W tym roku pojawią się dwie wersje motocykla Honda CB400, które będą przeznaczone tylko na rynek japoński.
Pierwszą odmianą hondy CB400 jest Super Four Special Edition, czyli motocykl w stylu naked. Drugą wersją jest Super Bol d’Or Special Edition, który różni się tylko dodatkowymi owiewkami. Honda CB400 nie została modyfikowana od momentu wprowadzenia jej do sprzedaży w 1992 roku. Choć jednoślad nadal przypomina starą wersję, teraz nabrał sporo świeżości.
W Hondzie CB400 znajduje się chłodzony cieczą silnik NC42 o pojemności 399 cm3, którego moc maksymalna wynosi 52 KM przy 10 500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy tego motocykla jest równy 38 Nm przy 9 500 obr./min. Zbiornik paliwa liczy sobie 18 litrów, a producent zapowiada spalanie wynoszące 3,23 l./100km. Masa wersji Super Four SE jest równa 194 kg, natomiast Bol d’Or SE 198 kg.
Obie wersje Honda CB400 będą dostępne w sprzedaży w lutym tego roku. Model bez przednich owiewek ma kosztować ok. 22 tysiące złotych, natomiast ten drugi 25 tysięcy złotych.
2011-01-31