Prezentacja 599 GTO w Akademii Wojskowej w Modenie

Prezentacja nowego 599 w Modenie to doskonały przykład tego, jak można łączyć firmowy marketing z tradycją regionu.
Marki takie jak Lamborghini, Porsche, czy właśnie Ferrari przywiązują
dużą uwagę do swojego dziedzictwa. I nic w tym dziwnego – stanowi ono
realną wartość i wpływa na sposób postrzegania produktów tych firm. To
dlatego Ferrari postanowiło przeprowadzić prezentację 599 GTO 
dedykowaną wybranym klientom, właśnie w Akademii Wojskowej w Modenie.
Prezes Ferrari Luca di Montezemolo podkreślił, że miejsce nie zostało
wybrane przypadkowo, ale po to by "potwierdzić głębokie więzi między
Ferrari i Modeną. Akademia to właściwe miejsce wyrażające doskonałość,
historię regionu, kulturę i pasję. Akademia i Ferrari są wyrazem
włoskiej perfekcji tego miejsca".

Prezentację rozpoczęło
uroczyste powitanie Montezemolo i generała Roberta Bernardini. Następnie
na dziedziniec przez bramę główną wjechały trzy egzemplarze 599GTO. Za
sterami zasiedli Luca Badoer, Giancarlo Fisichella i Dario Benuzzi,
kierowca testowy z wieloletnim stażem. Dla podkreślania związków z
Akademią na fotelach pasażerów zasiedli kadeci. 500 gości podziwiało
nowe dziecko Ferrari, a wśród nich znaleźli się również ci, którzy
zakupili GTO. Nawiasem mówiąc cała seria 599 sztuk już została
sprzedana. Tym samym goście pokazu dzielili się na tych, którzy się
cieszyli i tych którzy zazdrościli. Uczucie to mogło wzrastać wraz z
kolejnymi słowami Montezemolo, który stwierdził " stworzyliśmy wspaniały
samochód, najmocniejszy w historii marki, wyjątkowy samochód, któremu
chciałem nadać logo GTO, bo zasługuje na nie".

Oficjalna
premiera 599 GTO będzie miała miejsce w Pekinie. Ferrari podobnie jak
inni producenci samochodów luksusowych dostrzega olbrzymi potencjał
rynku azjatyckiego.
2010-04-16

Prezentacja 599 GTO w Akademii Wojskowej w Modenie

Marki takie jak Lamborghini, Porsche, czy właśnie Ferrari przywiązują
dużą uwagę do swojego dziedzictwa. I nic w tym dziwnego – stanowi ono
realną wartość i wpływa na sposób postrzegania produktów tych firm. To
dlatego Ferrari postanowiło przeprowadzić prezentację 599 GTO 
dedykowaną wybranym klientom, właśnie w Akademii Wojskowej w Modenie.
Prezes Ferrari Luca di Montezemolo podkreślił, że miejsce nie zostało
wybrane przypadkowo, ale po to by "potwierdzić głębokie więzi między
Ferrari i Modeną. Akademia to właściwe miejsce wyrażające doskonałość,
historię regionu, kulturę i pasję. Akademia i Ferrari są wyrazem
włoskiej perfekcji tego miejsca".

Prezentację rozpoczęło
uroczyste powitanie Montezemolo i generała Roberta Bernardini. Następnie
na dziedziniec przez bramę główną wjechały trzy egzemplarze 599GTO. Za
sterami zasiedli Luca Badoer, Giancarlo Fisichella i Dario Benuzzi,
kierowca testowy z wieloletnim stażem. Dla podkreślania związków z
Akademią na fotelach pasażerów zasiedli kadeci. 500 gości podziwiało
nowe dziecko Ferrari, a wśród nich znaleźli się również ci, którzy
zakupili GTO. Nawiasem mówiąc cała seria 599 sztuk już została
sprzedana. Tym samym goście pokazu dzielili się na tych, którzy się
cieszyli i tych którzy zazdrościli. Uczucie to mogło wzrastać wraz z
kolejnymi słowami Montezemolo, który stwierdził " stworzyliśmy wspaniały
samochód, najmocniejszy w historii marki, wyjątkowy samochód, któremu
chciałem nadać logo GTO, bo zasługuje na nie".

Oficjalna
premiera 599 GTO będzie miała miejsce w Pekinie. Ferrari podobnie jak
inni producenci samochodów luksusowych dostrzega olbrzymi potencjał
rynku azjatyckiego.

Leave a Reply