Elektryczne Mitsubishi w sklepach z elektroniką

Firmy Bic Camera Inc. (Bic Camera) i Mitsubishi Motors Corporation (MMC) podpisały umowę, której celem jest popularyzacja pojazdów elektrycznych (electric vehicles – EV). Jest to pierwsze „Porozumienie Ramowe w zakresie Popularyzacji EV” podpisane pomiędzy firmą elektroniczną i koncernem samochodowym.

Zarówno Bic Camera jak i MMC posiadają certyfikat „Eco First” wydany przez japońskie Ministerstwo Środowiska. Firmy rozpoczynają współpracę w celu promocji pojazdów elektrycznych, które w przyszłości przyczynią się do ograniczenia emisji dwutlenku węgla do atmosfery.

Zgodnie z umową, obie firmy będą współpracowały na rzecz popularyzacji pojazdów elektrycznych poprzez eksponowanie modelu i-MiEV w największych sklepach Bic Camera, a także organizowanie jazd testowych. Pierwszym przejawem współpracy będzie umieszczenie pojazdu i-MiEV na wystawie przed sklepem Yurakucho w Tokio należącym do Bic Camera.

Sklepy uczestniczące w akcji: kolejno Ikebukuro Flagship, Yurakucho, Shinjuku East Exit oraz Razona Kawaguchi.

Podsumowanie działań:

· Prezentacja modelu i-MiEV (prezentacja produktu)
· Organizowanie imprez, takich jak jazdy testowe.
· Kierowanie klientów do dilerów Mitsubishi poprzez firmę Bic Camera

2010-11-15

Elektryczne Mitsubishi w sklepach z elektroniką

Zarówno Bic Camera jak i MMC posiadają certyfikat „Eco First” wydany przez japońskie Ministerstwo Środowiska. Firmy rozpoczynają współpracę w celu promocji pojazdów elektrycznych, które w przyszłości przyczynią się do ograniczenia emisji dwutlenku węgla do atmosfery.

Zgodnie z umową, obie firmy będą współpracowały na rzecz popularyzacji pojazdów elektrycznych poprzez eksponowanie modelu i-MiEV w największych sklepach Bic Camera, a także organizowanie jazd testowych. Pierwszym przejawem współpracy będzie umieszczenie pojazdu i-MiEV na wystawie przed sklepem Yurakucho w Tokio należącym do Bic Camera.

Sklepy uczestniczące w akcji: kolejno Ikebukuro Flagship, Yurakucho, Shinjuku East Exit oraz Razona Kawaguchi.

Podsumowanie działań:

· Prezentacja modelu i-MiEV (prezentacja produktu)
· Organizowanie imprez, takich jak jazdy testowe.
· Kierowanie klientów do dilerów Mitsubishi poprzez firmę Bic Camera

Leave a Reply