Countryman na sterydach

Rajdowa atmosfera w samochodzie dopuszczonym do ruchu drogowego? Wcale nie mówimy o WRX STI czy Evo, a o Countrymanie w specyfikacji Prodrive.

Do tej pory klienci MINI poszukujący doznań sportowych byli skazani na odmianę John Cooper Works. Jednak już niedługo może się to zmienić. Prodrive, odpowiedzialny za Countrymana WRC, stworzy drogową odmianę tej wersji.

 

Cywilna „rajdówka” MINI będzie wyróżniała się agresywną stylizacją, unikalnym wzorem felg i spoilerem z włókien węglowych. Do napędu posłuży benzynowy motor 1,6, który po przeróbkach układu wydechowego i jednostki sterującej dostarczy ok. 230 KM. Plotki głoszą, iż inżynierowie zastanawiają się nad odmianą z dużą turbiną.

2011-10-20

Countryman na sterydach

Do tej pory klienci MINI poszukujący doznań sportowych byli skazani na odmianę John Cooper Works. Jednak już niedługo może się to zmienić. Prodrive, odpowiedzialny za Countrymana WRC, stworzy drogową odmianę tej wersji.

 

Cywilna „rajdówka” MINI będzie wyróżniała się agresywną stylizacją, unikalnym wzorem felg i spoilerem z włókien węglowych. Do napędu posłuży benzynowy motor 1,6, który po przeróbkach układu wydechowego i jednostki sterującej dostarczy ok. 230 KM. Plotki głoszą, iż inżynierowie zastanawiają się nad odmianą z dużą turbiną.

Leave a Reply