Honda zaatakowana przez Godzillę

Słynna Godzilla obrała sobie nowego wroga, będzie nim… Honda.

Godzilla mimo swojej niedorzeczności bawi widzów na całym świecie już od 60 lat. Jeden z najsłynniejszych bohaterów japońskiego kina zawsze wychodzi obronną ręką (łapą) nawet z najgorszych opresji. Jednak tym razem w jego obronie musieli stanąć właściciele firmy Toho (studia,  które stworzyło niezliczoną liczbę filmów z Godzillą). Toho dopatrzyło się małej nieścisłości w reklamie Hondy Odyssey, w której wizerunek Godzilli pojawia się na ok. 1 sekundę. Sekunda ta okazała się jednak wystarczająca, by Toho wytoczyło Hondzie proces o bezprawne użycie wizerunku potwora.

Wcześniej studio filmowe spotykało się w sądzie m.in. z producentami zabawek, sieciami restauracji, czy też zespołami rockowymi, które bezprawnie wykorzystały Godzillę do promowania swojej działalności lub twórczości. Tymczasem rzecznik Hondy poinformował, iż firma nie zamierza na razie zawieszać emisji spotu reklamowego.

 

2011-02-24

Honda zaatakowana przez Godzillę

Godzilla mimo swojej niedorzeczności bawi widzów na całym świecie już od 60 lat. Jeden z najsłynniejszych bohaterów japońskiego kina zawsze wychodzi obronną ręką (łapą) nawet z najgorszych opresji. Jednak tym razem w jego obronie musieli stanąć właściciele firmy Toho (studia,  które stworzyło niezliczoną liczbę filmów z Godzillą). Toho dopatrzyło się małej nieścisłości w reklamie Hondy Odyssey, w której wizerunek Godzilli pojawia się na ok. 1 sekundę. Sekunda ta okazała się jednak wystarczająca, by Toho wytoczyło Hondzie proces o bezprawne użycie wizerunku potwora.

Wcześniej studio filmowe spotykało się w sądzie m.in. z producentami zabawek, sieciami restauracji, czy też zespołami rockowymi, które bezprawnie wykorzystały Godzillę do promowania swojej działalności lub twórczości. Tymczasem rzecznik Hondy poinformował, iż firma nie zamierza na razie zawieszać emisji spotu reklamowego.

 

Leave a Reply

Honda zaatakowana przez Godzillę

Godzilla mimo swojej niedorzeczności, bawi widzów na całym świecie już od 60 lat. Jeden z najsłynniejszych bohaterów japońskiego kina zawsze wychodzi obronną ręką (łapą) nawet z najgorszych opresji. Jednak tym razem w jego obronie musieli stanąć właściciele firmy Toho (studia  które stworzyło niezliczoną liczbę filmów z Godzillą). Toho dopatrzyło się małej nieścisłości w reklamie Hondy Odyssey, w której wizerunek Godzilli pojawia się na ok. 1 s. Sekunda ta okazała się jednak wystarczająca, by Toho wytoczyło Hondzie proces o bezprawne użycie wizerunku potwora.

Wcześniej studio filmowe spotykało się w sądzie m.in. z producentami zabawek, sieciami restauracji, czy też zespołami rockowymi, które bezprawnie wykorzystały Godzillę do promowania swojej działalności lub twórczości. Tymczasem rzecznik Hondy poinformował, iż firma nie zamierza na razie zawieszać emisji spotu reklamowego.

Leave a Reply