Jeśli marketing wirusowy polega na tworzeniu przekazu, który jest na tyle atrakcyjny dla potencjalnego klienta, iż ten sam zaczyna go rozpowszechniać, to my czujemy się zarażeni.
Źródłem tej choroby jest krótki film, który powstał w ramach akcji "Nakręceni technologią nowego Forda Focus”. Ostrzegamy, dalsze czytanie grozi poważną infekcją!
Film, o którym mowa został zamieszczony na kanale You Tube Ford Polska 1 września. Jego autorem jest Przemysław Dudek. Film zajął w konkursie 4 miejsce, jednak pod względem ilości wejść obraz zdeklasował rywali.
Sam autor pozostaje niezwykle skromny i powściągliwy w swoich komentarzach. Przyznaje, że z reklamą ma niewiele do czynienia, a sam film powstał pod wpływem impulsu, w ciągu zaledwie dwóch dni. Mimo to gratulujemy castingu. Świetnie dobrany odtwórca głównej roli w klasycznym, chłopskim monologu, krótko i zwięźle tłumaczy działanie systemu utrzymywania pojazdu na pasie ruchu. Teraz prawie 90 tys. internautów już wie, że nowy Focus "na boki nie kręci".
2011-10-17