Renault Global Quality Award wręczone

Ponad 90% klientów jest w pełni zadowolonych z obsługi u najlepszych koncesjonerów Renault. Tym najlepszym Grupa Renault wręczyła nagrody w pierwszym konkursie Renault Global Quality Award. Wśród nagrodzonych znalazły się też dwie firmy polskie: Smektała z Leszna oraz Mador-Gadocha z Jaworza.
Celem Grupy Renault jest uplasowanie się wśród 3 najlepszych producentów o najwyższym poziomie usatysfakcjonowania klienta. Do roku 2009 Renault chce podnieść wyniki całej sieci handlowej do poziomu, w którym 80% klientów będzie całkowicie zadowolonych z obsługi. Zaangażowanie sieci w te działania podsumowuje konkurs Renault Global Quality Award. Nagrody przyznawane są salonom i serwisom oferującym najlepszą jakość obsługi sprzedaży oraz serwisu posprzedażnego. Premiowane są również firmy, które poczyniły największe postępy w tej dziedzinie.

W tegorocznej, pierwszej edycji konkursu uczestniczyli koncesjonerzy z 26 krajów świata, z 4 kontynentów. Wyniki mierzono w oparciu o 2 kryteria: wskaźnik zadowolenia z procesu sprzedaży (QVN) oraz wskaźnik zadowolenia z obsługi posprzedażnej (QSA). Informacje były zbierane podczas ankiet telefonicznych prowadzonych wśród klientów, a uzyskane wyniki określiły procentowy udział klientów całkowicie zadowolonych z obsługi. Najlepsi spośród nagrodzonych uzyskali bardzo wysokie noty – poziom całkowitego zadowolenia klientów przekroczył 90%.

W tym prestiżowym konkursie doceniono dwóch polskich autoryzowanych partnerów Renault. Firma Smektała z Leszna została wyróżniona za najwyższy poziom satysfakcji Klientów salonu i serwisu, natomiast firma Mador-Gadocha z Jaworza otrzymała wyróżnienie za największy wzrost satysfakcji Klientów salonu i serwisu.
2007-04-20

Renault Global Quality Award wręczone

Celem Grupy Renault jest uplasowanie się wśród 3 najlepszych producentów o najwyższym poziomie usatysfakcjonowania klienta. Do roku 2009 Renault chce podnieść wyniki całej sieci handlowej do poziomu, w którym 80% klientów będzie całkowicie zadowolonych z obsługi. Zaangażowanie sieci w te działania podsumowuje konkurs Renault Global Quality Award. Nagrody przyznawane są salonom i serwisom oferującym najlepszą jakość obsługi sprzedaży oraz serwisu posprzedażnego. Premiowane są również firmy, które poczyniły największe postępy w tej dziedzinie.

W tegorocznej, pierwszej edycji konkursu uczestniczyli koncesjonerzy z 26 krajów świata, z 4 kontynentów. Wyniki mierzono w oparciu o 2 kryteria: wskaźnik zadowolenia z procesu sprzedaży (QVN) oraz wskaźnik zadowolenia z obsługi posprzedażnej (QSA). Informacje były zbierane podczas ankiet telefonicznych prowadzonych wśród klientów, a uzyskane wyniki określiły procentowy udział klientów całkowicie zadowolonych z obsługi. Najlepsi spośród nagrodzonych uzyskali bardzo wysokie noty – poziom całkowitego zadowolenia klientów przekroczył 90%.

W tym prestiżowym konkursie doceniono dwóch polskich autoryzowanych partnerów Renault. Firma Smektała z Leszna została wyróżniona za najwyższy poziom satysfakcji Klientów salonu i serwisu, natomiast firma Mador-Gadocha z Jaworza otrzymała wyróżnienie za największy wzrost satysfakcji Klientów salonu i serwisu.

Leave a Reply