Ekstremalnie osiągi i niepowtarzalny styl: MINI John Cooper Works Paceman

Dzięki zapierającym dech w piersiach osiągom oraz niepowtarzalnemu stylowi MINI John Cooper Works Paceman wyznacza nowe standardy radości z jazdy.

Siódmy samochód o wybitnie sportowym charakterze sygnowany przez John Cooper Works łączy ogólną koncepcję pierwszego w swojej klasie samochodu Sports Activity Coupé z układem napędowym i podwoziem stworzonymi z wykorzystaniem rozległej wiedzy wyniesionej ze sportów motorowych oraz ze standardowo stosowanym układem napędu wszystkich kół ALL4. Wszystko to potęguje wyścigowe doznania u kierowcy i trzech pasażerów zasiadających w oddzielnych, sportowych fotelach.

 

Nowa atrakcja wśród samochodów kompaktowych: Sports Activity Coupé z wyścigowym pazurem.
MINI John Cooper Works Paceman wchodzi na scenę jako wyróżniający się przedstawiciel nowej kategorii aut sportowych. Jest to samochód kompaktowy z segmentu Sports Activity Coupé, ale wyposażony w bardziej muskularne kształty, z dynamicznie rozciągniętymi liniami nadwozia.

 

Ukierunkowany na maksymalne osiągi charakter MINI John Cooper Works Paceman jest dodatkowo podkreślony przez pakiet aerodynamiczny oferowany w standardzie wraz z obniżonym sportowym zawieszeniem i 18-calowymi aluminiowymi obręczami kół. Wśród oferowanych barw nadwozia wyróżnia się kolor Chili Red, który zarezerwowano włącznie dla modeli serii John Cooper Works i który w MINI John Cooper Works Paceman dostępny jest w niepowtarzalnym pakiecie z kontrastującym kolorem dachu i lusterek bocznych oraz dekoracyjnymi pasami.

Silnik i skrzynia biegów: najwyższe osiągi w wyposażeniu standardowym, automatyczna przekładnia jako opcja. Czterocylindrowy silnik o pojemności 1,6 litra napędzający MINI John Cooper Works Paceman został zaopatrzony w turbosprężarkę typu twin-scroll, układ bezpośredniego precyzyjnego wtrysku benzyny oraz układ zmiennych faz rozrządu oparty na technologii BMW Group VALVETRONIC. Jego moc maksymalna wynosi 160 kW / 218 KM przy 6000 obr/min. Maksymalne 280 niutonometrów momentu obrotowego dostępne jest w zakresie od 1900 do 5000 obr/min, a za sprawą funkcji overboost wartość ta może chwilowo wzrastać do 300 niutonometrów w zakresie od 2100 do 4500 obr/min. Podczas dynamicznego przyspieszania wrażenia z jazdy potęguje nie tylko żwawe brzmienie silnika, ale również rasowy pomruk sportowego układu wydechowego.

 

Silnik standardowo przekazuje moc poprzez sześciobiegową przekładnię manualną, natomiast sześciobiegowa przekładnia automatyczna dostępna jest jako opcja. Wybór skrzyni biegów nie ma wpływu na dynamikę MINI John Cooper Works Paceman, który od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 6,9 sekundy zarówno wersji z manualną, jak i automatyczną przekładnią. Prędkość maksymalna tej pierwszej wynosi 226 km/h, a drugiej 224 km/h. Zastosowanie bardzo oszczędnej jednostki napędowej, a także całego wachlarza rozwiązań z technologicznego pakietu MINIMALISM zaowocowało wyjątkowo niskim zużyciem paliwa w porównaniu do samochodów o podobnych mocach silników. W cyklu testowym EU pojazd potrzebuje średnio 7,4 litra paliwa (wersja z przekładnią automatyczną: 7,9 litra) na 100 kilometrów, emitując przy tym 172 (wersja z przekładnią automatyczną: 184) gramów CO2 na kilometr.

 

System napędu wszystkich kół ALL4 zapewnia samochodowi wyjątkową równowagę, przewidywalność i sportowe możliwości.
Standardowo MINI John Cooper Works Paceman wyposażony jest w napęd na cztery koła, który przekazuje ogromną moc generowaną przez silnik na koła obu osi. Jego układ przeniesienia napędu ALL4 wykorzystuje centralny,elektromagnetyczny mechanizm różnicowy, dzięki czemu rozdział mocy między obie osie odbywa się wyjątkowo płynnie. Pozwoliło to na optymalne wykorzystanie przyczepności kół do nawierzchni, uzyskanie optymalnej stabilności jazdy oraz pewności, z jaką samochód pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów.

 

Modyfikacje dokonane w podwoziu MINI John Cooper Works Paceman, to przede wszystkim zastosowanie sztywniejszych sprężyn zawieszenia i amortyzatorów, sztywniejszych stabilizatorów przechyłu, obniżenie zawieszenia o 10 mmm, a także użycie bardzo mocnych hamulców z charakterystycznymi, malowanymi na czerwono zaciskami. System DSC (dynamiczna kontrola stabilności) zawiera w sobie system DTC (dynamiczna kontrola trakcji), a w wyposażeniu standardowym znalazł się także przycisk Sport, którego użycie spowoduje zmodyfikowanie reakcji silnika na naciśnięcie pedału przyspieszenia, zmienia się też dźwięk silnika oraz siła wspomagania układu kierowniczego.

 

Wnętrze jak salon, ale w atmosferze samochodu sportowego.
MINI John Cooper Works Paceman dysponuje miejscem dla czterech osób i 330 litrów bagażu. Oparcia tylnych siedzeń mogą być niezależnie od siebie składane, powiększając przestrzeń bagażową maksymalnie do 1080 litrów. Indywidualne tylne fotele wprowadzają we wnętrzu atmosferę salonu, która z przodu zmienia się w atmosferę samochodu sportowego za sprawą kokpitu wykonanego w stylu typowym dla John Cooper Works. O wyrazie wnętrza decydują wspaniałe sportowe fotele kierowcy i przedniego pasażera, sportowa kierownica, listwy wewnętrzne wykonane w czerni fortepianowej, podsufitka w kolorze antracytu oraz czarne tło prędkościomierza i obrotomierza.

 

Standardowa specyfikacja samochodu obejmuje także klimatyzację, zestaw audio MINI Boost CD, a także opcje wyposażenia dostępne także w innych wersjach MINI Paceman, jak zestaw technologii MINI Connected, dostosowane do modelu detale wyposażenia, a także akcesoria sygnowane przez John Cooper Works, co pozwala podwyższyć poziom komfortu podróży i uczynić samochód jeszcze bardziej niepowtarzalnym.

2013-03-12

Ekstremalnie osiągi i niepowtarzalny styl: MINI John Cooper Works Paceman

Siódmy samochód o wybitnie sportowym charakterze sygnowany przez John Cooper Works łączy ogólną koncepcję pierwszego w swojej klasie samochodu Sports Activity Coupé z układem napędowym i podwoziem stworzonymi z wykorzystaniem rozległej wiedzy wyniesionej ze sportów motorowych oraz ze standardowo stosowanym układem napędu wszystkich kół ALL4. Wszystko to potęguje wyścigowe doznania u kierowcy i trzech pasażerów zasiadających w oddzielnych, sportowych fotelach.

 

Nowa atrakcja wśród samochodów kompaktowych: Sports Activity Coupé z wyścigowym pazurem.
MINI John Cooper Works Paceman wchodzi na scenę jako wyróżniający się przedstawiciel nowej kategorii aut sportowych. Jest to samochód kompaktowy z segmentu Sports Activity Coupé, ale wyposażony w bardziej muskularne kształty, z dynamicznie rozciągniętymi liniami nadwozia.

 

Ukierunkowany na maksymalne osiągi charakter MINI John Cooper Works Paceman jest dodatkowo podkreślony przez pakiet aerodynamiczny oferowany w standardzie wraz z obniżonym sportowym zawieszeniem i 18-calowymi aluminiowymi obręczami kół. Wśród oferowanych barw nadwozia wyróżnia się kolor Chili Red, który zarezerwowano włącznie dla modeli serii John Cooper Works i który w MINI John Cooper Works Paceman dostępny jest w niepowtarzalnym pakiecie z kontrastującym kolorem dachu i lusterek bocznych oraz dekoracyjnymi pasami.

Silnik i skrzynia biegów: najwyższe osiągi w wyposażeniu standardowym, automatyczna przekładnia jako opcja. Czterocylindrowy silnik o pojemności 1,6 litra napędzający MINI John Cooper Works Paceman został zaopatrzony w turbosprężarkę typu twin-scroll, układ bezpośredniego precyzyjnego wtrysku benzyny oraz układ zmiennych faz rozrządu oparty na technologii BMW Group VALVETRONIC. Jego moc maksymalna wynosi 160 kW / 218 KM przy 6000 obr/min. Maksymalne 280 niutonometrów momentu obrotowego dostępne jest w zakresie od 1900 do 5000 obr/min, a za sprawą funkcji overboost wartość ta może chwilowo wzrastać do 300 niutonometrów w zakresie od 2100 do 4500 obr/min. Podczas dynamicznego przyspieszania wrażenia z jazdy potęguje nie tylko żwawe brzmienie silnika, ale również rasowy pomruk sportowego układu wydechowego.

 

Silnik standardowo przekazuje moc poprzez sześciobiegową przekładnię manualną, natomiast sześciobiegowa przekładnia automatyczna dostępna jest jako opcja. Wybór skrzyni biegów nie ma wpływu na dynamikę MINI John Cooper Works Paceman, który od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 6,9 sekundy zarówno wersji z manualną, jak i automatyczną przekładnią. Prędkość maksymalna tej pierwszej wynosi 226 km/h, a drugiej 224 km/h. Zastosowanie bardzo oszczędnej jednostki napędowej, a także całego wachlarza rozwiązań z technologicznego pakietu MINIMALISM zaowocowało wyjątkowo niskim zużyciem paliwa w porównaniu do samochodów o podobnych mocach silników. W cyklu testowym EU pojazd potrzebuje średnio 7,4 litra paliwa (wersja z przekładnią automatyczną: 7,9 litra) na 100 kilometrów, emitując przy tym 172 (wersja z przekładnią automatyczną: 184) gramów CO2 na kilometr.

 

System napędu wszystkich kół ALL4 zapewnia samochodowi wyjątkową równowagę, przewidywalność i sportowe możliwości.
Standardowo MINI John Cooper Works Paceman wyposażony jest w napęd na cztery koła, który przekazuje ogromną moc generowaną przez silnik na koła obu osi. Jego układ przeniesienia napędu ALL4 wykorzystuje centralny,elektromagnetyczny mechanizm różnicowy, dzięki czemu rozdział mocy między obie osie odbywa się wyjątkowo płynnie. Pozwoliło to na optymalne wykorzystanie przyczepności kół do nawierzchni, uzyskanie optymalnej stabilności jazdy oraz pewności, z jaką samochód pozwala na szybkie pokonywanie zakrętów.

 

Modyfikacje dokonane w podwoziu MINI John Cooper Works Paceman, to przede wszystkim zastosowanie sztywniejszych sprężyn zawieszenia i amortyzatorów, sztywniejszych stabilizatorów przechyłu, obniżenie zawieszenia o 10 mmm, a także użycie bardzo mocnych hamulców z charakterystycznymi, malowanymi na czerwono zaciskami. System DSC (dynamiczna kontrola stabilności) zawiera w sobie system DTC (dynamiczna kontrola trakcji), a w wyposażeniu standardowym znalazł się także przycisk Sport, którego użycie spowoduje zmodyfikowanie reakcji silnika na naciśnięcie pedału przyspieszenia, zmienia się też dźwięk silnika oraz siła wspomagania układu kierowniczego.

 

Wnętrze jak salon, ale w atmosferze samochodu sportowego.
MINI John Cooper Works Paceman dysponuje miejscem dla czterech osób i 330 litrów bagażu. Oparcia tylnych siedzeń mogą być niezależnie od siebie składane, powiększając przestrzeń bagażową maksymalnie do 1080 litrów. Indywidualne tylne fotele wprowadzają we wnętrzu atmosferę salonu, która z przodu zmienia się w atmosferę samochodu sportowego za sprawą kokpitu wykonanego w stylu typowym dla John Cooper Works. O wyrazie wnętrza decydują wspaniałe sportowe fotele kierowcy i przedniego pasażera, sportowa kierownica, listwy wewnętrzne wykonane w czerni fortepianowej, podsufitka w kolorze antracytu oraz czarne tło prędkościomierza i obrotomierza.

 

Standardowa specyfikacja samochodu obejmuje także klimatyzację, zestaw audio MINI Boost CD, a także opcje wyposażenia dostępne także w innych wersjach MINI Paceman, jak zestaw technologii MINI Connected, dostosowane do modelu detale wyposażenia, a także akcesoria sygnowane przez John Cooper Works, co pozwala podwyższyć poziom komfortu podróży i uczynić samochód jeszcze bardziej niepowtarzalnym.

Leave a Reply

Ekstremalnie osiągi i niepowtarzalny styl: MINI John Cooper Works Paceman

Sportowy układ napędowy i podwozie to recepta na radosną zwinność, a zastosowanie rozwiązań konstrukcyjnych ze Sports Activity Coupé tworzy piorunujący efekt wizualny. W MINI John Cooper Works Paceman moc czterocylindrowej, turbodoładowanej jednostki (160 kW / 218 KM) płynnie i precyzyjnie przekazywana jest na wszystkie koła przy pomocy układu napędowego ALL4. Obniżone zawieszenie kół i pakiet aerodynamiczny potęgują dynamiczne doznania czwórki podróżnych zasiadających w oddzielnych, sportowych fotelach.

 

Światową premierę MINI John Cooper Works Paceman zaplanowano na styczeń 2013 roku, podczas salonu samochodowego w Detroit. Pojazd ma się pojawić w salonach dilerskich w marcu tego samego roku, rozszerzając ofertę rodziny modelowej John Cooper Works do siedmiu wersji. Właściwości jezdne oraz stylistyka MINI John Cooper Works Paceman gwarantują, iż model ten będzie się wyróżniał w ruchu miejskim oraz dostarczał wiele frajdy podczas jazdy na trasie.

 

Pod maską MINI John Cooper Works Paceman pracuje niezwykle dynamiczna, wysokoobrotowa jednostka napędowa. Standardowo turbodoładowany silnik współpracuje z sześciostopniową przekładnią manualną, ale za dopłatą pojazd można wyposażyć w sześciostopniową, automatyczną skrzynię biegów.

 

Niezależnie od przekładni, MINI John Cooper Works Paceman rozpędza się od 0 do 100 km/h w zaledwie 6,9 sekundy. Jednak mimo tak oszałamiających osiągów silnik zadowala się wzorcowo niską w swojej klasie ilością paliwa. W cyklu testowym EU MINI John Cooper Works Paceman potrzebuje średnio 7,4 litra paliwa (wersja z przekładnią automatyczną: 7,9 litra) na 100 kilometrów.

 

Unikatowy charakter MINI John Cooper Works Paceman podkreślają dedykowane elementy takie jak dostępny w standardzie pakiet aerodynamiczny, 18-calowe felgi ze stopu metali lekkich, sportowy układ wydechowy z chromowanymi końcówkami oraz nakładki progowe z logo John Cooper Works. Poza klasycznym czarno-białym pakietem, pojazd można również zamówić w ekskluzywnej wersji Chili Red z kontrastującą kolorystyką dachu i lusterek bocznych. Ponadto nabywca może usportowić wnętrze pojazdu przy pomocy dedykowanych elementów dekoracyjnych, wybierając pakiet stylizacyjny Chili Red.

 

Silnik: ogromna moc i symboliczne spalanie dzięki technologii MINIMALISM oraz doświadczeniom zebranym podczas wyścigów.

Sercem MINI John Cooper Works Paceman jest czterocylindrowa, turbodoładowana jednostka napędowa o pojemności 1598 cm3, która łączy technologie sportów motorowych z najnowszymi rozwiązaniami napędowymi opracowanymi przez ekspertów BMW Group. Mowa tu między innymi o wzmocnionej konstrukcji tłoków, wale napędowym o obniżonej masie własnej, aluminiowym bloku cylindrów oraz oprawach łożysk, a także zmodyfikowanym układzie chłodzenia, układzie dolotowym oraz wylotowym. Dodatkowo turbosprężarkę wyposażono w z naprawdę pokaźnych rozmiarów chłodnicę międzystopniową. Turbosprężarka typu twin-scroll w połączeniu z precyzyjnym, bezpośrednim układem wtrysku benzyny oraz układem zmiennych faz rozrządu opartym na technologii BMW Group VALVETRONIC zwiększa wydajność oraz dynamikę pracy silnika.

 

Jednostka napędowa MINI John Cooper Works Paceman generuje do 160 kW/218 KM mocy przy 6000 obr./min. Maksymalne 280 niutonometrów momentu obrotowego dostępne jest w zakresie od 1900 do 5000 obr./min., a za sprawą funkcji overboost wartość ta może chwilowo wzrastać do 300 niutonometrów w zakresie od 2100 do 4500 obr./min. Podczas dynamicznego przyspieszania wrażenia z jazdy potęguje nie tylko żwawe brzmienie silnika, ale również rasowy pomruk sportowego układu wydechowego.

 

Napęd na wszystkie koła ALL4 w standardzie, sześciostopniowa przekładnia automatyczna w opcji.

Standardowo MINI John Cooper Works Paceman wyposażony jest w napęd na cztery koła, który przekazuje ogromną moc generowaną przez umieszczony z przodu i montowany poprzecznie silnik na koła obu osi. Dedykowany MINI układ napędowy ALL4 wykorzystuje centralny, elektromagnetyczny mechanizm różnicowy, dzięki czemu rozdział mocy między obie osie odbywa się wyjątkowo płynnie. Oznacza to, że moc, która trafia do poszczególnych kół idealnie odpowiada aktualnemu zapotrzebowaniu. W normalnych warunkach jazdy układ ALL4 przekazuje maksymalnie 50% mocy na tylną oś, ale w sytuacjach wyjątkowych może tam trafić nawet 100% dostępnej mocy. Dzięki temu charakterystyką i pewnością prowadzenia nowy model w pełni odpowiada najwyższym standardom marki MINI, i to niezależnie od warunków atmosferycznych i stanu nawierzchni. Elektronika sterująca pracą układu ALL4 została sprzężona bezpośrednio z jednostką sterującą układu DSC (Dynamiczna Kontrola Stabliności), co znacznie skraca czas reakcji układu napędowego ALL4 i poprawia precyzję rozdziału mocy. Układ ALL4 wykorzystuje dane z czujników systemu DSC aby już zawczasu przygotować właściwy rozkład mocy, np. podczas dynamicznego pokonywania zakrętów. Oznacza to, że kierowca może cieszyć się niezwykłą zwinnością i precyzją prowadzenia w stylu MINI.

 

MINI John Cooper Works Paceman można zamówić z sześciostopniową przekładnią automatyczną zamiast standardowej skrzyni manualnej o takiej samej liczbie przełożeń. Obie przekładnie i mechanizm sprzęgła skrzyni manualnej przystosowano do pracy z niezwykle mocnym silnikiem, a cały układ zestrojono tak, aby zapewniał optymalne wykorzystanie osiągów i poprawiał wydajność paliwową. Dzięki funkcji Steptronic w pojazdach z przekładnią automatyczną kierowca ma możliwość manualnej zmiany przełożeń przy pomocy wybieraka umieszczonego w konsoli środkowej lub łopatek przy kole kierownicy.

 

Wybór skrzyni biegów nie ma wpływu na dynamikę MINI John Cooper Works Paceman, które od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 6,9 sekundy zarówno  wersji z manualną jak i automatyczną przekładnią. Prędkość maksymalna tej pierwszej wynosi 226 km/h, a drugiej 224 km/h. MINI John Cooper Works Paceman oferuje niezwykle dynamiczne osiągi oraz ponadprzeciętną wydajność paliwową. Kluczowe znaczenie ma tu zarówno oszczędna jednostka napędowa jak i szeroki wachlarz rozwiązań technologicznych MINIMALISM takich jak system odzysku energii kinetycznej hamowania,  wskaźnik zmiany przełożenia czy funkcja Auto Start/Stop (w wersji z manualną skrzynią biegów). W cyklu testowym EU pojazd potrzebuje średnio 7,4 litra paliwa (wersja z przekładnią automatyczną: 7,9 litra) na 100 kilometrów, emitując przy tym 172 (184) gramów CO2 na kilometr.

 

Stworzony z myślą o ekscytujących, sportowych doznaniach: podwozie, własności aerodynamiczne, stylistyka i wnętrze zmodyfikowane zgodnie z charakterystyką serii John Cooper Works.

Kolejnym kluczowym elementem, dzięki któremu MINI John Cooper Works Paceman oferuje taką frajdę z jazdy, jest układ zawieszenia, zoptymalizowany specjalnie dla potrzeb nowego modelu – kolumny MacPhersona z przodu, konstrukcja z centralnym wahaczem poprzecznym z tyłu, układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym oraz niezwykle skuteczny układ hamulcowy. Standardowy układ zawieszenia został obniżony o 10 mm i wyróżnia się sztywniejszą charakterystyką tłumienia i wzmocnionymi stabilizatorami. W standardzie dostępny jest również układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC) z systemem kontroli trakcji (DTC).

 

Ponadto MINI John Cooper Works Paceman już w wersji bazowej wyposażony będzie w przycisk „Sport”, który zapewnia jeszcze szybszą reakcję na zmianę położenia pedału przyśpieszenia, bardziej rasowe brzmienie silnika oraz ograniczenie siły wspomagania kierownicy. W modelach z przekładnią automatyczną naciśnięcie przycisku „Sport” zwiększa dynamikę zmiany przełożeń.

 

Standardowo MINI John Cooper Works Paceman wyposażone będzie w 18-calowe felgi aluminiowe Twin Spoke Black Burnished o polerowanym froncie ramienia i czarnej obręczy. Nowy model można jednak zamówić z ekskluzywnymi, 19-calowymi felgami Cross-Spoke Crusher ze stopu metali lekkich.

 

Dzięki swej niepowtarzalnej stylistyce pierwsze Sports Activity Coupé w segmencie kompaktów nawet na parkingu wyróżnia się dynamiką, zwinnością i sportowym zacięciem. Wyraziście poprowadzona linia przedniej części nadwozia, eleganckie, sportowe kontury tyłu, opadająca linia dachu typowa dla modeli klasy coupé i szeroki, przysadzisty kuper zdradzają sportowe inklinacje tego trzydrzwiowego auta. Uroku i dynamiki przydają mu również elementy standardowego pakietu aerodynamicznego takie jak wyjątkowo muskularne przednie i tylne fartuchy oraz dedykowane boczne spojlery progowe, poprawiające przepływ powietrza wokół pojazdu. Nie ma mowy o pomyłce co do wersji modelu, ponieważ na osłonie chłodnicy, pokrywie bagażnika, nakładkach progowych oraz obok bocznych kierunkowskazów znalazło się miejsce na logo John Cooper Works.

 

Nabywca może zamówić pojazd w jednym z dziewięciu odcieni nadwozia, m.in. z lakierem Chili Red, który zarezerwowano włącznie dla modeli serii John Cooper Works i który w MINI John Cooper Works Paceman dostępny jest w niepowtarzalnym pakiecie z kontrastującym kolorem dachu i lusterek bocznych oraz dekoracyjnymi pasami.

 

Wnętrze kabiny nowego modelu stanowi wyjątkową kompozycję typową dla sportowego MINI serii John Cooper Works z elementami charakterystycznymi tylko dla wersji Paceman. Z tyłu znajdziemy tu dwa, oddzielne fotele, dzięki czemu osoby tam podróżujące mogą w bardzo komfortowych warunkach poczuć dreszcz sportowych emocji. W skład wyposażenia standardowego wchodzi również sportowa kierownica z kontrastującym, czerwonym przeszyciem i logo John Cooper Works, wyskalowany do 260 km/h prędkościomierz i obrotomierz z eleganckim, czarnym tłem, ciemnoszara podsufitka, dźwignia zmiany biegów z czerwonym nadrukiem rozkładu przełożeń i mieszkiem ochronnym o kontrastującym, czerwonym przeszyciu, oraz podobnie wykończone dywaniki podłogowe i materiałowa tapicerka sportowych foteli Diagonal Track John Cooper Works Carbon Black. W opcji dostępne są również sportowe, skórzane fotele Carbon Black Championship Red, a rasowy charakter wnętrza podkreślają, dostępne w standardzie listwy wykończone czarnym lakierem fortepianowym. Z listy wyposażenia dodatkowego wybrać można również ekskluzywny pakiet Chili Red, w którego skład wchodzą czerwone elementy dekoracyjne kokpitu i drzwi oraz czerwone pasy ozdobne w konsoli środkowej.

Leave a Reply