Plama na siedzeniach lub rysa na drzwiach przestanie być problemem dla właścicieli Mercedesów.
Sprzedaż dóbr luksusowych to coraz trudniejsze zadanie. Czasami nie wystarczy sam produkt, liczy się również opakowanie. W przypadku samochodu mogą to być dodatkowe usługi, które ułatwią życie przyszłemu właścicielowi. Dlatego też poza pakietami gwarancyjnymi, coraz więcej firm zaczyna myśleć o szerokiej palecie ubezpieczeń.
Mercedes zaczyna proponować swoim klientom specjalne pakiety “First Class Exterior” i "First Class Interior”. Jest to rozszerzenie gwarancji obejmujące uszkodzenia, niejednokrotnie kunsztownych wnętrz, jak i lakieru. Dzięki temu nabywcy ekskluzywnych limuzyn Mercedesa, nie będą się już musieli martwić otarciami na firmowym parkingu. Gwarantem jakości jest DuPont Automotive, która dostarcza farby najwyższej jakości.
W ślad za Mercedesem idzie drugi z niemieckich gigantów. BMW już niedługo zacznie oferować podobne rozwiązania, co Mercedes.
2010-05-20