Możesz poprowadzić stację Wash Master Service Master bez konieczności inwestowania znacznych środków finansowych.

Czy chciałbyś?
- Poprowadzić własną stację obsługi pojazdów?
- Zarabiać na innowacyjnej technologii mycia pojazdów?
- Korzystać z wartości znanej i cenionej marki?
Zostań partnerem Wash Master Service Master i poprowadź stację serwisową z myjnią!
- Jesteśmy siecią profesjonalnych i kompleksowych usług serwisu i autokosmetyki pojazdów.
- Znaną i cenioną jakościowo marką wśród klientów indywidualnych i biznesowych.
- Posiadamy sieć nowoczesnych myjni tunelowych.
- Oddajemy w pełni technicznie i narzędziowo wyposażone obiekty.
Na czym polega współpraca?
- Stacje będą prowadzone na przez partnerów w formie agencyjnej, tj. w imieniu i na rachunek Towarzystwa Inwestycyjnego S.A.
- Partner otrzymuje wynagrodzenie prowizyjne od wartości sprzedaży.
- Brak opłat licencyjnych.
- Partner otrzymuje gotowy stację serwisową z myjnią do prowadzenia.
- Partner zobowiązany do wniesienia kaucji tytułem powierzonego mienia.
- Partner zobowiązany jest posiadać kapitał obrotowy umożliwiający mu prowadzenie stacji.
Korzyści dla partnera
Marketing
- Opracowanie i współprowadzenie przez Towarzystwa Inwestycyjnego S.A. akcji promocyjnych na stacji;
- Przekazanie partnerowi księgi identyfikacji graficznej;
- Prowadzenie stałych działań marketingowych z poziomu centrali Towarzystwa Inwestycyjnego S.A. (np. pozycjonowanie i nadzór na stroną internetową, buzz marketing);
- Projekt i wykonawstwo koniecznych obiektowo materiałów reklamowych;
- Spójna polityka i strategia prowadzonych działań marketingowych;
- Partner otrzymuje przychody z tytułu billboardów, witryn i innych działań realizowanych na obiekcie.
Szkolenia
- Partner otrzymuje kompleksowe wsparcie w szkoleniach obiektowych.
- Pracownicy stacji objęci są systemem szkoleń produktowych utrzymujących najwyższą jakość wykonania usługi.
- Realizacja dofinansowanego środkami UE programu szkoleń „Profesjonalizm pracowników Wash Master gwarancją wykonania usług najwyższej jakości.
- Określone podręcznikiem operacyjnym kryteria doboru pracowników – możliwe doradztwo zleceniodawcy w skutecznym doborze pracowników.
System informatyczny
- Partner prowadzi stację z wykorzystaniem nowoczesnego systemu informatycznego SAFO pozwalającego na skuteczne i efektywne zarządzanie każdym obszarem stacji.
- SAFO daje możliwość przygotowania dowolnych zestawień sprzedażowych i finansowych.
- SAFO to proste narzędzie wspierające proces obsługi klienta.
- SAFO jest cenionym wśród pracowników narzędziem pracy.
- SAFA umożliwia zarządzanie stanem zapasów stacji.
Standardy
- Gotowe procedury obsługi klienta i wykonawstwa usług gwarantujące najwyższą jakość i zapewniające zadowolenie klientów.
- Standardy obsługi klientów biznesowych niezbędne do obsługi flot.
- Partner otrzymuje podręcznik operacyjny zawierający wszystkie procedury operacyjne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu.
Zaopatrzenie
- Partner objęty jest bardzo korzystnymi warunkami handlowymi i kredytem kupieckim wobec stałych dostawców stacji.
- Towarzystwo Inwestycyjne S.A. zabezpiecza stały dostęp do wszelkich materiałów eksploatacyjnych.
- Towarzystwa Inwestycyjne S.A. oferuje pełny asortyment markowych i substytucyjnych materiałów pomocniczych, środków chemicznych, części i narzędzi.
Flota
- Baza klientów biznesowych gwarantujących stałą rotację pojazdów na stacji.
- System rozliczeń bezgotówkowych.
- Zakontraktowane umowy generują sprzedaży również w gorszych sezonowo okresach.
- Obsługa klienta biznesowego na tych samych warunkach finansowych w całej sieci stacji Wash Master Service Master
Dostęp do bazy klientów
- Towarzystwa Inwestycyjnego S.A. udostępnia partnerowi bazę 5 tys. stałych klientów co gwarantuje znaczną rotację pojazdów na obiekcie.
- Program lojalnościowy Master Plus to korzystne rabaty w oparciu o znane klientom zasady.
- Prosty dostęp do ważnych danych historycznych serwisowanych pojazdów.
- Już 5 tys. kart Master Plus w portfelu klientów!
Niezależność w ramach systemu
- Partner może rozszerzyć ofertę swojej stacji Wash Mater Service Master.
- Partner może prowadzić własną politykę cenową z wyłączeniem promocji.
- Partner swobodnie zarządza personelem zatrudnionym a stacji.
- Partner dobiera część dostawców lokalnie.
Zgłoszenie
Kandydat na partnera musi być zaangażowany i posiadać zdolności menedżerskie. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
Stacje, które zostaną przekazane partnerom są zlokalizowane w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Katowicach, Lublinie, Rybniku, Warszawie (Ząbkach), Zabrzu.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o wypełnienie poniższej ankiety naciśniecie przycisku "Wyślij". Przedstawiciele Towarzystwa Inwestycyjnego S.A. skontaktują się z Państwem i przedstawią szczegółowe informacje o współpracy.
2008-10-30