Według danych z Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR w ciągu pierwszych 4 miesięcy tego roku marka Mitsubishi stała się liderem w segmencie osobowych samochodów terenowych (do którego należą także auta typu SUV) a Mitsubishi Outlander jest obecnie najpopularniejszym autem tego typu w Polsce.
Uzyskując 14,31% udziału w segmencie Mitsubishi wyprzedziła zajmujące kolejne lokaty firmy Honda i Kia. Outlander, który trafił do 1125 klientów, po raz pierwszy stał się najlepiej sprzedającym się autem terenowym w naszym kraju. Kolejne w rankingu były Honda CRV (836 szt.) i Volkswagen Tiguan (576 szt.).
Mitsubishi Outlander – wszechstronny SUV spod znaku Trzech Diamentów od ponad roku jest najczęściej kupowanym Mitsubishi w Polsce. Tak duże zainteresowanie ten model zawdzięcza atrakcyjnej sylwetce, znakomitym własnościom jezdnym, które zapewnia zaawansowany system napędu na 4 koła oraz dynamiczne, lecz oszczędne silniki oraz przestronności i funkcjonalności wnętrza, które pomieści aż 7 osób a także dużej przestrzeni bagażowej (do 1700 litrów) z dzieloną tylną klapą bagażnika w połączeniu z atrakcyjnymi cenami. Od kwietnia Outlander jest dostępny z homologacją ciężarową na 5 osób, co pozwala właścicielom przedsiębiorstw na pełne odliczenie podatku VAT przy zakupie tego pojazdu (wersje Intense Plus i Instyle).
2009-05-26