Nowa witryna www.mitsubishi.pl

Polski oddział firmy Mitsubishi Motors uruchomił właśnie nową stronę internetową www.mitsubishi.pl.
Nowa witryna wyróżnia się
użytecznością i przejrzystością. Została „uszyta” na miarę potrzeb
klientów, gdyż opracowano ją na podstawie szczegółowych badań potrzeb
osób, zainteresowanych zakupem aut lub usługami autoryzowanych stacji
dilerskich, szukających informacji w internecie.

Warto
podkreślić, że marka Mitsubishi cieszy się coraz większym
zainteresowaniem Polaków – w lutym 2010 roku strona www.mitsubishi.pl
była drugą najczęściej odwiedzaną witryną polskich producentów i
importerów aut, popularnością ustępując jedynie oficjalnej witrynie
Toyoty (badanie MegaPanel PBI/Gemius).

Celem stworzenia nowej
witryny jest dostarczenie informacji, ale także zachęcenie klientów do
kontaktu z dilerami i wizyt w autoryzowanych salonach i serwisach
Mitsubishi Motors w Polsce. Zgodnie z badaniami klienci poszukują w
internecie głównie informacji o cenach, promocjach, specyfikacji
technicznej i wyposażenia samochodów, ale także kontaktu do najbliższej
placówki i wszystkie te informacje są łatwo dostępne dla użytkowników
witryny www.mitsubishi.pl

Wygląd nowych witryn internetowych
autoryzowanych placówek dilerskich jest spójny z nowym projektem
www.mitsubishi.pl . Na nich z kolei klienci mogą znaleźć informacje o
dostępności w danym salonie konkretnych, poszukiwanych przez siebie
modeli oraz zdjęcia tych aut.

Nowoczesny konfigurator pozwala
na „stworzenie” auta idealnie dobranego do swoich potrzeb i dokładne
zapoznanie się z wszystkimi informacjami na jego temat. W zakładkach
opisujących poszczególne modele znajduje się funkcja dająca możliwość
porównania danych technicznych i wersji wyposażeniowych wszystkich
modeli. Większość aut można obejrzeć obracając je o 360 stopni,
„kolorując” je wszystkimi dostępnymi lakierami.

Na stronie dostępne są zdjęcia i informacje na temat wszystkich dostępnych akcesoriów i pakietów, które można zamawiać online.

W
zakładce Serwis i Usługi znajdziemy informacje o aktualnych akcjach
promocyjnych w tym obszarze, ogólnoeuropejskim programie Assistance,
warunkach gwarancji i punktów serwisowych.

Zarówno na stronie
www.mitsubishi.pl, jak i witrynach autoryzowanych stacji Mitsubishi
Motors klienci mogą też znaleźć listy czynności przeglądowych
wykonywanych podczas przeglądów okresowych wszystkich oferowanych w
Polsce modeli Mitsubishi.

Rozdział Świat Mitsubishi zapoznaje
nas z historią i proekologiczną misją Mitsubishi, najnowszymi
informacjami na temat firmy i oferowanych przez nią produktów, a także
jej bogatym dorobkiem w dziedzinie sportów motorowych.

Na nowej stronie można także zamówić katalogi wszystkich modeli i jazdy próbne u wybranego dilera Mitsubishi Motors.

Nowa witryna internetowa została opracowana przy współpracy z agencją OS3.
2010-05-26

Nowa witryna www.mitsubishi.pl

Nowa witryna wyróżnia się
użytecznością i przejrzystością. Została „uszyta” na miarę potrzeb
klientów, gdyż opracowano ją na podstawie szczegółowych badań potrzeb
osób, zainteresowanych zakupem aut lub usługami autoryzowanych stacji
dilerskich, szukających informacji w internecie.

Warto
podkreślić, że marka Mitsubishi cieszy się coraz większym
zainteresowaniem Polaków – w lutym 2010 roku strona www.mitsubishi.pl
była drugą najczęściej odwiedzaną witryną polskich producentów i
importerów aut, popularnością ustępując jedynie oficjalnej witrynie
Toyoty (badanie MegaPanel PBI/Gemius).

Celem stworzenia nowej
witryny jest dostarczenie informacji, ale także zachęcenie klientów do
kontaktu z dilerami i wizyt w autoryzowanych salonach i serwisach
Mitsubishi Motors w Polsce. Zgodnie z badaniami klienci poszukują w
internecie głównie informacji o cenach, promocjach, specyfikacji
technicznej i wyposażenia samochodów, ale także kontaktu do najbliższej
placówki i wszystkie te informacje są łatwo dostępne dla użytkowników
witryny www.mitsubishi.pl

Wygląd nowych witryn internetowych
autoryzowanych placówek dilerskich jest spójny z nowym projektem
www.mitsubishi.pl . Na nich z kolei klienci mogą znaleźć informacje o
dostępności w danym salonie konkretnych, poszukiwanych przez siebie
modeli oraz zdjęcia tych aut.

Nowoczesny konfigurator pozwala
na „stworzenie” auta idealnie dobranego do swoich potrzeb i dokładne
zapoznanie się z wszystkimi informacjami na jego temat. W zakładkach
opisujących poszczególne modele znajduje się funkcja dająca możliwość
porównania danych technicznych i wersji wyposażeniowych wszystkich
modeli. Większość aut można obejrzeć obracając je o 360 stopni,
„kolorując” je wszystkimi dostępnymi lakierami.

Na stronie dostępne są zdjęcia i informacje na temat wszystkich dostępnych akcesoriów i pakietów, które można zamawiać online.

W
zakładce Serwis i Usługi znajdziemy informacje o aktualnych akcjach
promocyjnych w tym obszarze, ogólnoeuropejskim programie Assistance,
warunkach gwarancji i punktów serwisowych.

Zarówno na stronie
www.mitsubishi.pl, jak i witrynach autoryzowanych stacji Mitsubishi
Motors klienci mogą też znaleźć listy czynności przeglądowych
wykonywanych podczas przeglądów okresowych wszystkich oferowanych w
Polsce modeli Mitsubishi.

Rozdział Świat Mitsubishi zapoznaje
nas z historią i proekologiczną misją Mitsubishi, najnowszymi
informacjami na temat firmy i oferowanych przez nią produktów, a także
jej bogatym dorobkiem w dziedzinie sportów motorowych.

Na nowej stronie można także zamówić katalogi wszystkich modeli i jazdy próbne u wybranego dilera Mitsubishi Motors.

Nowa witryna internetowa została opracowana przy współpracy z agencją OS3.

Leave a Reply