Czterodrzwiowe wcielenie Hondy Civic Type R!

30 marca Honda Motor Co. wprowadziła do sprzedaży nowy model Civic Type R w wersji sedan. Ekstremalna wersja czterodrzwiowego Type R będzie oferowana tylko w Japonii.
Nowy Civic Type R powstał w celu dostarczenia kierowcom emocji związanych z jazdą wyczynowym samochodem, w pełni przygotowanym do wjazdu na tor wyścigowy.
Samochód będzie napędzany specjalnie przygotowaną wersją 2.0-litrowego silnika, który przekazuje moc na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.
Lżejsze i sztywniejsze nadwozie, sportowo zestrojone zawieszenie, 18-calowe felgi oraz 17-calowe tarcze hamulcowe przedniej osi przyczyniają się zwiększenia osiągów modelu.
Nowy pakiet ospoilerowania zapewnia odpowiednią wydajność aerodynamiczną oraz nadaje nadwoziu Hondy dynamicznego i agresywnego wyglądu.
We wnętrzu odnaleźć można kubełkowe fotele i całą gamę sportowych elementów, zwiększających przyjemność z jazdy.

Główne cechy nowej Hondy Civic Type R:

Nadwozie

Specjalny projekt maski silnika, przednich błotników, przedniej osłony chłodnicy oraz przednich i tylnych zderzaków. Pakiet spoilerów zawierający tylny spoiler na klapie bagażnika.

Wnętrze

Sportowe wnętrze utrzymane w czarnej stylistyce z aluminiowymi akcentami.

Silnik

2.0-litrowa, wolnossąca jednostka i-VTEC o mocy 225KM, uzyskiwanej przy 8000 obr./min. oraz maksymalnym momencie obrotowym 215 Nm osiąganym przy 6100 obr./min.

Skrzynia biegów

Krótko zestopniowana 6-biegowa przekładnia manualna o precyzyjnych i bardzo krótkich drogach prowadzenia drążka.

Inne

18-calowe felgi z oponami Bridgestone Potenza RE070 w rozmiarze 225/40 R18. 17-calowe tarcze hamulcowe Brembo z 4-tłoczkowymi zaciskami z przodu. Specjalnie zestrojony układ ABS/EBD.
2007-03-30

Czterodrzwiowe wcielenie Hondy Civic Type R!

Nowy Civic Type R powstał w celu dostarczenia kierowcom emocji związanych z jazdą wyczynowym samochodem, w pełni przygotowanym do wjazdu na tor wyścigowy.
Samochód będzie napędzany specjalnie przygotowaną wersją 2.0-litrowego silnika, który przekazuje moc na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej.
Lżejsze i sztywniejsze nadwozie, sportowo zestrojone zawieszenie, 18-calowe felgi oraz 17-calowe tarcze hamulcowe przedniej osi przyczyniają się zwiększenia osiągów modelu.
Nowy pakiet ospoilerowania zapewnia odpowiednią wydajność aerodynamiczną oraz nadaje nadwoziu Hondy dynamicznego i agresywnego wyglądu.
We wnętrzu odnaleźć można kubełkowe fotele i całą gamę sportowych elementów, zwiększających przyjemność z jazdy.

Główne cechy nowej Hondy Civic Type R:

Nadwozie

Specjalny projekt maski silnika, przednich błotników, przedniej osłony chłodnicy oraz przednich i tylnych zderzaków. Pakiet spoilerów zawierający tylny spoiler na klapie bagażnika.

Wnętrze

Sportowe wnętrze utrzymane w czarnej stylistyce z aluminiowymi akcentami.

Silnik

2.0-litrowa, wolnossąca jednostka i-VTEC o mocy 225KM, uzyskiwanej przy 8000 obr./min. oraz maksymalnym momencie obrotowym 215 Nm osiąganym przy 6100 obr./min.

Skrzynia biegów

Krótko zestopniowana 6-biegowa przekładnia manualna o precyzyjnych i bardzo krótkich drogach prowadzenia drążka.

Inne

18-calowe felgi z oponami Bridgestone Potenza RE070 w rozmiarze 225/40 R18. 17-calowe tarcze hamulcowe Brembo z 4-tłoczkowymi zaciskami z przodu. Specjalnie zestrojony układ ABS/EBD.

Leave a Reply