Srebro dla Magazynu Hondy EMOCJE

Cieszymy się ze wspólnego sukcesu Hondy Poland i agencji Moto Target. Nasz Magazyn „Emocje” otrzymał drugą nagrodę w ogólnopolskim konkursie wydawnictw customowych AGAPE. Konkurowało aż 96 publikacji.

Cieszymy się z następnego sukcesu naszego wydawnictwa.
Magazyn Hondy "Emocje", który już od czterech lat tworzymy dla klientów Hondy Poland, zdobył kolejne laury. Tym razem srebrną statuetkę ogólnopolskiego konkursu organizowanego  przez agencję Agape. Jubileuszowa 10 edycja konkursu okazała się również rekordowa. Konkurowaliśmy z 96 publikacjami. Tym bardziej doceniamy ten sukces. Konkurs Biuletynów Firmowych to od lat najważniejsze wydarzenie w branży custom publishing, a zdobyte w nim nagrody są potwierdzeniem wysokiej jakości tworzonej publikacji. Magazyn Hondy trzykrotnie znalazł się w czołówce polskich wydawnictw customowych. W kolejnych latach uzyskiwał: nominację do nagrody Tekst Roku, zdobył nagrodę za Fotografię Roku i obecnie drugą nagrodę w głównej kategorii konkursowej Biuletyn Zewnętrzny Roku z oceną 175,5 pkt. na 200 możliwych. Jest to również trzecia nagroda dla naszej agencji, która została wyróżniona wcześniej jako wydawca "Magazynu Autotraper".

Magazyn "Emocje" został stworzony z ogromną dbałością o jakość typograficzną. Layout, fotoedycję i redakcję artykułów powierzyliśmy najlepszym fachowcom. Współpracujemy ze specjalistami z całej Polski. Nie ma więc wydarzenia, którego nasi współpracownicy nie potrafiliby opisać i sfotografować tak szybko, jak tego wymaga cykl wydawniczy.

Struktura magazynu uwzględnia kompletny przegląd dokonań oraz planów marki Honda w Polsce i na świecie, a także prezentację jej produktów w interesującym kontekście. Znalazło się miejsce na szeroko rozumianą tematykę turystyczną, sportową i life style.

WERSJE ON-LINE:

OKLADECZKA_4972.jpgI_OKL_61325.jpg

W konkursie Agape były oceniane dwa ostatnie wydania Magazynu „Emocje”
Z naszej redakcji wychodziły również polskie edycje magazynów „Dodge” i „Freedom”, magazyn Subaru „Plejady”, „Magazyn Kia”, regionalny „proMOTOR” oraz „Magazyn Autotraper”. Współtworzyliśmy także pismo dla gości
hoteli sieci Orbis „Around the World”.

2010-10-10

Srebro dla Magazynu Hondy EMOCJE

Cieszymy się z następnego sukcesu naszego wydawnictwa.
Magazyn Hondy "Emocje", który już od czterech lat tworzymy dla klientów Hondy Poland, zdobył kolejne laury. Tym razem srebrną statuetkę ogólnopolskiego konkursu organizowanego  przez agencję Agape. Jubileuszowa 10 edycja konkursu okazała się również rekordowa. Konkurowaliśmy z 96 publikacjami. Tym bardziej doceniamy ten sukces. Konkurs Biuletynów Firmowych to od lat najważniejsze wydarzenie w branży custom publishing, a zdobyte w nim nagrody są potwierdzeniem wysokiej jakości tworzonej publikacji. Magazyn Hondy trzykrotnie znalazł się w czołówce polskich wydawnictw customowych. W kolejnych latach uzyskiwał: nominację do nagrody Tekst Roku, zdobył nagrodę za Fotografię Roku i obecnie drugą nagrodę w głównej kategorii konkursowej Biuletyn Zewnętrzny Roku z oceną 175,5 pkt. na 200 możliwych. Jest to również trzecia nagroda dla naszej agencji, która została wyróżniona wcześniej jako wydawca "Magazynu Autotraper".

Magazyn "Emocje" został stworzony z ogromną dbałością o jakość typograficzną. Layout, fotoedycję i redakcję artykułów powierzyliśmy najlepszym fachowcom. Współpracujemy ze specjalistami z całej Polski. Nie ma więc wydarzenia, którego nasi współpracownicy nie potrafiliby opisać i sfotografować tak szybko, jak tego wymaga cykl wydawniczy.

Struktura magazynu uwzględnia kompletny przegląd dokonań oraz planów marki Honda w Polsce i na świecie, a także prezentację jej produktów w interesującym kontekście. Znalazło się miejsce na szeroko rozumianą tematykę turystyczną, sportową i life style.

WERSJE ON-LINE:

OKLADECZKA_4972.jpgI_OKL_61325.jpg

W konkursie Agape były oceniane dwa ostatnie wydania Magazynu „Emocje”
Z naszej redakcji wychodziły również polskie edycje magazynów „Dodge” i „Freedom”, magazyn Subaru „Plejady”, „Magazyn Kia”, regionalny „proMOTOR” oraz „Magazyn Autotraper”. Współtworzyliśmy także pismo dla gości
hoteli sieci Orbis „Around the World”.

Leave a Reply

Srebro dla Magazynu Hondy EMOCJE

Magazyn Hondy "Emocje", który już od czterech lat tworzymy dla klientów Hondy Poland zdobył kolejne laury. Tym razem stanęliśmy na drugim stopniu podium ogólnopolskiego konkursu organizowanego corocznie przez agencję Agape. Jubileuszowa 10 edycja konkursu okazała się również rekordowa. Konkurowaliśmy z 96 publikacjami. Tym bardziej doceniamy ten sukces. Konkurs Biuletynów Firmowych to od lat najważniejsze wydarzenie w branży custom publishing, a zdobyte w nim nagrody są potwierdzeniem wysokiej jakości tworzonej publikacji. Magazyn Hondy trzykrotnie znalazł się w czołówce polskich wydawnictw customowych. W kolejnych latach uzyskiwał: nominację do nagrody "Tekst Roku", zdobył nagrodę za "Fotografię Roku" i obecnie drugą nagrodę w głównej kategorii konkursowej Biuletyn Zewnętrzny Roku z oceną 175,5 pkt. na 200 możliwych. Jest to również trzecia nagroda dla naszej agencji, która została wyróżniona wcześniej jako wydawca "Magazynu Autotraper".

WERSJE ON-LINE:

OKLADECZKA_4972.jpgOKLADECZKA_4972.jpgI_OKL_61325.jpg
Magazyn "Emocje" został stworzony z ogromną dbałością o jakość typograficzną. Layout, fotoedycję i redakcję artykułów powierzyliśmy najlepszym fachowcom. Współpracujemy ze specjalistami z całej Polski. Nie ma więc wydarzenia, którego nasi współpracownicy nie potrafiliby opisać i sfotografować tak szybko, jak tego wymaga cykl wydawniczy.
Pismo formatu A4 jest drukowane na specjalnym kredowym papierze, okładka jest uszlachetniana matową folią i wybiórczym lakierem.
Struktura magazynu uwzględnia kompletny przegląd dokonań oraz planów marki Honda w Polsce i na świecie, a także prezentację jej produktów w interesującym kontekście. Znalazło się miejsce na szeroko rozumianą tematykę turystyczną, sportową i life style.
W konkursie Agape były oceniane dwa ostatnie wydania Magazynu „Emocje”

Leave a Reply