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 6 litrów na 100 kilometrów. Z kolei w większym Fordzie Galaxy 160-konny silnik benzynowy zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w 10 sekund i zadowala się przy tym średnio 7,2 litrami benzyny na 100 kilometrów.

Jak przystało na prawdziwy wzór do naśladowania, silnik 1,6 litra EcoBoost dba także o środowisko. Emisja CO2 w nowym Fordzie Focus utrzymuje się na poziomie 139 g/km, podczas gdy w Fordzie Mondeo wzrasta zaledwie o 10 g/km do 149 g/km. W osiągnięciu tych rezultatów pomagają innowacyjne systemy, takie jak aktywna żaluzja wlotu powietrza do komory silnika, zaawansowany system zarządzania pracą silnika czy układ Auto-Start-Stop.

Dodatkowe informacje:
http://media.ford.com/news/fords16litreecoboostheroengineinhugedemand.htm

2011-08-11

“Bohater” potrzebny od zaraz

• Od momentu debiutu pod koniec 2010 roku, silnik 1,6 litra EcoBoost trafił już do ponad 50 000 klientów

• Wszechstronna jednostka dostępna w sześciu modelach Forda, poczynając od nowego Forda Focus, a kończąc na Fordzie Galaxy

• Technologia EcoBoost zapewnia najlepsze połączenie wysokich osiągów z niskim zużyciem paliwa

Ten elastyczny silnik, napędzający Fordy Focus, C-MAX, Grand C-MAX, Mondeo, S-MAX i Galaxy, okazał się hitem sprzedaży dzięki doskonałym osiągom, wysokiej wydajności paliwowej oraz niskiej emisji CO2. Opracowana i zbudowana przez Forda jednostka w pełni zasługuje na miano firmowego „bohatera”, którego status potwierdza 50 000 wyprodukowanych sztuk.

Pomimo relatywnie niewielkiej pojemności skokowej, 1,6-litrowa konstrukcja EcoBoost doskonale sprawdza się zarówno pod maską kompaktowego Forda Focus, jak i rodzinnego Forda Galaxy. 100 km/h pojawia się na prędkościomierzu Forda Focus już po 7,9 sekundy od startu, a jeśli kierowca nie zdejmie nogi z gazu wskazówka zatrzyma się dopiero na cyfrze 222 km/h. Wszystko to przy średnim zużyciu paliwa na poziomie 6 litrów na 100 kilometrów. Z kolei w większym Fordzie Galaxy 160-konny silnik benzynowy zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w 10 sekund i zadowala się przy tym średnio 7,2 litrami benzyny na 100 kilometrów.

Jak przystało na prawdziwy wzór do naśladowania, silnik 1,6 litra EcoBoost dba także o środowisko. Emisja CO2 w nowym Fordzie Focus utrzymuje się na poziomie 139 g/km, podczas gdy w Fordzie Mondeo wzrasta zaledwie o 10 g/km do 149 g/km. W osiągnięciu tych rezultatów pomagają innowacyjne systemy, takie jak aktywna żaluzja wlotu powietrza do komory silnika, zaawansowany system zarządzania pracą silnika czy układ Auto-Start-Stop.

Dodatkowe informacje:
http://media.ford.com/news/fords16litreecoboostheroengineinhugedemand.htm

Leave a Reply