Od września Moto Target wzbogacił się o nowy filar, na którym opierać będziemy współpracę ze strategicznymi partnerami. Samodzielny dział Moto Target Public Relations ma już na koncie pierwsze sukcesy.
Debiutująca agencja podpisała kontrakt na obsługę PR-ową firmy Autotraper – multibrandowego salonu marek Jeep, Alfa Romeo, Lancia, Suzuki i Isuzu.
W ramach zobowiązań kontraktowych, agencja będzie się zajmowała m.in działaniami media relations. Firmy podpisały umowę na rok. Za obsługę nowego klienta odpowiedzialna jest grupa projektowa pod kierownictwem Michała Łuczyńskiego.
„Jesteśmy dumni z tego, iż możemy pracować dla Autotrapera” – mówi Robert Szczerbaniak, właściciel agencji. „To wyjątkowy partner z historią i perspektywami. Będziemy chcieli pokazać rozległe możliwości łódzkiej firmy i wszystkie interesujące inicjatywy, których się podejmuje. Tak więc przed nami rok pełen wyzwań.”
Autotraper to łódzki diler o ogólnopolskim zasięgu. Firma znana jest z tego, iż sprzedaje nie tylko samochody, ale dzieli się również pasją do motoryzacji. Dlatego poza klasycznym salonem sprzedaży i serwisem, Autotraper oferuje również klientom możliwość doskonalenia techniki bezpiecznej jazdy i umiejętności jazdy w terenie. Autotraper Adventure to prężnie działający dział eventowy, który organizuje wyprawy po bezdrożach Polski i poza jej granicami.
Kontakt dla mediów:
Michał Łuczyński
Account Manager
michal_luczynski@mototarget.pl
Moto Target Public Relations
TEL: 48 42 688 75 21
WWW: mototarget-pr.pl
2011-09-16