Weź biznes na warsztat

Możesz poprowadzić stację Wash Master Service Master bez konieczności inwestowania znacznych środków finansowych.

 


Czy chciałbyś?

  • Poprowadzić własną stację obsługi pojazdów?
  • Zarabiać na innowacyjnej technologii mycia pojazdów?
  • Korzystać z wartości znanej i cenionej marki?

Zostań partnerem Wash Master Service Master i poprowadź stację serwisową z myjnią!

  • Jesteśmy siecią profesjonalnych i kompleksowych usług serwisu i autokosmetyki pojazdów.
  • Znaną i cenioną jakościowo marką wśród klientów indywidualnych i biznesowych.
  • Posiadamy sieć nowoczesnych myjni tunelowych.
  • Oddajemy w pełni technicznie i narzędziowo wyposażone obiekty.

Na czym polega współpraca?

  • Stacje będą prowadzone na przez partnerów w formie agencyjnej, tj. w imieniu i na rachunek Towarzystwa Inwestycyjnego S.A.
  • Partner otrzymuje wynagrodzenie prowizyjne od wartości sprzedaży.
  • Brak opłat licencyjnych.
  • Partner otrzymuje gotowy stację serwisową z myjnią do prowadzenia.
  • Partner zobowiązany do wniesienia kaucji tytułem powierzonego mienia.
  • Partner zobowiązany jest posiadać kapitał obrotowy umożliwiający mu prowadzenie stacji.

Korzyści dla partnera

Marketing

  • Opracowanie i współprowadzenie przez Towarzystwa Inwestycyjnego S.A. akcji promocyjnych na stacji;
  • Przekazanie partnerowi księgi identyfikacji graficznej;
  • Prowadzenie stałych działań marketingowych z poziomu centrali Towarzystwa Inwestycyjnego S.A. (np. pozycjonowanie i nadzór na stroną internetową, buzz marketing);
  • Projekt i wykonawstwo koniecznych obiektowo materiałów reklamowych;
  • Spójna polityka i strategia prowadzonych działań marketingowych;
  • Partner otrzymuje przychody z tytułu billboardów, witryn i innych działań realizowanych na obiekcie.

Szkolenia

  • Partner otrzymuje kompleksowe wsparcie w szkoleniach obiektowych.
  • Pracownicy stacji objęci są systemem szkoleń produktowych utrzymujących najwyższą jakość wykonania usługi.
  • Realizacja dofinansowanego środkami UE programu szkoleń „Profesjonalizm pracowników Wash Master gwarancją wykonania usług najwyższej jakości.
  • Określone podręcznikiem operacyjnym kryteria doboru pracowników – możliwe doradztwo zleceniodawcy w skutecznym doborze pracowników.

System informatyczny

  • Partner prowadzi stację z wykorzystaniem nowoczesnego systemu informatycznego SAFO pozwalającego na skuteczne i efektywne zarządzanie każdym obszarem stacji.
  • SAFO daje możliwość przygotowania dowolnych zestawień sprzedażowych i finansowych.
  • SAFO to proste narzędzie wspierające proces obsługi klienta.
  • SAFO jest cenionym wśród pracowników narzędziem pracy.
  • SAFA umożliwia zarządzanie stanem zapasów stacji.

Standardy

  • Gotowe procedury obsługi klienta i wykonawstwa usług gwarantujące najwyższą jakość i zapewniające zadowolenie klientów.
  • Standardy obsługi klientów biznesowych niezbędne do obsługi flot.
  • Partner otrzymuje podręcznik operacyjny zawierający wszystkie procedury operacyjne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu.

Zaopatrzenie

  • Partner objęty jest bardzo korzystnymi warunkami handlowymi i kredytem kupieckim wobec stałych dostawców stacji.
  • Towarzystwo Inwestycyjne S.A. zabezpiecza stały dostęp do wszelkich materiałów eksploatacyjnych.
  • Towarzystwa Inwestycyjne S.A. oferuje pełny asortyment markowych i substytucyjnych materiałów pomocniczych, środków chemicznych, części i narzędzi.

Flota

  • Baza klientów biznesowych gwarantujących stałą rotację pojazdów na stacji.
  • System rozliczeń bezgotówkowych.
  • Zakontraktowane umowy generują sprzedaży również w gorszych sezonowo okresach.
  • Obsługa klienta biznesowego na tych samych warunkach finansowych w całej sieci stacji Wash Master Service Master

Dostęp do bazy klientów

  • Towarzystwa Inwestycyjnego S.A. udostępnia partnerowi bazę 5 tys. stałych klientów co gwarantuje znaczną rotację pojazdów na obiekcie.
  • Program lojalnościowy Master Plus to korzystne rabaty w oparciu o znane klientom zasady.
  • Prosty dostęp do ważnych danych historycznych serwisowanych pojazdów.
  • Już 5 tys. kart Master Plus w portfelu klientów!

Niezależność w ramach systemu

  • Partner może rozszerzyć ofertę swojej stacji Wash Mater Service Master.
  • Partner może prowadzić własną politykę cenową z wyłączeniem promocji.
  • Partner swobodnie zarządza personelem zatrudnionym a stacji.
  • Partner dobiera część dostawców lokalnie.

Zgłoszenie

Kandydat na partnera musi być zaangażowany i posiadać zdolności menedżerskie. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży motoryzacyjnej.

Stacje, które zostaną przekazane partnerom są zlokalizowane w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Katowicach, Lublinie, Rybniku, Warszawie (Ząbkach), Zabrzu.

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o wypełnienie poniższej ankiety naciśniecie przycisku "Wyślij". Przedstawiciele Towarzystwa Inwestycyjnego S.A. skontaktują się z Państwem i przedstawią szczegółowe informacje o współpracy.

2008-10-30

Weź biznes na warsztat

 


Czy chciałbyś?

  • Poprowadzić własną stację obsługi pojazdów?
  • Zarabiać na innowacyjnej technologii mycia pojazdów?
  • Korzystać z wartości znanej i cenionej marki?

Zostań partnerem Wash Master Service Master i poprowadź stację serwisową z myjnią!

  • Jesteśmy siecią profesjonalnych i kompleksowych usług serwisu i autokosmetyki pojazdów.
  • Znaną i cenioną jakościowo marką wśród klientów indywidualnych i biznesowych.
  • Posiadamy sieć nowoczesnych myjni tunelowych.
  • Oddajemy w pełni technicznie i narzędziowo wyposażone obiekty.

Na czym polega współpraca?

  • Stacje będą prowadzone na przez partnerów w formie agencyjnej, tj. w imieniu i na rachunek Towarzystwa Inwestycyjnego S.A.
  • Partner otrzymuje wynagrodzenie prowizyjne od wartości sprzedaży.
  • Brak opłat licencyjnych.
  • Partner otrzymuje gotowy stację serwisową z myjnią do prowadzenia.
  • Partner zobowiązany do wniesienia kaucji tytułem powierzonego mienia.
  • Partner zobowiązany jest posiadać kapitał obrotowy umożliwiający mu prowadzenie stacji.

Korzyści dla partnera

Marketing

  • Opracowanie i współprowadzenie przez Towarzystwa Inwestycyjnego S.A. akcji promocyjnych na stacji;
  • Przekazanie partnerowi księgi identyfikacji graficznej;
  • Prowadzenie stałych działań marketingowych z poziomu centrali Towarzystwa Inwestycyjnego S.A. (np. pozycjonowanie i nadzór na stroną internetową, buzz marketing);
  • Projekt i wykonawstwo koniecznych obiektowo materiałów reklamowych;
  • Spójna polityka i strategia prowadzonych działań marketingowych;
  • Partner otrzymuje przychody z tytułu billboardów, witryn i innych działań realizowanych na obiekcie.

Szkolenia

  • Partner otrzymuje kompleksowe wsparcie w szkoleniach obiektowych.
  • Pracownicy stacji objęci są systemem szkoleń produktowych utrzymujących najwyższą jakość wykonania usługi.
  • Realizacja dofinansowanego środkami UE programu szkoleń „Profesjonalizm pracowników Wash Master gwarancją wykonania usług najwyższej jakości.
  • Określone podręcznikiem operacyjnym kryteria doboru pracowników – możliwe doradztwo zleceniodawcy w skutecznym doborze pracowników.

System informatyczny

  • Partner prowadzi stację z wykorzystaniem nowoczesnego systemu informatycznego SAFO pozwalającego na skuteczne i efektywne zarządzanie każdym obszarem stacji.
  • SAFO daje możliwość przygotowania dowolnych zestawień sprzedażowych i finansowych.
  • SAFO to proste narzędzie wspierające proces obsługi klienta.
  • SAFO jest cenionym wśród pracowników narzędziem pracy.
  • SAFA umożliwia zarządzanie stanem zapasów stacji.

Standardy

  • Gotowe procedury obsługi klienta i wykonawstwa usług gwarantujące najwyższą jakość i zapewniające zadowolenie klientów.
  • Standardy obsługi klientów biznesowych niezbędne do obsługi flot.
  • Partner otrzymuje podręcznik operacyjny zawierający wszystkie procedury operacyjne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu.

Zaopatrzenie

  • Partner objęty jest bardzo korzystnymi warunkami handlowymi i kredytem kupieckim wobec stałych dostawców stacji.
  • Towarzystwo Inwestycyjne S.A. zabezpiecza stały dostęp do wszelkich materiałów eksploatacyjnych.
  • Towarzystwa Inwestycyjne S.A. oferuje pełny asortyment markowych i substytucyjnych materiałów pomocniczych, środków chemicznych, części i narzędzi.

Flota

  • Baza klientów biznesowych gwarantujących stałą rotację pojazdów na stacji.
  • System rozliczeń bezgotówkowych.
  • Zakontraktowane umowy generują sprzedaży również w gorszych sezonowo okresach.
  • Obsługa klienta biznesowego na tych samych warunkach finansowych w całej sieci stacji Wash Master Service Master

Dostęp do bazy klientów

  • Towarzystwa Inwestycyjnego S.A. udostępnia partnerowi bazę 5 tys. stałych klientów co gwarantuje znaczną rotację pojazdów na obiekcie.
  • Program lojalnościowy Master Plus to korzystne rabaty w oparciu o znane klientom zasady.
  • Prosty dostęp do ważnych danych historycznych serwisowanych pojazdów.
  • Już 5 tys. kart Master Plus w portfelu klientów!

Niezależność w ramach systemu

  • Partner może rozszerzyć ofertę swojej stacji Wash Mater Service Master.
  • Partner może prowadzić własną politykę cenową z wyłączeniem promocji.
  • Partner swobodnie zarządza personelem zatrudnionym a stacji.
  • Partner dobiera część dostawców lokalnie.

Zgłoszenie

Kandydat na partnera musi być zaangażowany i posiadać zdolności menedżerskie. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży motoryzacyjnej.

Stacje, które zostaną przekazane partnerom są zlokalizowane w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Katowicach, Lublinie, Rybniku, Warszawie (Ząbkach), Zabrzu.

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o wypełnienie poniższej ankiety naciśniecie przycisku "Wyślij". Przedstawiciele Towarzystwa Inwestycyjnego S.A. skontaktują się z Państwem i przedstawią szczegółowe informacje o współpracy.

Leave a Reply