Nowe Centrum Szkoleniowe Mitsubishi Motors

W Warszawie rozpoczęło działalność nowe Centrum Szkoleniowe Mitsubishi Motors. Jego powstanie wpisuje się w długofalowy plan podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia umiejętności pracowników i kadry menadżerskiej placówek dilerskich i centrali Mitsubishi Motors w Polsce.
To kolejna inwestycja realizowana w ramach tego planu, którego celem jest systematyczne podnoszenie jakości usług świadczonych przez sieć autoryzowanych stacji, którą codziennie weryfikują klienci odwiedzający te placówki.

Szkolenia są jednym z najistotniejszych elementów rozwoju i doskonalenia sieci dilerskiej. Przechodzą je zarówno dyrektorzy stacji, jak i pracownicy salonów i serwisów. Obejmują one tak istotne obszary jak: zarządzanie, księgowość zarządcza, komunikacja w firmie, wdrażanie procedur, wiedza o produktach, procesy nakierowane na podnoszenie jakości obsługi klienta zarówno w serwisie, jak i w salonie. Wiedza i umiejętności pracowników salonów i serwisów weryfikowane są poprzez specjalne testy w procesie certyfikacji.

Nowe Centrum Szkoleniowe, które zlokalizowano przy ulicy Szyszkowej 43 w Warszawie, ma powierzchnię 260 metrów kwadratowych. Składa się z 2 sal szkoleniowo-prezentacyjnych, zaplecza socjalnego i 100-metrowego warsztatu technicznego, wyposażonego w podnośnik i pełen komplet narzędzi diagnostycznych.

„Inauguracja naszego nowego ośrodka szkoleniowego zbiegła się w czasie z cyklem szkoleń związanych z wprowadzeniem na rynek najnowszego modelu Mitsubishi: crossovera ASX. Do końca roku w ośrodku odbędzie się także kilkadziesiąt innych szkoleń i sesji treningowych” – podkreśla Arkadiusz Tomala dyrektor zarządzający polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors.
2010-07-30

Nowe Centrum Szkoleniowe Mitsubishi Motors

To kolejna inwestycja realizowana w ramach tego planu, którego celem jest systematyczne podnoszenie jakości usług świadczonych przez sieć autoryzowanych stacji, którą codziennie weryfikują klienci odwiedzający te placówki.

Szkolenia są jednym z najistotniejszych elementów rozwoju i doskonalenia sieci dilerskiej. Przechodzą je zarówno dyrektorzy stacji, jak i pracownicy salonów i serwisów. Obejmują one tak istotne obszary jak: zarządzanie, księgowość zarządcza, komunikacja w firmie, wdrażanie procedur, wiedza o produktach, procesy nakierowane na podnoszenie jakości obsługi klienta zarówno w serwisie, jak i w salonie. Wiedza i umiejętności pracowników salonów i serwisów weryfikowane są poprzez specjalne testy w procesie certyfikacji.

Nowe Centrum Szkoleniowe, które zlokalizowano przy ulicy Szyszkowej 43 w Warszawie, ma powierzchnię 260 metrów kwadratowych. Składa się z 2 sal szkoleniowo-prezentacyjnych, zaplecza socjalnego i 100-metrowego warsztatu technicznego, wyposażonego w podnośnik i pełen komplet narzędzi diagnostycznych.

„Inauguracja naszego nowego ośrodka szkoleniowego zbiegła się w czasie z cyklem szkoleń związanych z wprowadzeniem na rynek najnowszego modelu Mitsubishi: crossovera ASX. Do końca roku w ośrodku odbędzie się także kilkadziesiąt innych szkoleń i sesji treningowych” – podkreśla Arkadiusz Tomala dyrektor zarządzający polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors.

Leave a Reply