Volkswagen Golf BlueMotion-pierwsze fakty

Już za niecały miesiąc na targach IAA we Frankfurcie zobaczymy Volkswagena Golfa BlueMotion.
Ten najbardziej ekonomiczny Golf w historii napędzany będzie wysokoprężnym silnikiem diesla TDI o mocy 105 KM dysponującym maksymalnym momentem obrotowym 250 Nm. Według zapewnień producenta ekologiczny wariant Golfa BlueMotion spalać ma zaledwie 4,5 l / 100 km (o 0,6 litra mniej niż w standardowym modelu Golfa z tym silnikiem). Prędkość maksymalna wersji BlueMotion została elektronicznie ograniczona do 190 km/h. Nowy silnik emituje mniej szkodliwych związków wydalanych do atmosfery ze 135g/km do 119 g/km. Samochód pojawi się w sprzedaży na rynku niemieckim jeszcze w tym roku. Nabywcy będą mogli wybierać pomiędzy dwiema wersjami wyposażeniowymi: Trendline i Comfortline. Volkswagen Golf BlueMotion Trendline kosztować będzie w podstawowej wersji 20 615 euro – tylko o 315 euro więcej od sprzedawanego obecnie modelu 1,9 TDI Trendline.
2007-08-16

Volkswagen Golf BlueMotion-pierwsze fakty

Ten najbardziej ekonomiczny Golf w historii napędzany będzie wysokoprężnym silnikiem diesla TDI o mocy 105 KM dysponującym maksymalnym momentem obrotowym 250 Nm. Według zapewnień producenta ekologiczny wariant Golfa BlueMotion spalać ma zaledwie 4,5 l / 100 km (o 0,6 litra mniej niż w standardowym modelu Golfa z tym silnikiem). Prędkość maksymalna wersji BlueMotion została elektronicznie ograniczona do 190 km/h. Nowy silnik emituje mniej szkodliwych związków wydalanych do atmosfery ze 135g/km do 119 g/km. Samochód pojawi się w sprzedaży na rynku niemieckim jeszcze w tym roku. Nabywcy będą mogli wybierać pomiędzy dwiema wersjami wyposażeniowymi: Trendline i Comfortline. Volkswagen Golf BlueMotion Trendline kosztować będzie w podstawowej wersji 20 615 euro – tylko o 315 euro więcej od sprzedawanego obecnie modelu 1,9 TDI Trendline.

Leave a Reply