Brytyjski tygodnik Autocar zmienia szatę

Brytyjski magazyn motoryzacyjny Autocar, najstarszy tytuł motoryzacyjny na świecie wydawany od 1895 roku, zmienia całkowicie swoje oblicze.
Ten popularny tytuł wydaje Haymarket Magazines Limited. Autocar sprzedaje się tygodniowo na wyspach w 337 tysiącach egzemplarzy. Na całym świecie sprzedaż lokalnych edycji tygodnika sięga miliona sztuk. Po dogłębnych analizach rynku i rozmowach z czytelnikami, wydawca wprowadził znaczące zmiany layoutu i treści magazynu. Od wczorajszego numeru Autocar jest grubszy, szerszy o 10 mm i wydawany na błyszczącym papierze wysokiej jakości. Zwiększono liczbę testów i porównań. Teraz są one jeszcze bardziej szczegółowe; parę stron na końcu przeznaczono dla uwag, listów i materiałów czytelników brytyjskiego magazynu.
2007-04-26

Brytyjski tygodnik Autocar zmienia szatę

Ten popularny tytuł wydaje Haymarket Magazines Limited. Autocar sprzedaje się tygodniowo na wyspach w 337 tysiącach egzemplarzy. Na całym świecie sprzedaż lokalnych edycji tygodnika sięga miliona sztuk. Po dogłębnych analizach rynku i rozmowach z czytelnikami, wydawca wprowadził znaczące zmiany layoutu i treści magazynu. Od wczorajszego numeru Autocar jest grubszy, szerszy o 10 mm i wydawany na błyszczącym papierze wysokiej jakości. Zwiększono liczbę testów i porównań. Teraz są one jeszcze bardziej szczegółowe; parę stron na końcu przeznaczono dla uwag, listów i materiałów czytelników brytyjskiego magazynu.

Leave a Reply