Jeep najlepszą marką amerykańską na rynku wtórnym w USA

Wyniki Residual Value Study 2010 (prognozy wartości samochodów używanych) portalu kbb.com® Kelley Blue Book nie pozostawiają wątpliwości, iż pierwsze miejsce wśród amerykańskich producentów motoryzacyjnych zajmuje marka Jeep®.
Zgodnie z doroczną prognozą
wartości odsprzedaży na rynku wtórnym, pojazdy Jeep® z roku modelowego
2010 zachowają po pięciu latach eksploatacji aż 35,7 procent swej
oryginalnej ceny zakupu, a więc o 3 procent więcej niż przewidywania
średnia dla branży samochodowej.
„Rezultaty prognozy są dowodem
uznania dla wartości, zalet i wspaniałych tradycji marki Jeep.” –
powiedział James Bell, analityk rynku samochodowego w Kelley Blue Book
– „Słowo ‘Jeep’ stało się synonimem siły i wytrwałości tych pojazdów,
symbolizując ich nieograniczone wprost możliwości. Esencją marki Jeep
pozostaje wciąż Wrangler, który dzięki ogromnej lojalności swych
entuzjastów, wpływa na jej powszechną renomę.”

Wartość
odsprzedaży samochodów MY ( model roku )  2010 marki Jeep wzrosła o 2,8
procent na tle 1,6-procentowego spadku średniej branżowej. Równolegle,
osiem spośród dziesięciu czołowych marek objętych analizą portalu
doznało na rynku wtórnym spadku wartości swych produktów MY 2010 w
porównaniu do MY 2009.
„To dla nas duża satysfakcja, iż Kelley Blue
Book uważa nas za amerykańską markę o najwyższej wartości na rynku
wtórnym oraz, że udało się nam znacznie poprawić notowania w roku tak
trudnym dla branży motoryzacyjnej.” – stwierdził Mike Manley, szef i
CEO marki Jeep w Chrysler Group LLC – „Wysoka wartość odsprzedażna na
rynku wtórnym jest wyrazem uznania dla legendarnej marki Jeep, której
pojazdy SUV łączą w sobie poczucie wolności i przygody oraz
nieograniczone możliwości – z najwyższą w klasie renomą i wartością dla
nabywcy.”

Dewizą marki Jeep był zawsze rozsądek, poszanowanie
środowiska naturalnego i unikanie wszelkiej ekstrawagancji, a więc
stygmaty trafiające do przekonania ludzi owładniętych pasją przygody,
radości i swobody w tym, co robią na co dzień. Legendarne motto „Jedź,
gdzie chcesz i rób, co chcesz” pozostaje wciąż znakiem rozpoznawczym
najszerszej gamy pojazdów typu SUV noszących wspólne logo.

Jeep
Compass
to nowoczesny, miejski pojazd segmentu SUV klasy kompaktowej,
którego zaletami są funkcjonalność, radość z jazdy i poczucie swobody
oraz najniższe w klasie zużycie paliwa 8,1 l/100 km (średnio), a także
doskonały napęd 4×4 za niezwykle korzystną cenę zakupu.

Jeep
Patriot
adresowany jest do młodych nabywców młodszych wiekiem, którzy
cenią sobie reputację, potencjał i prestiż marki Jeep za dostępną cenę
– w połączeniu z najniższym w swej klasie zużyciem paliwa 8,1 l/100 km
(średnio). Jeep Patriot zdobył ostatnio tytuł ‘Top Safety Pick’
(najlepszy pod względem bezpieczeństwa) w klasyfikacji amerykańskiego
Instytutu Bezpieczeństwa Drogowego IIHS oraz wyróżnienie „Najlepszy SUV
klasy kompaktowej w Teksasie” przyznane przez stowarzyszenie
dziennikarzy motoryzacyjnych tego stanu (Texas Auto Writers
Association).

Jeep Liberty (noszący nazwę Cherokee poza
Ameryką Północną) łączy legendarną już certyfikację Jeep 4×4 Trail
Rated® z jeszcze lepszą niż poprzednio   charakterystyką jezdną w
warunkach szosowych i odznacza się licznymi rozwiązaniami
innowacyjnymi, do których należy pełnowymiarowy, odsuwany miękki dach
Sky Slider.

Jeep Wrangler, czyli ikona marki Jeep – pozostaje
wierny swojej spuściźnie jako jedyna w swym rodzaju ‘ekstremalna
maszyna-symbol radości i swobody życia’.

Jeep Wrangler Unlimited
jest jedynym na rynku, czterodrzwiowym pojazdem typu cabrio-SUV,
mogącym przewozić w komforcie pięć osób wraz z niezbędnym bagażem.

Jeep
Grand Cherokee
zadebiutował w roku 1992, dokonując prawdziwej rewolucji
na światowym rynku pojazdów typu SUV.  Pod względem komfortu i
bezpieczeństwa na drodze oraz niezrównanej dzielności terenowej Jeep
Grand Cherokee pozostaje wciąż luksusowym „okrętem flagowym” swej
marki.

Jeep Commander z kolei – mieści siedem osób i oferuje
najlepsze w swej klasie własności off-roadowe – obok wyjątkowego
komfortu i satysfakcji z jazdy na autostradzie.  

Marka Jeep
Szczycący
się niemal 70-letnią, legendarną tradycją, Jeep jest marką
autentycznych pojazdów typu sportowo-rekreacyjnego (SUV) o wiodących w
swej klasie właściwościach drogowych i dzielności terenowej oraz
jakości wykonania i wszechstronności – adresowanych do ludzi
poszukujących nadzwyczajnych przeżyć na szlaku swych podróży. Szeroka
oferta pojazdów napawających poczuciem bezpieczeństwa i zaufania
podczas nawet najtrudniejszych wypraw to nieustająca propozycja, by
„żyć na całego”  i korzystać z życia w pełni.  
Wychodząc naprzeciw
oczekiwaniom klienteli międzynarodowej, cała gama siedmiu modeli
pojazdów marki Jeep dostępna jest poza Ameryką Północną w wersjach
zarówno dla ruchu prawo- jak i lewostronnego, napędzanych silnikami
benzynowymi i Diesla. Sprzedaż i obsługę swoich pojazdów Chrysler Group
LLC prowadzi w 120 krajach całego świata.

Kelley Blue Book (www.kbb.com)
Dostępnej
publicznie informacji na temat rynku samochodów używanych firma Kelley
Blue Book – znana także jako “Pewne źródło wiedzy” (‘The Trusted
Resource’) dostarcza już od 1926 roku. Na cieszącej się ogromnym
uznaniem stronie internetowej WWW.kbb.com zamieszczane są bieżące
notowania cenowe, w tym także kompilacja New Car Blue Book® Value,
ujawniająca faktyczne kwoty płacone przez klientelę samochodów
fabrycznie nowych. Wartość pojazdów oceniana jest także pod kątem cen
produktów i usług towarzyszących oraz analiz finansowych i publikowana
w formie software oraz słynnego przewodnika Blue Book® Official Guide.
Badania prowadzone przez C.A. Walker Research Solutions Inc. wykazują,
iż kbb.com Kelley Blue Book jest   najpopularniejszym źródłem
informacji internetowej wśród osób zainteresowanych nabyciem samochodów
nowych i używanych, przyciągającym połowę klienteli rynku pierwotnego i
wtórnego on-line. Portal kbb.com został także laureatem wyróżnienia W3
Gold Award firmowanego przez Międzynarodową Akademię Sztuk
Multimedialnych (International Academy of Visual Arts). Kbb.com jest
największym w USA dostawcą materiałów cenowych, porównawczych i
opiniotwórczych n/t samochodów fabrycznie nowych oraz opracowań
analitycznych dotyczących rynku samochodów używanych. Jest to również
jedna z największych platform ogłoszeń kupna/sprzedaży oraz adresów i 
lokalizacji punktów dealerskich w Ameryce Północnej.  

Bardziej
szczegółowe dane analityczne Kelley Blue Book dotyczące wartości 
samochodów używanych dostępne są pod adresem www.kbb.com/media.   
2009-12-11

Jeep najlepszą marką amerykańską na rynku wtórnym w USA

Zgodnie z doroczną prognozą
wartości odsprzedaży na rynku wtórnym, pojazdy Jeep® z roku modelowego
2010 zachowają po pięciu latach eksploatacji aż 35,7 procent swej
oryginalnej ceny zakupu, a więc o 3 procent więcej niż przewidywania
średnia dla branży samochodowej.
„Rezultaty prognozy są dowodem
uznania dla wartości, zalet i wspaniałych tradycji marki Jeep.” –
powiedział James Bell, analityk rynku samochodowego w Kelley Blue Book
– „Słowo ‘Jeep’ stało się synonimem siły i wytrwałości tych pojazdów,
symbolizując ich nieograniczone wprost możliwości. Esencją marki Jeep
pozostaje wciąż Wrangler, który dzięki ogromnej lojalności swych
entuzjastów, wpływa na jej powszechną renomę.”

Wartość
odsprzedaży samochodów MY ( model roku )  2010 marki Jeep wzrosła o 2,8
procent na tle 1,6-procentowego spadku średniej branżowej. Równolegle,
osiem spośród dziesięciu czołowych marek objętych analizą portalu
doznało na rynku wtórnym spadku wartości swych produktów MY 2010 w
porównaniu do MY 2009.
„To dla nas duża satysfakcja, iż Kelley Blue
Book uważa nas za amerykańską markę o najwyższej wartości na rynku
wtórnym oraz, że udało się nam znacznie poprawić notowania w roku tak
trudnym dla branży motoryzacyjnej.” – stwierdził Mike Manley, szef i
CEO marki Jeep w Chrysler Group LLC – „Wysoka wartość odsprzedażna na
rynku wtórnym jest wyrazem uznania dla legendarnej marki Jeep, której
pojazdy SUV łączą w sobie poczucie wolności i przygody oraz
nieograniczone możliwości – z najwyższą w klasie renomą i wartością dla
nabywcy.”

Dewizą marki Jeep był zawsze rozsądek, poszanowanie
środowiska naturalnego i unikanie wszelkiej ekstrawagancji, a więc
stygmaty trafiające do przekonania ludzi owładniętych pasją przygody,
radości i swobody w tym, co robią na co dzień. Legendarne motto „Jedź,
gdzie chcesz i rób, co chcesz” pozostaje wciąż znakiem rozpoznawczym
najszerszej gamy pojazdów typu SUV noszących wspólne logo.

Jeep
Compass
to nowoczesny, miejski pojazd segmentu SUV klasy kompaktowej,
którego zaletami są funkcjonalność, radość z jazdy i poczucie swobody
oraz najniższe w klasie zużycie paliwa 8,1 l/100 km (średnio), a także
doskonały napęd 4×4 za niezwykle korzystną cenę zakupu.

Jeep
Patriot
adresowany jest do młodych nabywców młodszych wiekiem, którzy
cenią sobie reputację, potencjał i prestiż marki Jeep za dostępną cenę
– w połączeniu z najniższym w swej klasie zużyciem paliwa 8,1 l/100 km
(średnio). Jeep Patriot zdobył ostatnio tytuł ‘Top Safety Pick’
(najlepszy pod względem bezpieczeństwa) w klasyfikacji amerykańskiego
Instytutu Bezpieczeństwa Drogowego IIHS oraz wyróżnienie „Najlepszy SUV
klasy kompaktowej w Teksasie” przyznane przez stowarzyszenie
dziennikarzy motoryzacyjnych tego stanu (Texas Auto Writers
Association).

Jeep Liberty (noszący nazwę Cherokee poza
Ameryką Północną) łączy legendarną już certyfikację Jeep 4×4 Trail
Rated® z jeszcze lepszą niż poprzednio   charakterystyką jezdną w
warunkach szosowych i odznacza się licznymi rozwiązaniami
innowacyjnymi, do których należy pełnowymiarowy, odsuwany miękki dach
Sky Slider.

Jeep Wrangler, czyli ikona marki Jeep – pozostaje
wierny swojej spuściźnie jako jedyna w swym rodzaju ‘ekstremalna
maszyna-symbol radości i swobody życia’.

Jeep Wrangler Unlimited
jest jedynym na rynku, czterodrzwiowym pojazdem typu cabrio-SUV,
mogącym przewozić w komforcie pięć osób wraz z niezbędnym bagażem.

Jeep
Grand Cherokee
zadebiutował w roku 1992, dokonując prawdziwej rewolucji
na światowym rynku pojazdów typu SUV.  Pod względem komfortu i
bezpieczeństwa na drodze oraz niezrównanej dzielności terenowej Jeep
Grand Cherokee pozostaje wciąż luksusowym „okrętem flagowym” swej
marki.

Jeep Commander z kolei – mieści siedem osób i oferuje
najlepsze w swej klasie własności off-roadowe – obok wyjątkowego
komfortu i satysfakcji z jazdy na autostradzie.  

Marka Jeep
Szczycący
się niemal 70-letnią, legendarną tradycją, Jeep jest marką
autentycznych pojazdów typu sportowo-rekreacyjnego (SUV) o wiodących w
swej klasie właściwościach drogowych i dzielności terenowej oraz
jakości wykonania i wszechstronności – adresowanych do ludzi
poszukujących nadzwyczajnych przeżyć na szlaku swych podróży. Szeroka
oferta pojazdów napawających poczuciem bezpieczeństwa i zaufania
podczas nawet najtrudniejszych wypraw to nieustająca propozycja, by
„żyć na całego”  i korzystać z życia w pełni.  
Wychodząc naprzeciw
oczekiwaniom klienteli międzynarodowej, cała gama siedmiu modeli
pojazdów marki Jeep dostępna jest poza Ameryką Północną w wersjach
zarówno dla ruchu prawo- jak i lewostronnego, napędzanych silnikami
benzynowymi i Diesla. Sprzedaż i obsługę swoich pojazdów Chrysler Group
LLC prowadzi w 120 krajach całego świata.

Kelley Blue Book (www.kbb.com)
Dostępnej
publicznie informacji na temat rynku samochodów używanych firma Kelley
Blue Book – znana także jako “Pewne źródło wiedzy” (‘The Trusted
Resource’) dostarcza już od 1926 roku. Na cieszącej się ogromnym
uznaniem stronie internetowej WWW.kbb.com zamieszczane są bieżące
notowania cenowe, w tym także kompilacja New Car Blue Book® Value,
ujawniająca faktyczne kwoty płacone przez klientelę samochodów
fabrycznie nowych. Wartość pojazdów oceniana jest także pod kątem cen
produktów i usług towarzyszących oraz analiz finansowych i publikowana
w formie software oraz słynnego przewodnika Blue Book® Official Guide.
Badania prowadzone przez C.A. Walker Research Solutions Inc. wykazują,
iż kbb.com Kelley Blue Book jest   najpopularniejszym źródłem
informacji internetowej wśród osób zainteresowanych nabyciem samochodów
nowych i używanych, przyciągającym połowę klienteli rynku pierwotnego i
wtórnego on-line. Portal kbb.com został także laureatem wyróżnienia W3
Gold Award firmowanego przez Międzynarodową Akademię Sztuk
Multimedialnych (International Academy of Visual Arts). Kbb.com jest
największym w USA dostawcą materiałów cenowych, porównawczych i
opiniotwórczych n/t samochodów fabrycznie nowych oraz opracowań
analitycznych dotyczących rynku samochodów używanych. Jest to również
jedna z największych platform ogłoszeń kupna/sprzedaży oraz adresów i 
lokalizacji punktów dealerskich w Ameryce Północnej.  

Bardziej
szczegółowe dane analityczne Kelley Blue Book dotyczące wartości 
samochodów używanych dostępne są pod adresem www.kbb.com/media.   

Leave a Reply